Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Welkom op het Open NK FM 2020! Jullie starten in Poule E en zullen onderling uitmaken welke twee deelnemers zich plaatsen voor de knock-out fase. Er wordt in de groepsfase gespeeld met Europe XI. 

BELANGRIJKE OPMERKINGEN:

• Om het team ''Europe XI'' te downloaden klik hier. Je vindt op die pagina ook een tutorial over hoe je dit team goed in game krijgt. Speel enkel en alleen met dit team!
  • Voor de starter van de online game: stel bij het maken van de game in dat er twee wedstrijden gespeeld worden. Je speelt dus twee wedstrijden achter elkaar tegen elke tegenstander!
  • Als de wedstrijden gespeeld zijn posten beide spelers de eindstanden van beide wedstrijden in dit topic. Één van de spelers dient tevens een screenshot van de einduitslagen aan te leveren in dit topic.
  • Spreek tijdig speeldata af met je groepsgenoten. We willen uiteraard graag dat alle wedstrijden afgerond worden. Kun je een groepsgenoot niet bereiken? Neem dan contact op met Vilhena via PM. 
  • Lees de Algemene Informatie alsjeblieft nogmaals goed door. Dit om onnodige vragen te voorkomen.
  • Er zal binnen en een uur een PM naar jullie verstuurd worden met de steamnamen. Hierin kunnen eventueel ook speeldata afgesproken worden.
  • De deadline van deze ronde is 25 april 23.59!

VEEL SUCCES!

1546595842_PouleE.png.a000ab38251f05340cf69bd1ed678489.png

@nasje92 @NLTJO @Vlonkie @henk123 @THMS

bewerkt door Vilhena

Geplaatst

@NLTJO : Wanneer kan jij spelen? Ik kan morgen eind van de middag tussen (16:30 - 18:00) en mogelijk rond 22:00. 
Vrijdag kan ik na 16:30 en de gehele avond. 

Geplaatst

@Vilhena ik zie dat @henk123 voor het laatst op 13 april hier is geweest. Een gevalletje forfait?? Én ik heb hem al meerdere keren getagd en een berichtje gestuurd.

bewerkt door Vlonkie

Geplaatst
  • Auteur

Het is pas forfait als er na de deadline geen wedstrijden gespeeld zijn. Na de deadline ga ik kijken wat ik kan doen met niet gespeelde wedstrijden. Aangezien hij wel tegen andere deelnemers heeft gespeeld is dit een lastig geval. @Vlonkie