Jump to content
Nom de Guerre

[Estafette] Anorthosis Famagusta, Portimonense

Recommended Posts

Gepost (edited)
4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Komen onze Braziliaanse huurlingen nog aan spelen toe?

Prima start trouwens.

Waldo is wel een zekerheidje op de rechtsback. Verder komen José Augustus en Alcyone zo nu en dan binnen de lijnen. Maar onbetwiste basisspelers zijn het niet in mijn ogen.

Edited by Fantasy

1131170665_Portimonensebanner.png.52ab822c90187522aa40983dd178f2d0.png

Maart, april & mei 2026

Na een succesvolle eerste twee maanden van het nieuwe jaar, verliep het in de laatste drie van dit seizoen een stuk moeizamer. Verschillende blessures, viziers die niet op scherp stonden en een beetje ongeluk zorgde er voor dat we ons niet konden mengen in de titelstrijd. De laatste twee duels werden - al dan niet onterecht - verloren tegen Boavista en SC Braga. Door ons puntverlies en de uitstekende vorm van SL Benfica bleven zij, de laatstgenoemde, nipt aan de leiding. Hierdoor eindigt FC Porto op de tweede plaats en moeten wij genoegen nemen met voorrondes van de Champions League volgend jaar. Of we dat nog met ons huidige bestuur doen is nog maar de vraag, want het regent overnameberichten de laatste tijd.. Voorlopig is er nog geen deal gesloten, maar hopelijk gaan ze ons geen transferverbod geven in de komende zomer waar we behoorlijk zullen moeten versterken. Wat mij met name opvalt is dat we een échte doelpuntenmaker missen. Onze aanvallende middenvelders scoren in mijn ogen te weinig en door een blessure van Arezo ben ik ook weer naar de strikerless tactiek overgestapt. Onze huurling komt per 1-7-2026 definitief over, maar brengt nog niet echt wat ik gehoopt had. 

1366648624_1wedstr.PNG.bd86c21b9f84764084f7512db59f994e.PNG

720571758_2stand.PNG.ca6c147f33d5830786fc383d0b4ba497.PNG

1675201714_3spelers.PNG.09ab7ebf3f7cc570b55bca1d95a50481.PNG

823045064_3overname.PNG.253a6e7a2d5a107f06b94536dcc55dbf.PNG

DOWNLOAD

Knap derde hoor! Hopelijk geen transferverbod inderdaad, zou jammer zijn.

Keurig gedaan dit seizoen; de derde plek zeer vast in handen!

Prachtige prestatie als nog hoor. Een derde plaats in ons eerste seizoen is gewoon keurig. Champions League voetbal gehaald en daarmee hebben we de eerste stap alweer gezet :D

Mooi eerste stap. De selectie nu weer verversen en hopelijk spelen jullie volgend seizoen in de CL!

Ik verwacht een briljante transferzomer en volgend jaar een echte gooi naar het kampioenschap :D De basis is er al.

Ik heb het de komende week nog even te druk, maar kan hem daarna wel weer eens oppakken.

Heb morgen nog een druk dagje, daarna zou ik op vrijdag en zaterdag wel een half seizoen kunnen knallen.