Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heb je vragen en/of opmerkingen, dan kunnen deze hier worden gesteld. Bij eventuele problemen; kijk eerst even of je alle stappen van de tutorial over het online spelen hebt doorgenomen en uitgevoerd.

Geplaatst

Misschien een stomme vraag..

Maar wat is mijn forumnaam? En hoe kan ik deze vinden?

Geplaatst
2 uur geleden zei Gast Shizzle:

Misschien een stomme vraag..

Maar wat is mijn forumnaam? En hoe kan ik deze vinden?

In dit geval ben je een gast en moet je eerst even een account aanmaken op het forum :)

36 minuten geleden zei petervoetbal:

Dus er worden geen transfers gedaan en het gaat dus puur om de tactiek?

Klopt, je krijgt een team van ons aangeleverd waarmee je online tegen je gelote spelers moet spelen.

Geplaatst

Wat wordt het niveau van de spelers? Topklasse of LLM of ergens daar tussen in? Ik zou het zelf het leukst vinden als er niet gespeeld met spelers van wereldklasse. 

Geplaatst
  • Auteur
10 uur geleden zei MisterX:

Wat wordt het niveau van de spelers? Topklasse of LLM of ergens daar tussen in? Ik zou het zelf het leukst vinden als er niet gespeeld met spelers van wereldklasse. 

Zal per ronde verschillend zijn. Echter zullen de toppers hoogstwaarschijnlijk niet in actie gaan komen ;)

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Fantasy:

Misschien een stomme vraag, maar is FM Touch iets anders dan de gewone FM? @Vilhena

Yes is wat anders ja! Als het goed is kun je deze via steam downloaden, meestal (of altijd, idk) zit deze bij de aankoop van de normale FM-versie inbegrepen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Vilhena:

Yes is wat anders ja! Als het goed is kun je deze via steam downloaden, meestal (of altijd, idk) zit deze bij de aankoop van de normale FM-versie inbegrepen.

Heb 'm gevonden. Kon Touch inderdaad via Steam installeren (y) 

Geplaatst

Hoe is de puntenverdeling in de poule? 

Stel het volgende:

Team A vs Team B 1:0

Team B vs Team A 1:1

Krijgt Team A nu 4 punten (1x winst & 1x gelijk) of 3 punten (1x winst over 2 potjes totaal)?

@Vilhena

Geplaatst

wat geeft de doorslag bij gelijke punten? onderling resultaat? doelsaldo?

Geplaatst
  • Auteur

Onderling resultaat uiteraard :) Bij nogmaals een gelijke stand zal er gekeken worden naar het doelsaldo. Mocht alles totaal gelijk zijn dan zullen er beslissingswedstrijden gespeeld moeten worden. 

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei KeZZaaaa:

Wat als er een derde wedstrijd nodig is en deze in een gelijkspel eindigt?

Dan wordt er doorgespeeld tot er een beslissing valt. De vierde wedstrijd is dan dus de nieuwe beslissingswedstrijd, e.t.c.