Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

5e9b0e2e0a4a7-saopauloFM20.jpg

De banner is gemaakt door @ElPrincipito

Seizoen 2019

Ik ga een nieuwe novelle maken en deze gaat over Sao Paulo. Deze club heeft al een tijd niets meer gewonnen en ik wil ze graag weer groot maken. Mijn eerste doelstelling is om landskampioen te gaan worden en ver te komen in de Copa Libertadores. Maar voor dit seizoen moeten wij ons eerst zien te kwalificeren voor de Copa Libertadores. We beginnen in de tweede kwalificatieronde. Van daaruit moeten wij zien of wij de groepsfase gaan bereiken. Ik kan ook voor een lange tijd spelers halen. De eerste die op mijn lijst staat is Marcos Leonardo. Hij is nog maar 15 jaar en is een geweldig talent. Sommigen van jullie weten hoe goed hij kan worden, want ik heb hem met Espanyol. Verder probeer ik alle buitenlandse spelers te loodsen. Ook hebben wij wat gehuurde spelers en die probeer ik ook zo snel mogelijk terug laten keren. Ik ga sommigen totaal niet gebruiken en zo hoop ik dat ze teruggestuurd of gehaald gaan worden. En als er een buitenlander komt is op het aanraden van mij en niet van mijn voorganger of wie dan ook. Ook zijn er veel spelers verhuurd en de meesten daarvan heb ik in de toekomst niet meer nodig. Ik zal ook zoveel mogelijk de bezem door het tweede en het jeugdteam gaan halen. De club zelf heeft wel potentie, maar ik wil alleen maar de beste talenten hebben en geen mindere spelers. Uiteindelijk gaan veel spelers richting Europa.

Welkom

5e9b10931ec4a-welkom1.png

5e9b109cefb88-welkom2.png

Introductie

5e9b10ac24dfb-introductie.png

Informatie Sao Paulo

5e9b10e56973a-meerinfooversaopaulo.png

Selectie bij aankomst

Zoals jullie zien veel spelers. Bijna alle buitenlanders mogen weg. alleen Juanfran wil ik houden. Hij is toch wel van waarde. Igor Vinicius mag in het tweede spelen en ik hoop zo dat hij dan terug wordt gehaald. Dat scheelt ons weer. Arboleda en Carneiro mogen op zoek naar een andere club. Ook zullen andere spelers moeten vertrekken. Ik heb in totaal zo'n 107 spelers onder contract. Dat is inclusie alle gehuurde spelers en verhuurde spelers. De bezem zal er dus flink door moeten. En ik zal ook op mindere spelers soms niet hun waarde vragen maar er onder. 

5e9b10fbcbd75-selectiebijaankomst1.png

5e9b111a2305f-selectiebijaankomst2.png

Taktiek

Ik ga eens met een andere taktiek spelen. Eentje die ik zelden speel met FM20. Ik denk dat ik met deze taktiek meer kans heb.

5e9b11450dae1-taktiek.png

Alvast wat mentions.

@komodo25 @ElPrincipito @Marius @Mordurette @Nummerke10 @Titan @petervoetbal @Cicchio @Fantasy @Isco22 @ElMarcos @Krabby @mattihamstra @StanleyW @glennix @FlyD @John Terry @Elano @marcelkeuh @spaansetukker @Jotew @Cyberize7x

• Antwoorden 290
  • Weergaven 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• delichris
    delichris

Seizoen 2019   We speelden vorige maand zo goed en nu moeten wij dit zien vol te houden. We hebben leuke talenten gekregen en ik hoop dat de andere clubs ze niet weg stelen van ons. Deze maa

• delichris
    delichris

Seizoen 2019   Ik maak me helemaal klaar om alleen dit seizoen heel veel wedstrijden te gaan spelen. We beginnen met het Staatskampioenschap en de kwalificatie voor de Copa Libertadores in d

• delichris
    delichris

Seizoen 2019   Ik wil jullie ook mijn jeugdteam en mijn tweede elftal laten zien. Dan hebben jullie een kijkje in die twee teams en dan zien jullie ook meteen hoeveel spelers we hebben. Het

Geplaatst

Ik ga deze nieuwe Novelle zeker en met veel plezier volgen. Een totaal andere uitdaging denk ik zo. Enerzijds wil je natuurlijk weer een grootmacht worden in Zuid-Amerika. Aan de andere kant is het ook prachtig als je speler een mooie stap kunnen maken richting Europa.

Geplaatst

Deze ga ik volgen! Prachtige club, mooie Braziliaanse shirts, goede spelers! Toevallig in de Libertadores tegen gespeeld, veel snelheid en aanvallende kwaliteiten. 

Mooie banner ;). Succes! 

Geplaatst

Een verhaal van jouw kant volg ik natuurlijk altijd met plezier! Leuke clubkeuze in ieder geval. Sowieso mooi om iemand aan de slag te zien gaan in Brazilië. Dat zien we toch niet te vaak. Ken de competitie zelf ook niet heel erg goed. Vermoed alleen dat er enorm veel wedstrijden dienen afgewerkt te worden.

Geplaatst

Erg leuk om je ook eens op een ander continent aan de slag te zien! Sao Paulo is een club die qua naam tot de verbeelding spreekt, ik wist niet dat ze als zo lang op een hoofdprijs wachten.

Geplaatst

Succes. Aardig wat jaren geleden zelf ook eens in Brazilië gespeeld. Veel wedstrijden door de staatskampioen schappen. Wel veel talent aanwezig. Succes

Geplaatst

Succes in Brazilië! Mooie club, mooi land en erg interessant want heb Brazilië nog niet vaak voorbij zien komen.

Geplaatst

Succes bij São Paulo, een club met bekende naam, waar ik eigenlijk weinig van weet. Ben benieuwd!

Mag Anthony nog bij je blijven? Of vertrekt hij met deze update al naar Ajax?

Geplaatst
  • Auteur

saopauloFM20.jpg.ca66173ae0956c90db22283085584228.jpg

Seizoen 2019

Ik maak me helemaal klaar om alleen dit seizoen heel veel wedstrijden te gaan spelen. We beginnen met het Staatskampioenschap en de kwalificatie voor de Copa Libertadores in de komende maanden. Ik ga ook kijken wie er kunnen vertrekken, want zoals ik al zie met 107 spelers onder contract kost dat ook heel veel geld. En daar moeten wij zeker op kunnen gaan besparen. Als ik alle drie de teams op zo'n 60 spelers kan krijgen ben ik al tevreden. Dus zo'n 25 a 26 voor het eerste dan 15 a 20 voor het tweede en in het jeugdteam ook zo'n 20 ben ik gewoon tevreden. Het liefst nog minder, maar dan mocht ik 40 spelers kunnen loodsen dan ben ik al gewoon tevreden. En mijn staf ga ik ook de komende periodes bekijken. Ik hoop wel dat ze bamiballen verkopen, want ik heb Johan Boskamp op het oog.

We spelen ook een voorbereiding, maar wat ik daar van vindt? Ik heb het niet in elkaar gezet. Voor het Staatskampioenschap spelen wij tegen Palmeiras, RB Bragantino, Oeste, Botafogo (SP), Inter de Limeira en Gremio Novorizontino. Wat een clubnamen zeg.

Ik heb trouwens alleen Amerika, Mexico en alle speelbare Zuid-Amerikaanse landen geselecteerd. Verder helemaal niets.

Voorbereiding

5e9c5e1d24399-voorbereiding.png

Debuut

5e9c5e2749e11-debuut.png

Sao Paulo - Palmeiras

5e9c5e6db0db2-saopaulopalmeiras.png

Januari

5e9c5e7ea0d20-januari.png

Paulistao Sicredi A1

5e9c5ea80ec22-standstaatskampioenschap.p

Loting Copa Libertadores

5e9c5ebece088-lotingcopalibertadores.png

Overzicht manager

5e9c5ed930641-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Cicchio Ik heb er ooit twee jaar geleden eens een game mee gehad en dat was een langdurig proces.

@ElMarcos Het is zeker een hele andere uitdaging. Vooral omdat het seizoen in januari begint. Ik ben zelf erg benieuwd wat voor talenten bij mij naar Europa gaan.

@ElPrincipito Het is een heel mooi shirt met ook hele goede spelers. Nogmaals bedankt voor de banner.

@Marius Brazilië wordt niet vaak gedaan en ik vindt Sao Paulo ook een geweldige club om mee te spelen. Vooral toen Ceni nog de keeper was. We gaan in ieder geval heel veel wedstrijden spelen.

@Titan Sao Paulo is een grote club in Zuid-Amerika, maar hebben al jaren geen prijs meer gewonnen.

@komodo25 Er worden heel veel wedstrijden gespeeld en het land barst van het talent.

@Isco22 Soms vindt ik het leuk om een totaal ander competitie te gaan kiezen en lekker met een leuke club te gaan spelen.

@StanleyW Ik heb er ooit een game mee gehad misschien daarvan. Antony blijft gewoon in Sao Paulo en vertrekt nog lang niet naar Amsterdam. Ik speel namelijk met de eerste update. 

@Mordurette Heel veel wedstrijden worden er gespeeld.

@petervoetbal Ja dat vindt ik ook.

@glennix Nou dan blijf je me maar volgen dan ga je er van leren hoop ik.

@mattihamstra Er is wat talent aanwezig in Sao Paulo.

@RSCA_0606 Dankje. Het gaat veel wedstrijden worden.

@Nummerke10 @Fantasy @FlyD @Krabby @John Terry @Elano @marcelkeuh @spaansetukker @Jotew @Cyberize7x

bewerkt door delichris

Geplaatst

Zonder enkele tegengoal, top hoor! Erg knappe start. 

Hoe doet Reinaldo het? Wat zijn eventuele aanraders in jouw selectie/de jeugd? 

Geplaatst

Nette resultaten! Geen enkele tegengoal doet het beste vermoeden.

Danubio moet wel een eitje zijn voor jullie ;)

Geplaatst

Mooie start maar dat mag ook verwacht worden in deze competitie. Tel maar drie teams die zo'n beetje van jouw orde zijn.

Geplaatst

Ook in Brazilië doe je gewoon wat je eigenlijk overal doet: alleen maar winnen!