Richarð. Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Meer mensen die F1 2020 gaan halen? De Be the 11th Team feature is heel interessant. En daarnaast natuurlijk rijden op Zandvoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 (bewerkt) Ja ik denk het wel. Heb nog 80 euro aan PS-Store kaarten liggen en die nieuwe FIFA trekt me toch niet, want heb 20 ook niet en die mis ik niet tenminste, als ze gewoon de originele kalender er in gooien 30 april 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2020 Auteur Share Geplaatst 30 april 2020 De gehele F1 2020 kalender, in ieder geval zoals 'ie hoorde te zijn, zit er gewoon in. Dus met Hanoi en Zandvoort en alle anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ja logisch natuurlijk. Maar deze ga ik denk ik wel halen ja. Ziet er mooi uit zeg, zoals altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ga deze ook zeker weten meepakken. Bewust F1 2019 laten schieten zodat ik ook rondjes over Zandvoort kan rijden. Nieuwe carrièremodus ziet er tof uit, al valt dat in de praktijk altijd wel een beetje tegen. Ben benieuwd naar alle updates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ben hier normaliter wel in geïnteresseerd. Vroeger ook veel racegames gespeeld. Wil dan alleen wel de complete ervaring inclusief stuur, maar die heb ik niet meer in huis. Sla het dus zeer waarschijnlijk over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2020 Auteur Share Geplaatst 30 april 2020 1 uur geleden zei Christian.: Ga deze ook zeker weten meepakken. Bewust F1 2019 laten schieten zodat ik ook rondjes over Zandvoort kan rijden. Nieuwe carrièremodus ziet er tof uit, al valt dat in de praktijk altijd wel een beetje tegen. Ben benieuwd naar alle updates. Hij kan of extreem goed uitpakken, dus veel opties mbt sponsoren, motoropties, uitbreiden, afdelingen, tweede rijder keuze etc. Of hij valt enorm tegen a la FM20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 1 minuut geleden zei Richarð.: Hij kan of extreem goed uitpakken, dus veel opties mbt sponsoren, motoropties, uitbreiden, afdelingen, tweede rijder keuze etc. Of hij valt enorm tegen a la FM20. Naja ik hoop dat je qua custom team/sponsoren net zover kunt gaan als in NBA 2K20. Dus dat je zelf al je logo's kunt uploaden ed en vrijheid hebt wat betreft de auto. Maar ik vrees dat de edit opties beperkt gaan worden en met nepsponsoren, in dat geval zou ik die nieuwe teammodus alweer een stuk minder vinden. De hype is er in ieder geval. En ach, ik haal hem toch wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2020 Auteur Share Geplaatst 30 april 2020 Zojuist zei Christian.: Naja ik hoop dat je qua custom team/sponsoren net zover kunt gaan als in NBA 2K20. Dus dat je zelf al je logo's kunt uploaden ed en vrijheid hebt wat betreft de auto. Maar ik vrees dat de edit opties beperkt gaan worden en met nepsponsoren, in dat geval zou ik die nieuwe teammodus alweer een stuk minder vinden. De hype is er in ieder geval. En ach, ik haal hem toch wel Eigen sponsoren zou vet zijn, ja. Al denk ik dat er vaste sponsoren in het spel zullen zitten. Als het bestaande bedrijven zijn, vind ik dat wel prima. Nepsponsoren zou wel pure aids zijn. Gelukkig ook al een soort halve bevestiging gehad dat je tweede rijder een F1/F2 courreur is en niet een neppe. Dat had ik echt guur gevonden. Hier vooral benieuwd naar de motorleveranciers die je kan kiezen. Wordt het alleen Ferrari, Mercedes, Honda en Renault of krijgen we daarin meer keuzes. Vind ik ook wel belangrijk. En ik haal hem ook sowieso. F1 2019 niet gespeeld, dus wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ziet er heerlijk uit! Mijn ervaring is echter dat ik echt een stuur nodig heb om het fatsoenlijk te spelen, kost voor mij teveel tijd om dan alles te installeren om 'even' te rijden, is al snel 40 minuten. Dit gaat wel weer kriebelen, heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Doet me denken aan de discussie over Football Manager en Total Club Manager. Het gaat bij F1 toch vooral om het racen en het zal uiteindelijk toch weinig uitmaken of er Ferrari of Scuderi oid op de auto staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 22 minuten geleden zei Satyr: Doet me denken aan de discussie over Football Manager en Total Club Manager. Het gaat bij F1 toch vooral om het racen en het zal uiteindelijk toch weinig uitmaken of er Ferrari of Scuderi oid op de auto staat? Uiteraard staat het racen voorop, maar als er voor dit jaar speciaal een modus wordt aangekondigd dat je als 11de team kunt starten dan hoop ik maar dat het geen slap aftreksel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2020 Op 30-4-2020 om 19:36 zei Richarð.: Eigen sponsoren zou vet zijn, ja. Al denk ik dat er vaste sponsoren in het spel zullen zitten. Als het bestaande bedrijven zijn, vind ik dat wel prima. Nepsponsoren zou wel pure aids zijn. Gelukkig ook al een soort halve bevestiging gehad dat je tweede rijder een F1/F2 courreur is en niet een neppe. Dat had ik echt guur gevonden. Hier vooral benieuwd naar de motorleveranciers die je kan kiezen. Wordt het alleen Ferrari, Mercedes, Honda en Renault of krijgen we daarin meer keuzes. Vind ik ook wel belangrijk. En ik haal hem ook sowieso. F1 2019 niet gespeeld, dus wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe. Confirmed. Pure aids dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Afgelopen editie nauwelijks kunnen spelen wegens een hernia, inmiddels kan ik zo nu en dan weer max een half uur achter het stuurtje kruipen, dus ik denk dat F1 2020 er bij mij toch weer aankomt Kijk op zich wel uit naar de My Team modus, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2020 - Sponsoren zijn nep. Keuze hoofdsponsor die geld geeft - Motorkeuze alleen uit bestaande motoren. Kost geld - Keuze teamgenoot F1 + F2. Kost geld - Livery alleen keuze uit pre-set liveries. Geen optie voor edits - Badge creëeren - Team overalls kiezen - Teams visuele identiteit vormgeven (?) Had veel verwachtingen en er was ontzettend veel potentie, maar vooralsnog kiest Codemaster imo de simpele weg met weinig opties en vrijheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Ik denk dat het vooral een uitprobeersel is en als het positief wordt ontvangen dat ze het dan uitbreiden in de volgende edities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Neppe sponsoren moet haast wel, anders zal de F1 niet akkoord gaan voor de licentie. Dat is ook de reden dat transfers vaak niet mogelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2020 Doordat er geen editor is voor de livery, maakt het niet uit of de sponsoren echt zijn of niet. Het is hoe dan ook teleurstellend en zeer matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Dat is inderdaad zeker waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Met de pc versie zullen creatievelingen mods maken met echte sponsors als dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 16 uur geleden zei Richarð.: Doordat er geen editor is voor de livery, maakt het niet uit of de sponsoren echt zijn of niet. Het is hoe dan ook teleurstellend en zeer matig. Heeft Codemasters uberhaupt wel eens een niet teleurstellende F1 uitgebracht dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Splitscreen is dan wel weer een positief punt! https://tweakers.net/reviews/7864/all/f1-2020-hier-gaat-de-race-op-zandvoort-wel-door.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2020 38 minuten geleden zei Lazy: Heeft Codemasters uberhaupt wel eens een niet teleurstellende F1 uitgebracht dan? F1 2017 vond ik prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Ergens wel logisch dat Codemasters aardig restricted is wat betreft de licenties. Jammer, maar ben nog steeds wel hyped voor F1 2020 hoor. Binnenkort even pre-orderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2020 Share Geplaatst 14 mei 2020 Met wat voor settings spelen jullie verder meestal qua assists eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten