Jump to content

[Estafette] Anorthosis Famagusta, Portimonense, Inter Miami

Recommended Posts

• Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De finale     De enige wedstrijd in juli is de belangrijkste wedstrijd ooit voor Anorthosis; de Champions League finale tegen Liverpool. Ondanks de karrenvrachten aan gele kaarten

LAATSTE LOODJES In deze (laatste) update van mijn kant voor ik hem overgeef, een kort overzicht van de laatste maanden van het seizoen. Vorige update konden we zien dat we; bovenaan in de competi

Juni & juli 2024     Isaak Zogos kwam voor ongeveer zeven ton over van het Griekse Panionios. Uitstekend scoutingswerk van mijn voorganger(s), wat een heerlijk talent. Mag zic

Posted Images

rTC58qe.png

Onze trein dendert verder. Aanvallend gaan we als een trein, verdedigend ook. Een paar kleine omzettingen en we gaan lekker. 

1595479f046f8b10799124c00b9b0eaf.png

Onze inhaalrace was niet voldoende om de Supporters Shield te winnen (zeg maar de competitie voordat de playoffs beginnen).

fd8de61c6ea22670c60391311d39f95a.png

De Eastern Conference hebben we wel in de wacht gesleept.

b17e419497c743c79e3ec5c7fa208fe8.png

Daarnaast hebben we ook de Lamar Hunt trophy gewonnen, het bekertoernooi in de VS. In de voorhoede is vooral Jesús González op schot, die we gratis hebben overgenomen van Nashville. Die jongen is vooral snel en kan verder niet veel, maar het werkt.

Snel vraagje, in december vinden de drafts plaats. Willen jullie dat ik die ook speel, of zal ik na de laatste wedstrijd stoppen?

@Regis @Nom de Guerre @Fantasy @Mordurette @Jespresso @Reflex @Fantasy @spaansetukker

@komodo25 @Vis @van der Water @FMNOOB @Nummerke10 @RubenS2 @Titan @Bingbangboem @Glenn08 @Reflex @rich ruzzian 

46 minuten geleden zei Reflex:

Je tactiek werkt goed, aardig wat goals gemaakt! Van mij mag je de drafts ook nog meepakken hoor

Ik vind het best, maar ik bepaal wel deels hoe de volgende dan moet gaan spelen, omdat ik de selectie voor komend jaar vorm ga geven.

39 minuten geleden zei Mordurette:

Je gaat inderdaad als een trein. Van mij mag je de drafts ook nog meepakken, al is het misschien voor de volgende leuker om dat zelf te doen? Je eigen spelers halen voor het komende seizoen?

Dat was mijn idee, dan kan de volgende lekker zijn eigen ploegje maken.

38 minuten geleden zei komodo25:

Lekker bezig hoor. Wat een wazige regels allemaal

Het is een beetje een warboel allemaal, maar op zich best te volgen.

41 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik vind het best, maar ik bepaal wel deels hoe de volgende dan moet gaan spelen, omdat ik de selectie voor komend jaar vorm ga geven.

Misschien goed om te kijken wie het over neemt en hoe diegene er tegenaan kijkt

rTC58qe.png

We hebben de MLS gewonnen. In FM heet dat de MLS Cup. In playoffs van de Eastern Conference rekenden we af met New York City FC en de New York Red Bulls. In de finale knalden we de winnaars van de Western Conference van het veld; Seattle Sounders ging met maar liefst 6-3 over de knie.

f1971ec659c4b214d67bae3913dbe2bb.png

Dat brengt ons bij de selectie. Aangezien ik de halve ploeg verkocht heb tijdens het seizoen, zeggen de statistieken weinig tot niets. Ik heb een screenshotje bijgevoegd met groene, rode en oranje stipjes als het gaat om spelers houden of juist niet.

2554350261b1ffaadec1a302e59e94a2.png

Bij de start van het nieuwe seizoen wordt er een B-team opgericht voor Inter Miami. Ik stel voor dat we die drie Peruvianen daar onderbrengen. Dit zijn allemaal boys met talent, maar die zijn nog niet goed genoeg voor het eerste. Verhuren aan een andere Amerikaanse ploeg zie ik op zich ook wel zitten. Het gaat dus om Bryan Ríos, Luis Freundt en Iván Carbajal. 

De spelers in het rood waren ofwel verhuurd aan andere clubs of zijn tussentijds aangetrokken en gewoonweg niet goed genoeg gebleken. Nick Thomas zat er al, maar met Brym en Arsic zijn er gewoon twee betere spelers aanwezig, dus ja, dan mag hij vertrekken. Chávez en Palma hebben eigenlijk amper gespeeld.

De spelers in het oranje zijn wat mij betreft expendable. Goede spelers, maar niet onvervangbaar. Toye is weliswaar één van onze topschutters, maar ik heb meer vertrouwen in Dade en González. González is een lastige klant, met een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. Een dodelijke spits, maar hij wil Designated Player worden en wij hebben geen DP contracten meer te vergeven, tenzij we een DP verkopen. Dat brengt me bij Loza. Dat is een DP, maar eentje die eigenlijk niet zo goed is als ik had gehoopt. Hij is voorbij gestreefd door Pierre Dago op 10. Die jongen mag dus weg en dan kun je het Gonzálezprobleem oplossen. Serrana heeft weinig gespeeld, maar die kan op zich wel ballen. McGiff en Bravo zijn leuke squad fillers, maar als er een betere optie beschikbaar komt, zeker doen. Rodrigues is een prima speler, maar een aankoop van het bestuur. Morais, Brooks en Silva zijn beter.

Probleemgevallen in de selectie zijn de positie van rechtshalf en voorin. We hebben maar één fatsoenlijke rechtshalf, terwijl voorin opties aanwezig zijn, maar met problemen.

https://easyupload.io/bd9yk1

@Regis @Nom de Guerre @Fantasy @Mordurette @Jespresso @Reflex @Fantasy @spaansetukker

@komodo25 @Vis @van der Water @FMNOOB @Nummerke10 @RubenS2 @Titan @Bingbangboem @Glenn08 @Reflex @rich ruzzian 

25 minuten geleden zei Mordurette:

Even de MLS Cup winnen :classic_cool:

Wat betekent dit voor Continentaal voetbal? CONCACAF Champions League voetbal? 

Volgens mij wel, al heb ik daar nog niks over gehoord. Ik ga wel uit van het Noord-Amerikaanse equivalent van Europees voetbal :D 

• 1 month later...