Jump to content

De Grote MU F1 Competitie #2

Recommended Posts

1. Hamilton

2. Bottas

3. Verstappen

4. Sainz

5. Albon

6. Leclerc

7. Stroll

8. Norris

9. Perez

10. Ricciardo

Pole: Hamilton

Eerste uitvaller: Magnussen

Snelste ronde: Hamilton

• Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De Grote MU F1 Competitie   Welkom allemaal bij de tweede editie van dit voorspelfestijn op MU. Vorig jaar wist Keko te winnen en werd hij op het podium geflankeerd door 007mark en Rogier. D

Ja, ik had al even wat gemaakt, is inderdaad geen lastig telwerk   Goed, dan pak ik het op.   @Keko @Rogier. @Mordurette @komodo25 @MarkHouten @Hwb @Regis @Platina32 @Justin @Richa

Ook nu geldt, Perez --> Hulkie als het niet is aangepast.

Posted Images

Race 5

1. Hamilton

2. Bottas

3. Verstappen

4. Sainz

5. Leclerc

6. Norris

7. Ricciardo

8. Stroll

9. Ocon

10. Hulkenberg

Pole Position: Hamilton

Eerste uitvaller: Grosjean

Snelste ronde: Verstappen

Voorspellingen

Satyr Mordurette Neva Justin Fantasy The Saint Elano komodo25 Keko Rogier. Richarð. 007mark ElPrincipito KayDeManaager Chiemel Lazy
1 Verstappen Hamilton Verstappen   Hamilton   Hamilton Hamilton Hamilton Hamilton   Hamilton Hamilton   Hamilton  
2 Hamilton Verstappen Hamilton   Verstappen   Bottas Verstappen Verstappen Bottas   Bottas Verstappen   Bottas  
3 Bottas Bottas Bottas   Leclerc   Verstappen Bottas Bottas Verstappen   Verstappen Bottas   Verstappen  
4 Perez Leclerc Leclerc   Bottas   Sainz Albon Perez Sainz   Albon Albon   Sainz  
5 Albon Albon Albon   Albon   Ab Sainz Leclerc Leclerc   Leclerc Perez   Norris  
6 Stroll Perez Sainz   Norris   Leclerc Vettel Albon Norris   Perez Leclerc   Perez  
7 Ricciardo Norris Norris   Perez   Stroll Perez Norris Ricciardo   Norris Norris   Albon  
8 Norris Ocon Perez   Ocon   Norris Stroll Stroll Stroll   Vettel Ricciardo   Leclerc  
9 Sainz Stroll Stroll   Sainz   Perez Ricciardo Ricciardo Ocon   Ricciardo Stroll   Vettel  
10 Ocon Vettel Ricciardo   Ricciardo   Ricciardo Norris Vettel Perez   Sainz Vettel   Stroll  
Pole Hamilton Hamilton Hamilton   Hamilton   Hamilton Bottas Hamilton Hamilton   Hamilton Hamilton   Hamilton  
Uitvaller Niemand Sainz Vettel   Latifi   Magnussen Grosjean Sainz Grosjean   Grosjean Grosjean   Giovinazzi  
Snelste ronde Albon Bottas Bottas   Bottas   Hamilton Verstappen Hamilton Verstappen   Hamilton Bottas   Verstappen  

Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik de 'nieuwe' deadline helemaal niets vind? Je zet hem vóór VT2, voor het geval de zaterdag verregend en de kwali niet op zondagochtend gereden kan worden. Hoe vaak komt dat voor? Dan is dat toch ook juist deel van de charme?

Uiteraard ben ik dankbaar dat je dit organiseert en dat gaat ook gewoon heerlijk tot nu toe, maar soms moet ik gewoon wat te klagen hebben :D 

Ben het met je eens, @neva Daarom ben ik ook hiermee gestopt. Het is nu puur gokken, omdat je alleen VT1 (de minst interessante) hebt als uitgangspunt, in plaats van een voorspelling doen a.d.h.v. de vrije trainingen. En dat je dan dezelfde lijstjes krijgt, tsja, dat is de voorspelbaarbeid van de Formule 1.

@ElPrincipito @Keko @Justin @Lazy @Fantasy @Chiemel @Elano @Richarð. @KayDeManaager @Mordurette @007mark @Rogier. @komodo25 @The Saint @neva

- Voorspellingen naar zaterdag 15:00, of niet?

2.png.d7fbf17dac94ea216056d42f374db5d9.png

1.png.7ea93ea369309dbc5af6a825f527d6c7.png

Satyr Mordurette Neva Justin Fantasy The Saint Elano komodo25 Keko Rogier. Richarð. 007mark ElPrincipito KayDeManaager Chiemel Lazy   Uitslag
1 Verstappen Hamilton Verstappen   Hamilton   Hamilton Hamilton Hamilton Hamilton   Hamilton Hamilton   Hamilton     Hamilton
2 Hamilton Verstappen Hamilton   Verstappen   Bottas Verstappen Verstappen Bottas   Bottas Verstappen   Bottas     Verstappen
3 Bottas Bottas Bottas   Leclerc   Verstappen Bottas Bottas Verstappen   Verstappen Bottas   Verstappen     Bottas
4 Perez Leclerc Leclerc   Bottas   Sainz Albon Perez Sainz   Albon Albon   Sainz     Stroll
5 Albon Albon Albon   Albon   Albon Sainz Leclerc Leclerc   Leclerc Perez   Norris     Perez
6 Stroll Perez Sainz   Norris   Leclerc Vettel Albon Norris   Perez Leclerc   Perez     Sainz
7 Ricciardo Norris Norris   Perez   Stroll Perez Norris Ricciardo   Norris Norris   Albon     Vettel
8 Norris Ocon Perez   Ocon   Norris Stroll Stroll Stroll   Vettel Ricciardo   Leclerc     Albon
9 Sainz Stroll Stroll   Sainz   Perez Ricciardo Ricciardo Ocon   Ricciardo Stroll   Vettel     Gasly
10 Ocon Vettel Ricciardo   Ricciardo   Ricciardo Norris Vettel Perez   Sainz Vettel   Stroll     Norris
Pole Hamilton Hamilton Hamilton   Hamilton   Hamilton Bottas Hamilton Hamilton   Hamilton Hamilton   Hamilton     Hamilton
Uitvaller Niemand Sainz Vettel   Latifi   Magnussen Grosjean Sainz Grosjean   Grosjean Grosjean   Giovinazzi     Leclerc
Snelste ronde Albon Bottas Bottas   Bottas   Hamilton Verstappen Hamilton Verstappen   Hamilton Bottas   Verstappen     Bottas

Hoppa, weer gedeelde rondewinnaar :)

Met betrekking tot de deadline, ik zou hem verschuiven naar vrijdag 23:59. Dan heeft iedereen nog de kans om vrijdag de hele dag zijn voorspelling door te geven. Mocht er dan toch nog iets vreemds gebeuren in VT3 dan is dat het stukje 'gokken'.

Als het goed is heb ik een punt extra volgens mij, heb geen punten gekregen voor Perez op 4.

Ben het wel eens met de voorspelling weer terug naar de zaterdag. Vind het wel leuk als je het een beetje kan benaderen.

EDIT: Jij zelf krijgt ook nog een puntje extra Satyr ;c

Edited by Keko

Degelijke ronde qua behaalde punten wel. 

Laten we er even een polletje van maken v.w.b. de deadline:

Wanneer deadline voor het inleveren lijstjes?

- Vrijdag voor VT2

- Zaterdag voor VT3

- Zaterdag 14:59 uur (voor de kwalificatie)

@ElPrincipito @Keko @Justin @Lazy @Fantasy @Chiemel @Elano @Richarð. @KayDeManaager @Mordurette @007mark @Rogier. @komodo25 @The Saint @neva @Satyr

Op 17-8-2020 om 08:53 zei Keko:

Als het goed is heb ik een punt extra volgens mij, heb geen punten gekregen voor Perez op 4.

Ben het wel eens met de voorspelling weer terug naar de zaterdag. Vind het wel leuk als je het een beetje kan benaderen.

EDIT: Jij zelf krijgt ook nog een puntje extra Satyr ;c

Is bijgewerkt, bij de volgende GP hebben wij een punt extra.

De poll is wel duidelijk, we gaan met de voorspellingen terug naar zaterdag 15:00 (y)

@ElPrincipito @Keko @Justin @Lazy @Fantasy @Chiemel @Elano @Richarð. @KayDeManaager @Mordurette @007mark @Rogier. @komodo25 @The Saint @neva @Satyr