Jump to content

F1 2022

Richarð.
 Share

Recommended Posts

5 uur geleden zei ElMarcos:

Is 2022 voldoende verbeterd dat hij het het waard is om geld aan uit te geven als ik F1 Manager 2022 ook wil gaan kopen?

Ik vind de verbeteringen magertjes. Als je het niet perse nu al wil spelen zou ik lekker wachten tot het spel is afgeprijst…

Op 12-7-2022 om 10:35 zei Beppu:

Ik wil F1 2021 nog halen vanwege het prijs verschil. Ik kan alleen nergens vinden of je daarin ook kan spelen met de 2022 roster, is dit geupdate of niet?

Misschien dat je op de pc een soort van update kan vinden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Zou ook niet weten waarom zij dan anders 22 nog moeten uitbrengen :D in FM is dat toch een stuk makkelijker. 

Op 13-7-2022 om 21:20 zei La Pulga:

Misschien dat je op de pc een soort van update kan vinden, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.

Zou ook niet weten waarom zij dan anders 22 nog moeten uitbrengen  in FM is dat toch een stuk makkelijker. 

Dat is vrij logisch ja:mrgy:

Heb hem via marktplaats gehaald voor 14 eurootjes. Nu even uurtje gespeeld (die story game mode). Kan er geen reet van maar vermaak me prima. merk al dat ik iets beter wordt.  Jammer dat zo'n stuur godsgruwelijk duur is anders is zo'n spel helemaal tof natuurlijk.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 11-9-2022 om 10:23 zei Vlonkie:

is het waard om dit spel aan te schaffen?

Beetje late reactie omdat ik het spel zelf niet heb. Maar mocht je veel van F1 houden en van het racen zelf dan is het zeker elk jaar weer waard om het te halen. Mocht je wel van F1 houden maar niet van het racen dan kan ik je de F1 manager aanbevelen en mocht je niet van F1 houden maar wel van het racen dan kan je denk ik het beste Forza Horizon proberen.