Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game deals / Gratis games (Steam, Epic, GOG etc.)

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Voor diegene die er nog niet bekend mee zijn:

Wil je weer eens Need for Speed: Underground spelen of LOTR Return of the King op je pc?

Er is een mogelijkheid om te zien of dit spel gratis te downloaden is. Van diverse games lopen de licenties na een tijdje af en die worden dan als 'freeware' gezien. Via myabandonware kun je uitzoeken of een bepaalde game gratis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op humble bundle Cities: skylines pack ter waarde van € 239,50 voor € 18,95. Alles zit erin behalve de laatste DLC. 

• 9 expansions—everything up through 2021’s Sunset Harbor
  • 21 add-ons—featuring Content Creator packs, new music, and the Deluxe Edition Upgrade

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei cairo:

Op humble bundle Cities: skylines pack ter waarde van € 239,50 voor € 18,95. Alles zit erin behalve de laatste DLC. 

• 9 expansions—everything up through 2021’s Sunset Harbor
  • 21 add-ons—featuring Content Creator packs, new music, and the Deluxe Edition Upgrade

Is dit op Steam of op Epic? Ik heb de base game op Epic, maar heb daar zelden gebruik van gemaakt. Dat komt mede doordat ik de DLCs niet heb, maar ook omdat er op Epic zeer slechte ondersteuning is voor mods. Er is geen workshop, zoals op Steam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Is dit op Steam of op Epic? Ik heb de base game op Epic, maar heb daar zelden gebruik van gemaakt. Dat komt mede doordat ik de DLCs niet heb, maar ook omdat er op Epic zeer slechte ondersteuning is voor mods. Er is geen workshop, zoals op Steam.

Volgens mij is het inclusief de game dus dan kan he alles op steam zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

In dit geval kan je blijkbaar kiezen voor welke store je de key's wil hebben:

Redeem on Steam or the Epic Games Store

Link naar opmerking
Deel via andere websites