Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gezien de huidige situatie is het hier erg druk in dit forumgedeelte: veel nieuwe verhalen en héél vele updates. Een favoriet verhaal kiezenis dan ook geen eenvoudige opdracht. Toch wil ik graag jullie hulp inroepen om een novelle te nomineren die juliie graag in de spotlights zouden willen plaatsen. 

Nomineren kan tot aanstaande donderdag 22u. Het verhaal met de meeste stemmen gaat met de trofee lopen.

Geplaatst

Pfoe, en of dat een lastige keuze is. Ontzettend veel goede en nieuwe novellen de afgelopen periode inderdaad. Volgende maand gaat het ook weer zo'n lastige worden gok ik, maar deze keer gaat mijn stem naar ElPrincipito met zijn Living Under The Stars novelle (y) 

Geplaatst

Zeker lastig, al vind ik dat de novelle Van Mongolië naar Macau van Titan er wel bovenuit steekt. Heel interessant concept en wordt ook nog eens goed gebracht.

Geplaatst

Veel novellen erbij gekomen de laatste tijd, wat sowieso tof is. Een paar kanshebbers zijn helaas iets minder actief geworden of gestopt met het verhaal. Wat er voor mij bovenuit steekt is Linving under the stars van @ElPrincipito. Begonnen met een prima geschreven verhaal, pech gehad in zijn eerste game, maar er een leuke draai aan weten te geven zodat de novelle toch voortgezet kon worden.

Geplaatst

Beide genomineerden zijn alle bij erg goed. Om het wat spannend te maken stem ik voor van Mongolië naar Macau. Vooral vanwege het originele concept

Geplaatst

Fantastisch trouwens dat er zoveel nieuwe novelles zijn, volgens mij schiet de activiteit in dit forumdeel echt hard omhoog. Binnen 24 uur staat mijn verhaal al op pagina 2, het gaat knetterhard.

Overigens zojuist ook de novelle van El Principito gelezen, dankzij de tips hier. Zeker het begin, langere stukken tekst, is ijzersterk en vormt een geweldige inleiding voor het FM-gedeelte, waarin de prestaties en de presentatie top is. Ook die van Titan is (wederom) supertof, maar mijn stem gaat naar @ElPrincipito met Living under the stars

Geplaatst
  • Auteur

Gezien de tweestrijd die er momenteel aan de gang is ga ik ook voor @El Principito De start met een echt verhaal was héél tof, maar ook de manier om daarna om te gaan met een bug in de save was erg creatief. Bovendien heeft @Titan al een IDS weggekaapt met een ander verhaal, dus dat speelt voor mij ook wel mee.

Verder wil ik toch even een shout out doen naar @spaansetukker @Fantasy (met zijn nieuwe AZ novelle) @KeZZaaaa @Isco22 @delichris @mattihamstra @neva @StanleyW @seb170455 @Cicchio @Koenbres en @Krabby die momenteel allemaal met ijzersterke verhalen bezig zijn. Allemaal aanraders om te volgen en verhalen die eigenlijk hier ook een nominatie verdienen.

Geplaatst

Ik stem op @Titan , leuk idee en fijne updates die zowel inhoudelijk als grafisch erg goed zijn. Ondanks dat hij al een IDS heeft kan er zomaar een 2e in de maak zijn. Goed bezig :) 

Geplaatst

Misschien is hier een shoot out naar @Marius ook wel eens op zijn plaats! Gegroeide activiteit in dit gedeelte zal ook op jouw conto zijn, reageert altijd onder elk verhaal, altijd tips en bent veel actief om te motiveren en te helpen. Goed bezig! 

Geplaatst

Ik nomineer ook  @Titan. Ik vind het leuk wat hij heeft bedacht en geeft ook informatie over onbekende landen en competities.  Er zijn inderdaad meer verhalen bijgekomen, ik ben zelf ook begonnen, en er zitten veel originele ideeën of challenges bij. 

Geplaatst

Mijn stem gaat naar @ElPrincipito

Verder ben ik vrij nieuw hier en moet ik dus alle verhalen vanaf het begin lezen. Er zitten echt geweldig leuke tussen en ik heb dan ook ontzettend veel respect voor alle andere (niet genomineerde) verhalen. Hopelijk gaat dit nog lang zo door, die verhalen gaan me absoluut niet vervelen.