Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 2023

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ja ik denk het wel. Heb nog 80 euro aan PS-Store kaarten liggen en die nieuwe FIFA trekt me toch niet, want heb 20 ook niet en die mis ik niet ;c 

tenminste, als ze gewoon de originele kalender er in gooien :D 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Christian.:

Ga deze ook zeker weten meepakken. Bewust F1 2019 laten schieten zodat ik ook rondjes over Zandvoort kan rijden. Nieuwe carrièremodus ziet er tof uit, al valt dat in de praktijk altijd wel een beetje tegen. Ben benieuwd naar alle updates.  

Hij kan of extreem goed uitpakken, dus veel opties mbt sponsoren, motoropties, uitbreiden, afdelingen, tweede rijder keuze etc. Of hij valt enorm tegen a la FM20.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Richarð.:

Hij kan of extreem goed uitpakken, dus veel opties mbt sponsoren, motoropties, uitbreiden, afdelingen, tweede rijder keuze etc. Of hij valt enorm tegen a la FM20.

Naja ik hoop dat je qua custom team/sponsoren net zover kunt gaan als in NBA 2K20. Dus dat je zelf al je logo's kunt uploaden ed en vrijheid hebt wat betreft de auto. Maar ik vrees dat de edit opties beperkt gaan worden en met nepsponsoren, in dat geval zou ik die nieuwe teammodus alweer een stuk minder vinden. De hype is er in ieder geval.

En ach, ik haal hem toch wel ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Christian.:

Naja ik hoop dat je qua custom team/sponsoren net zover kunt gaan als in NBA 2K20. Dus dat je zelf al je logo's kunt uploaden ed en vrijheid hebt wat betreft de auto. Maar ik vrees dat de edit opties beperkt gaan worden en met nepsponsoren, in dat geval zou ik die nieuwe teammodus alweer een stuk minder vinden. De hype is er in ieder geval.

En ach, ik haal hem toch wel ;c

Eigen sponsoren zou vet zijn, ja. Al denk ik dat er vaste sponsoren in het spel zullen zitten. Als het bestaande bedrijven zijn, vind ik dat wel prima. Nepsponsoren zou wel pure aids zijn. Gelukkig ook al een soort halve bevestiging gehad dat je tweede rijder een F1/F2 courreur is en niet een neppe. Dat had ik echt guur gevonden.

Hier vooral benieuwd naar de motorleveranciers die je kan kiezen. Wordt het alleen Ferrari, Mercedes, Honda en Renault of krijgen we daarin meer keuzes. Vind ik ook wel belangrijk.

En ik haal hem ook sowieso. F1 2019 niet gespeeld, dus wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Satyr:

Doet me denken aan de discussie over Football Manager en Total Club Manager. Het gaat bij F1 toch vooral om het racen en het zal uiteindelijk toch weinig uitmaken of er Ferrari of Scuderi oid op de auto staat?

Uiteraard staat het racen voorop, maar als er voor dit jaar speciaal een modus wordt aangekondigd dat je als 11de team kunt starten dan hoop ik maar dat het geen slap aftreksel is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-4-2020 om 19:36 zei Richarð.:

Eigen sponsoren zou vet zijn, ja. Al denk ik dat er vaste sponsoren in het spel zullen zitten. Als het bestaande bedrijven zijn, vind ik dat wel prima. Nepsponsoren zou wel pure aids zijn. Gelukkig ook al een soort halve bevestiging gehad dat je tweede rijder een F1/F2 courreur is en niet een neppe. Dat had ik echt guur gevonden.

Hier vooral benieuwd naar de motorleveranciers die je kan kiezen. Wordt het alleen Ferrari, Mercedes, Honda en Renault of krijgen we daarin meer keuzes. Vind ik ook wel belangrijk.

En ik haal hem ook sowieso. F1 2019 niet gespeeld, dus wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe.

Confirmed. Pure aids dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen editie nauwelijks kunnen spelen wegens een hernia, inmiddels kan ik zo nu en dan weer max een half uur achter het stuurtje kruipen, dus ik denk dat F1 2020 er bij mij toch weer aankomt :D Kijk op zich wel uit naar de My Team modus, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Sponsoren zijn nep. Keuze hoofdsponsor die geld geeft

- Motorkeuze alleen uit bestaande motoren. Kost geld

- Keuze teamgenoot F1 + F2. Kost geld

- Livery alleen keuze uit pre-set liveries. Geen optie voor edits

- Badge creëeren

- Team overalls kiezen

- Teams visuele identiteit vormgeven (?)

Had veel verwachtingen en er was ontzettend veel potentie, maar vooralsnog kiest Codemaster imo de simpele weg met weinig opties en vrijheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Richarð.:

Doordat er geen editor is voor de livery, maakt het niet uit of de sponsoren echt zijn of niet. Het is hoe dan ook teleurstellend en zeer matig.

Heeft Codemasters uberhaupt wel eens een niet teleurstellende F1 uitgebracht dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites