Jump to content
Krabby

[FM 20] Les rouges et noirs

Recommended Posts

Wat een prestatie, knap hoe jij de competitie hebt weten te winnen, wat een overmacht! Zou goed zijn als Camavinga blijft, maar met Tonali heb jij een goede vervanger gehaald. 

Verliezen tegen United kan gebeuren, hopelijk volgend seizoen ook Europees een stunt! 

BAM! Who the f*k is PSG? Helaas Europees niks gepresteerd, maar het proces is stap voor stap. Eerst Frankrijk domineren, dan Europees!

Wat een seizoen in de Ligue 1. Jammer dat je bent uitgeschakeld in de CL. Wel een puntje van kritiek. Het is de Red Devils voor Manchester United en de Reds voor Liverpool. 

5 minuten geleden zei delichris:

Wat een seizoen in de Ligue 1. Jammer dat je bent uitgeschakeld in de CL. Wel een puntje van kritiek. Het is de Red Devils voor Manchester United en de Reds voor Liverpool. 

Natuurlijk inderdaad... foutje van mijn kant :classic_rolleyes:

Heerlijk seizoen in Frankrijk. Hopelijk de opmaat voor een paar jaar waarin je PSG voorbij gaat streven. In Europa iets minder succes, maar daar ligt nu nog altijd de uitdaging. 

Je noemt het de maand van de waarheid en die waarheid is voor PSG keihard; de club is afgeschminkt door Rennais. Een prachtig seizoen dat in de CL nog niet helemaal uit de verf kwam. Volgend seizoen weer een kans op Europees succes!

Heerlijk seizoen in Frankrijk. Hopelijk kun je volgend seizoen hetzelfde laten zien in Europa. Tonali is een koopje!

Heerlijk einde van het seizoen, dik en dik verdiend die titel. Ook mooie transfer al meteen van Tonali, luxeproblemen daar op het middenveld!

Wow, in de competitie heb je gewoon meesterlijk gepresteerd! Jammer van de CL, maar toch nog ver geraakt.

Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat ik de game helaas niet voort kan zetten omdat de game is gecrasht. Ik heb op elke mogelijke manier geprobeerd het te herstellen maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik ga nu dus maar een nieuwe game opstarten in de hoop dat die het volhoudt, ik weet nog niet of ik er een novelle over ga starten want ik heb er momenteel behoorlijk de P in. 

Allemaal bedankt voor het volgen en het lezen van deze novelle, helaas komt ie treurig ten einde. 

@Marius@Fantasy@Titan@petervoetbal@RSCA_0606@Nummerke10@delichris@ElPrincipito@ElMarcos@komodo25@Isco22@Cicchio@glennix@Mordurette

Ah man dat is kl***! Jammer, hopelijk heb je snel opnieuw een leuke game te pakken.

En wie weet een nieuwe novelle ;)

Gepost (edited)

Zuur. Hopelijk weet je toch de motivatie te halen om door te gaan met een nieuwe novelle

Edited by komodo25

Héél erg zuur. Nergens meer een reserve die op een vroeger tijdstip opgeslagen werd of zo? Zo doe ik dat altijd sinds ik dat ook een paar keer heb gehad vroeger.

4 minuten geleden zei Marius:

Héél erg zuur. Nergens meer een reserve die op een vroeger tijdstip opgeslagen werd of zo? Zo doe ik dat altijd sinds ik dat ook een paar keer heb gehad vroeger.

Dat had ik wel altijd, maar ik krijg de backups ook niet meer opgestart. FM heeft een flinke tik gehad denk ik of iets dergelijks hij is helemaal van 't padje :S 

Heel zuur :classic_sad: Vond het een tof avontuur om te volgen, dus hopelijk kom je nog eens terug met een novelle en deze tactiek :D