Geplaatst 1 april 20205 jr. Ik ga proberen weer een nieuwe start te maken met FM, ditmaal met een voormalig Duits voetballer. Ik heb al een idee waar zijn trainerscarrière gaat starten maar hebben jullie nog leuke tips?
Geplaatst 1 april 20205 jr. Leuke insteek! Lijkt me niet onlogisch voor het verhaal dat hij zou beginnen bij een ex-club, en zelfs op een lager niveau. Kaiserslautern lijkt dan de meest voorname kandidaat in mijn ogen. Succes!
Geplaatst 1 april 20205 jr. De Ossi met de fluwelen trap en het harde schot is terug. Ben benieuwd wat hij als coach klaar maakt. Succes.
Geplaatst 2 april 20205 jr. Chemnitzer zou natuurlijk helemaal LLM zijn, maar Kaisernlautern zou de mooiste club zijn, denk ik.
Geplaatst 2 april 20205 jr. Leuk startpunt, er zitten enkele mooie keuzes bij. De absolute underdog Chemnitzer, vervallen Traditionsverrein Kaiserslautern, subtopper Leverkusen of meteen de echte top. Een van die eerste 2 zou het leukste zijn.
Geplaatst 8 april 20205 jr. Auteur Lang getwijfeld met welke club ik zou starten, Kaiserslautern was een goede optie maar daar werd pas een novelle mee gestart en wilde daarom dus wat anders. Wilde eerst starten met Oostenrijk maar uiteindelijk toch besloten om bij een club te starten. Plan is wel om snel met Ballack naar een betere club te verhuizen, hopelijk is Chimnetzer een mooie opstap daarvoor. Om het realistisch te houden heb ik de 1e transfermarkt uitgezet. @Nummerke10@glennix@komodo25@petervoetbal@Mordurette@germandutch@delichris@Marius@TheRedOne@ElPrincipito
Geplaatst 8 april 20205 jr. Leuke keuze, al is het wel de moeilijkste. Benieuwd wat je kunt bereiken bij Chemnitzer.
Geplaatst 8 april 20205 jr. De grootste uitdaging, een keuze die ik alleen maar kan toejuichen. Net zoals de keuze om de transfers uit te zetten tijdens het eerste window: een dikke plus qua realisme wat mij betreft.
Geplaatst 8 april 20205 jr. De club is erg in vergetelheid gekomen en ik ben zeer benieuwd wat je hier mee kan.
Geplaatst 8 april 20205 jr. Sorry van mijn Kaiserslautern-novelle. Ik wens je veel succes bij Chemnitzer. Die hadden het lastig in mijn eerste seizoen in de 3. Liga. Heel erg benieuwd naar je prestaties.
Geplaatst 8 april 20205 jr. Leuk dit, ook leuk dat je kijkt om snel omhoog te gaan met Ballack en niet op 1 ploeg te focussen.
Geplaatst 9 april 20205 jr. Auteur @Nummerke10@glennix@komodo25@petervoetbal@Mordurette@germandutch@delichris@Marius@TheRedOne@ElPrincipito@Cicchio Haha, maakt niks uit, jij presteert goed met Kaiserslautern! Inderdaad is dit met Chemnitzer meteen wel de moeilijkste uitdaging, speel best wel even al FM maar z'n uitdaging nog niet gedaan.. ben benieuwd.
Geplaatst 9 april 20205 jr. Oef, moeizame start van het seizoen. Hopelijk kan je de ervaring die je met FM hebt je helpen de boel snel op de rails te krijgen. Helaas kan je pas in januari spelers ophalen bij Bayer Leverkusen. Succes!