Jump to content
Richarð.

MU | Best Kept Secret

Recommended Posts

Gepost (edited)

31 minuten geleden zei Erwin.:

Klopt, als je aan het typen bent staat er onder je tekstvak een rij om bestanden toe te voegen

Maar hoe krijg ik het in mijn bijlagen dan? Anders heb ik dit:

Edited by Chiemel

Zojuist zei Chiemel:

Maar hoe krijg ik het in mijn bijlagen dan? 

erop klikken

De line-up heb ik rond. Nu even al het visuele en het verhaal eromheen nog even afmaken.

Ben benieuwd, Bas! Hier inmiddels het vierde festival binnen. Na de mijne, Christian en Mark (komt vanavond online) nu ook die van Chiemel binnen.

Mochten er anderen ook nog bezig zijn. Doe rustig aan. Zoals gezegd, er zit geen deadline op. :)

Nice, benieuwd naar de reacties vanavond. Artiesten zijn overigens ook een mix tussen realisme, en persoonlijke favorieten die binnen het thema passen :)

Gepost (edited)
7 uur geleden zei 007mark:

Nice, benieuwd naar de reacties vanavond. Artiesten zijn overigens ook een mix tussen realisme, en persoonlijke favorieten die binnen het thema passen :)

Vind het een duidelijk en realistisch concept, met een leuke naam. Het is niet het type festival waar ik mezelf zie rondlopen, ook al zijn er zeker een heleboel goede namen voor mij. Stromae vind ik zeker wel een sterke keuze, heb ik zelfs heel fftjes aan gedacht. Puntje van kritiek is misschien, dat het niet realistisch is dat Warhaus en Balthazar in hetzelfde weekend spelen. Of gebeurt dat wel eens vaker? Zijn dan wel meteen met Stromae, Spinvis en DeWolff de namen die mij het meest aanspreken. Denk dat ik wel het hele weekend iets leuks kan zien.

Is trouwens nog wel leuk als we elkaar allemaal wat officiële reviewen? Misschien zelfs als een soort van 3 voor 12 of Festileaks? 

Edited by Chiemel

Ik zou elke dag bij de Giga stage staan ;c Maar snap de indeling niet helemaal van zaterdag en zondag. Ik had I Hate Models later gezet en Charlotte de Witte af laten sluiten op de zondag. Of je had 1 dag techno en de andere dag EDM kunnen doen.

Voor de rest ken ik te weinig namen die bij de andere stages optreden.

Heb er ook nog over nagedacht (een deel van) mijn festival te baseren op Nederlandse acts. Gelukkig niet gedaan, al zijn er toch nog wel wat Nederlandse zaken over gebleven. Opvallend genoeg weinig overlap met jouw keuzes @007mark. In ieder geval een mooi en realistisch concept en mooi uitgewerkt.

Er zitten een aantal artiesten bij @007mark tussen waar ik heel blij van zou worden (Sevdaliza, Tamino), een categorie die ik opzich wel kan pruimen (Selah Sue, Triggerfinger, Anouk, Thomas Azier, Danny Vera) en voor de rest ken ik een heleboel niet. Toch zou ik niet weten of ik hier nu echt naar zou gaan, want het aantal artiesten waar ik acute diarree van krijg is toch ook zeer omvangrijk (Chef' Special, Akwasi, Donnie, Snelle, Bakermat, DJVT en waarschijnlijk zitten er nog een hoop DJ's, Nederlandstaligzingende en rappers verder bij ook). 

Wel leuk uitgewerkt verder. Ik zou ook best een line-upje willen bedenken, maar grafische vormgeving, podia en tijden enzo is me allemaal wat te veel, hoor. Kan je daar ook iemand voor inhuren? Ik ben immers van het delegeren!

9 uur geleden zei Zeus:

Er zitten een aantal artiesten bij @007mark tussen waar ik heel blij van zou worden (Sevdaliza, Tamino), een categorie die ik opzich wel kan pruimen (Selah Sue, Triggerfinger, Anouk, Thomas Azier, Danny Vera) en voor de rest ken ik een heleboel niet. Toch zou ik niet weten of ik hier nu echt naar zou gaan, want het aantal artiesten waar ik acute diarree van krijg is toch ook zeer omvangrijk (Chef' Special, Akwasi, Donnie, Snelle, Bakermat, DJVT en waarschijnlijk zitten er nog een hoop DJ's, Nederlandstaligzingende en rappers verder bij ook). 

Wel leuk uitgewerkt verder. Ik zou ook best een line-upje willen bedenken, maar grafische vormgeving, podia en tijden enzo is me allemaal wat te veel, hoor. Kan je daar ook iemand voor inhuren? Ik ben immers van het delegeren!

Poster kan je makkelijk doen via festival poster generator. Time table kan je makkelijk in excel doen,wil je eventueel wel een kopie sturen 

Lekker hoor Mark, ziet er als een goed gevarieerd festival uit. Ik denk niet dat ik zelf een kaartje zou kopen overigens ;c

De line-up van mijn festival is bijna compleet, nu de aankleding nog ;c 

Gepost (edited)
12 uur geleden zei Chiemel:

Vind het een duidelijk en realistisch concept, met een leuke naam. Het is niet het type festival waar ik mezelf zie rondlopen, ook al zijn er zeker een heleboel goede namen voor mij. Stromae vind ik zeker wel een sterke keuze, heb ik zelfs heel fftjes aan gedacht. Puntje van kritiek is misschien, dat het niet realistisch is dat Warhaus en Balthazar in hetzelfde weekend spelen. Of gebeurt dat wel eens vaker? Zijn dan wel meteen met Stromae, Spinvis en DeWolff de namen die mij het meest aanspreken. Denk dat ik wel het hele weekend iets leuks kan zien.

Is trouwens nog wel leuk als we elkaar allemaal wat officiële reviewen? Misschien zelfs als een soort van 3 voor 12 of Festileaks? 

Thanks, had zelf ook graag Stromae een keer live gezien dus was een makkelijke keuze. Zeker bij dit thema. 

12 uur geleden zei sennid:

Ik zou elke dag bij de Giga stage staan ;c Maar snap de indeling niet helemaal van zaterdag en zondag. Ik had I Hate Models later gezet en Charlotte de Witte af laten sluiten op de zondag. Of je had 1 dag techno en de andere dag EDM kunnen doen.

Voor de rest ken ik te weinig namen die bij de andere stages optreden.

Denk dat ik Giga Stage ook wel het moeilijkste vond qua indeling. Namen als Typhoon of Brainpower schoten ook nog door mijn hoofd voor de vrijdag, maar moesten toch keuzes gemaakt worden. I Hate Models heb je inderdaad wel gelijk in, en Charlotte de Witte als afsluiter had inderdaad erg goede gekund. Moeten er alleen ook rekening mee houden dat sommige mensen op maandag weer moeten werken, dus dan kunnen deze mensen alvast iets eerder richting hun bed gaan ;)

11 uur geleden zei bas2204:

Heb er ook nog over nagedacht (een deel van) mijn festival te baseren op Nederlandse acts. Gelukkig niet gedaan, al zijn er toch nog wel wat Nederlandse zaken over gebleven. Opvallend genoeg weinig overlap met jouw keuzes @007mark. In ieder geval een mooi en realistisch concept en mooi uitgewerkt.

Genoeg om uit te kiezen natuurlijk. Benieuwd welke namen bij jou staan dan, misschien nog wel een paar 'oh-ja-tjes'.

Thanks in ieder geval voor compliment.

10 uur geleden zei Zeus:

Wel precies de reactie die ik van jou had verwacht. Mooi dat er toch redelijk nog wat artiesten zijn die jij ook zou waarderen. Tweede stage zit weinig bij voor jou, al zou S10 je misschien nog wel kunnen verrassen. Echt wel een talentvolle, jonge artiest die ook al een Edison wist te winnen voor haar debuutalbum (Best Alternative): https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/389408-s10-is-de-9-in-de-3fm-live-list-2020 (filmpje in artikel niet haar beste uitvoering).

Dat je Donnie/Snelle/DJVT noemt is ook enigszins begrijpelijk, maar natuurlijk wel acts die een hoop publiek naar mijn festival kunnen trekken. Nederlandstalig zit er overigens niet eens zo veel tussen ;)

Edited by 007mark

2 uur geleden zei Chiemel:

Poster kan je makkelijk doen via festival poster generator. Time table kan je makkelijk in excel doen,wil je eventueel wel een kopie sturen 

Gebruik voor de poster bijvoorbeeld onderstaande

https://festivalpostergenerator.com/

Zojuist zei Chiemel:

Oh, had ik er ff .com achter moeten zetten? ;c

Ja :-D

Is ook even een reminder voor mezelf. Had de site net gevonden en moet later de poster nog maken ;c

@007mark Tamino, wat een heerlijke anti-kater opener was dat op zondagochtend van Lowlands 2019!

Echt een heerlijk festival, met een goede combinatie van gevestigde namen als Anouk en upcoming stars als WIES, Pip Blom en DeWolff. Dit is wel een festival waar ik geld aan zou willen uitgeven!

36 minuten geleden zei StanleyW:

@007mark Tamino, wat een heerlijke anti-kater opener was dat op zondagochtend van Lowlands 2019!

Echt een heerlijk festival, met een goede combinatie van gevestigde namen als Anouk en upcoming stars als WIES, Pip Blom en DeWolff. Dit is wel een festival waar ik geld aan zou willen uitgeven!

Heb met Tamino inderdaad hetzelfde ervaren, maar dan op Sziget. Had nog nooit van hem gehoord, maar één van de grootste positieve verrassingen van het festival.

Nice ook dat je Anouk noemt. Heb ik aan getwijfeld of dat goed genoeg zou zijn als headliner, maar is natuurlijk wel echt een grote artiest.

----------------

Zit overigens te twijfelen om dit gewoon te gaan pitchen bij festivalorganisaties en/of dit op LinkedIn te plaatsen. Meer om te laten zien wat voor 'creatieve ideeën' ik heb en hoe ik mij bezig hou ik deze lockdowntijd. Even wat festivalorganisaties taggen en aangeven dat ik ook nog een baan zoek voor na mijn studie. Twijfel alleen in hoeverre die organisaties daar op dit moment op zitten te wachten. Heb aan de andere kant het idee dat dit concept wel echt kan werken hehe ;c Ja, zoveel vertrouwen heb ik erin haha.

7 minuten geleden zei 007mark:

Heb met Tamino inderdaad hetzelfde ervaren, maar dan op Sziget. Had nog nooit van hem gehoord, maar één van de grootste positieve verrassingen van het festival.

Nice ook dat je Anouk noemt. Heb ik aan getwijfeld of dat goed genoeg zou zijn als headliner, maar is natuurlijk wel echt een grote artiest.

Dat had ik ook met Tamino. Ik kende 'm niet, paar vrienden van me wel. Is ook het enige optreden waar we met 9 van de 10 uit onze groep stonden (eentje lag nog te pitten). Anders steeds met maximaal 4-5 ongeveer.

Een artiest als Anouk past hier perfect bij. Eigenlijk zou Krezip erbij het helemaal afmaken!

Op 1-5-2020 om 12:27 zei StanleyW:

Dat had ik ook met Tamino. Ik kende 'm niet, paar vrienden van me wel. Is ook het enige optreden waar we met 9 van de 10 uit onze groep stonden (eentje lag nog te pitten). Anders steeds met maximaal 4-5 ongeveer.

Een artiest als Anouk past hier perfect bij. Eigenlijk zou Krezip erbij het helemaal afmaken!

Krezip valt dan weer niet in mijn persoonlijke smaak haha. Maar had een optie kunnen zijn.

Over Grensgeval; heb volgens mij vanaf dag 1 al contact met Mark over z'n festival, dus wist wat er ging komen. Vind het idee van een festival tussen België en Nederland goed bedacht. Je kan zo het beste van beide landen combineren. In het echt is zoiets misschien moeilijk voor elkaar te regelen, want neem aan dat beide landen verschillende regels hebben omtrent festivals, maar op MU | Best Kept Secret kan alles.

De line-up is grotendeels niet mijn ding, maar zie hier en daar toch een paar mooie artiesten er tussenstaan; Balthazar, Thomas Azier, De Jeugd van Tegenwoordig, Spinvis, Indian Askin en natuurlijk WIES. Mochten die allen op dezelfde dag staan en niet tegenover elkaar, dan zou ik waarschijnlijk wel die dag kunnen komen. Echter staan ze verspreid en ben ik geneigd om geen kaartje kopen.

En naast een geweldig logo (:D) ook een mooie poster die zomaar echt had kunnen zijn.

Morgen weer een nieuw festival online!