Jump to content
Zeus

MU's Eurovisie Songfestival - Informatie

Recommended Posts

Voor de eerste halve finale heb ik zojuist alle nummers een keer beluisterd. Daarna nog een aantal nummers een 2e kans gegeven om zo tot een goede volgorde te kunnen komen. Ook zijn alle acts van commentaar voorzien en zijn de punten naar de organisatie gestuurd.

Benieuwd naar het oordeel van andere deelnemers. Hopelijk in ieder geval een grote groep deelnemers die een top-10 inleveren :)

Gepost (edited)

Songfestival-MoroccanOil-logos-960px.png.4fc865c2ac95a6fe586d95c0d605ddfd.png

Hoewel ik al zeer tevreden ben met het huidige aantal deelnemers - ook omdat er een aantal zijn die normaliter weinig in het muziekgedeelte te vinden zijn - ga ik natuurlijk altijd voor de max. Daarom nog even wat mentions voor mensen die met name veel meedoen aan andere muzikale activiteiten alhier. 

@Satyr @hjs @himan @Regis @Christian. @Laki @Kelvin @Roprop @Stefanos @Vilhena @nasje92 @Juca @Dysproz @Platina32 

Verder kan er vanaf heden gestemd worden in beide halve finales. De deadline voor de eerste halve finale ligt op woensdag 1 april 23.59. De deadline voor de tweede halve finale ligt op zondag 5 april 23.59. Het zou mijn advies zijn om, als je de tijd en motivatie kan vinden, beide halve finales op dezelfde dag af te werken. Ook met het oog op dat je het later zou vergeten of er simpelweg geen tijd meer voor kan vinden.

MU, start voting now!

@komodo25 @chrisje1993 @Chiemel @Titan @ivago @007mark @bas2204 @Hwb @KayDeManaager @Grote Ree @Fabian. @Lazvic @Tamara84 @Rogier. @Chimpa @cimbomcu

Edited by Zeus

Ik doe niet mee, vind er niet heel veel aan qua muziek

Waar kan ik ergens de link vinden naar die halve finales? of had je die al gepost? In dat geval excuses

Zeker.

Gekozen is voor zes juryleden. Twee uit de organisatie, vier overige leden. Te weten:

Jury

• bas2204
  • Erwin.
  • Jeroen.
  • ivago
  • QuaLyon (organisatie)
  • Zeus (organisatie)

De keuze is gebaseerd op o.a. langdurige activiteit in het muziekgedeelte en een verscheidenheid aan muzieksmaak. Overeenkomst is dat het alle vier leden betreft die selectief zijn in hun muzieksmaak en niet blind de mainstream volgen (lees: typische populaire muziek/top-40). Wil niet zeggen dat het beter is o.i.d, het blijft een kwestie van smaak uiteraard, maar de redenatie is dat zij allicht net iets meer in staat zouden kunnen zijn om volgens bepaalde criteria de nummers kwalitatief te rangschikken. Daarnaast zou het natuurlijk leuk zijn als er een zeker verschil bestaat tussen het uiteindelijke resultaat van de jury en die van de televotes; dan moeten de juryleden een net wat andere smaak hebben dan het gros hier.