Jump to content
Zeus

MU's Eurovisie Songfestival - Halve Finale 1

Recommended Posts

Bij mij  8/10 door naar de finale. Enkel Noorwegen (2 punten) en Noord-Macedonië (4 punten) zijn afgevallen.

Ik had 8 punten staan op Noord-Macedonië. Gok dat de vakjury hier een andere mening in had.

Ik vrees dat ik ook één van de partypoopers ben vanuit Noord-Macedonisch perspectief.

Bij mij 8/10 door! Alleen Noorwegen (6) en Ierland (5) niet. Ik was een van de weinige die Noord-Macedonië blijkbaar niet in zijn lijstje heeft staan.

Jammer van de Russen. En daar tegenover toch een hoop pathetisch gejank door :D

Gepost (edited)

In totaal 7/10 in de finale. Cyprus (12 Ptn.), Macedonië (8 Ptn.) en Israël (5 Ptn.) miste ik. Heb blijkbaar toch een wat andere mening dan het gros hier haha.

Edited by chrisje1993

Hierbij toch het lichtelijke verzoek niet al te veel van jullie stemmingskeuzes te openbaren. Alles voor de spanning!

Gepost (edited)

Heb tijdens beide halve finales aantekeningen gemaakt bij alle nummers. Dus die zet ik hieronder even neer als reactie op de nummers die jullie wél door wilden hebben (en ik niet).

1 uur geleden zei KayDeManaager:

Bij mij 8/10 door! Alleen Noorwegen (6) en Ierland (5) niet. Ik was een van de weinige die Noord-Macedonië blijkbaar niet in zijn lijstje heeft staan.

4. Ireland: Dit nummer zal het op het Junior Songfestival misschien wel goed doen, maar vind dit echt veel te veel een tienernummer. Neem daarbij het rariteitenkabinet in de performance en ik haak af. Dit kan ik gewoon niet zo serieus nemen helaas.

51 minuten geleden zei ivago:

Jammer van de Russen. En daar tegenover toch een hoop pathetisch gejank door :D

6. Russia: Hoopte dat Frans Bauer de kamer in zou lopen om te zeggen dat dit een grap was. Helaas. Overgeproduceerde kutmuziek. Meer hoef ik er niet over kwijt eigenlijk.

49 minuten geleden zei chrisje1993:

In totaal 7/10 in de finale. Cyprus (12 Ptn.), Macedonië (8 Ptn.) en Israël (5 Ptn.) miste ik. Heb blijkbaar toch een wat andere mening dan het gros hier haha. 

19. Cyprus: De stem begint wat mij betreft iets te dramatisch. Daarna begint het beter te worden, maar vind het nummer gewoon iets ‘te typisch’. Van mij mag deze meneer lekker door blijven rennen.

30 minuten geleden zei Zeus:

Hierbij toch het lichtelijke verzoek niet al te veel van jullie stemmingskeuzes te openbaren. Alles voor de spanning!

Mee eens. Afvallers kunnen we het wat mij betreft prima over hebben, maar liever niet in welke volgorde wij de punten hadden gegeven aan de nummers die nu door zijn (of überhaupt een mening over geven door landen te benoemen). Misschien kan @chrisje1993 zijn mening over de 3 finalisten uit zijn post halen?

Edited by 007mark

Ierland is toch een prima popnummer Mark? Vond ik het erg aan Pink doen denken met een vleugje KT Tunstall. Dat kan op 378 manieren je stijl niet zijn, maar zat imo goed in elkaar. Had zomaar een bescheiden radio-hit kunnen zijn.

Op 8-4-2020 om 08:27 zei Hwb:

Ierland is toch een prima popnummer Mark? Vond ik het erg aan Pink doen denken met een vleugje KT Tunstall. Dat kan op 378 manieren je stijl niet zijn, maar zat imo goed in elkaar. Had zomaar een bescheiden radio-hit kunnen zijn.

Vergeten te reageren.

Het zou inderdaad een nummer kunnen zijn wat op de radio komt. Is echter niet één van de eigenschappen waar ik een nummer op beoordeel. Overigens is P!nk ook totaal niet mijn ding trouwens, dus wat dat betreft leg je een prima vergelijking ;)