Geplaatst 19 maart 20205 jr. Hallo community, Ik speel sinds 2 weken FM20 (nu we toch in quarantaine zitten toch maar eens proberen) omdat ik voornamelijk FIFA zat ben geworden. Nu heb ik een carrière gestart met Atlético de Madrid en ik ging bij de zoek-optie zoeken op talentjes uit Oost-Europa. Ik zocht bijvoorbeeld op Partizan Belgrado en Dinamo Zagreb. Echter, tot mijn grote teleurstelling kwam ik allemaal verzonnen namen tegen van spelers die niet bestaan met een of andere random gekopieerde foto.. Erg jammer, want ik dacht dat FM20 echt alle spelers zou bevatten. Ik wist wel dat je bijvoorbeeld logo packs en face packs kunt downloaden maar ik was er van overtuigd dat de namen wel zouden kloppen.. Weet iemand van jullie toevallig of hier ook een download voor is of hoe dit op te lossen is? P.s. Ik zag ook dat je competities kunt aanvinken wanneer je een nieuw team kiest. Na het aanvinken van de, in mijn ogen, interessante competities bleken de spelers wel te kloppen.. Enige nadeel is dat het spel dan ook alle gegevens gaat laden waardoor het ongelooflijk lang duurt allemaal.
Geplaatst 19 maart 20205 jr. Oplossing Hi Sam, Het beste wat je kan doen is inderdaad een reeks competities te selecteren die jou interessant lijkt en dan te kiezen voor een grote database bij het starten van het spel. Meestal selecteer ik zelf 3 of 4 landen in combinatie met een grote database, dat leidt er vaak wel toe dat dit soort clubs een hoop echte spelers hebben. Wat ook een optie is, bij het selecteren van de competities en database, is om extra voorwaarden te creëren, bijvoorbeeld door alle spelers uit een bepaald land of bepaalde regio er bij in te laden. Als ik jou was zou ik daar even mee experimenteren, kijken wat precies de snelheid verlaagd en wat nog speelbaar is. Maar in principe zitten alle echte spelers wel gewoon in het spel, het is alleen de vraag of je ze dus ook in jouw savegame erbij kan laden.
Geplaatst 20 maart 20205 jr. Kan je een screen laten zien van een selectie? Dan hebben wij er een beter beeld van.