Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Mooi om te zien dat je Guyana gauw achter je kan laten. Het is nou niet bepaald het voetballand wat je voor ogen hebt. Hoop dat je in Canada terecht komt bij een club en niet tegen hetzelfde probleem aanloopt als in Australië. Succes met solliciteren!

tur4ik6uumuod.png

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio

Spoiler

Een stap die eenvoudiger ging dan ik had durven hopen en een mooie aangelegenheid om aan mijn reputatie en diploma's te gaan werken. In de MLS spelen natuurlijk de beste Canadese teams, maar ik had niet de intentie om daar te gaan werken. Volgens de uitdaging wil ik telkens een competitie of beker ín het desbetreffende land afronden. Zo zal ik ten tijden van Nieuw-Zeeland ook niet de A-League opzoeken of wanneer Wales aan de beurt is met Cardiff gaan proberen te spelen.

Ontzettend bedankt voor alle reacties!

kpx6v6.png

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin

Spoiler

Wat fijn om alle positieve reacties te lezen! Canada heeft inderdaad een bijzondere constructie, zeker ook met bepaalde lagere divisies. In real life zit het hier en daar net iets anders dan in FM, maar in grote lijnen zijn dit de competities die er nog enigszins toe doen. Qua eigen wedstrijden een korte update; ik bereid me nu voor op het nieuwe jaar.

Wat een prachtige update, grafisch en tekstueel een pareltje in mijn ogen. Beknopt, maar alle info erin om meer te weten te komen over voetbal in Canada. Blijft een aparte opzet, zeker omdat de grotere teams wel in de MLS spelen. 

Hopen dat je volgend jaar een prijs weet te pakken! 

Dat is een wel heel erg bijzondere constructie met al die regionale competities en dan ook nog eens zonder promotiemogelijkheid haha. De resultaten die nu behaald zijn bieden hoop voor volgend seizoen! Dat moet een kort avontuurtje worden weer als je het mij vraagt.

Heel erg leerrijk om inzicht te krijgen in de structuur van het Canadese voetballandschap. Dat verduidelijkt toch al het één en ander.

Qua prestaties heb je het niveau meteen een pak omhoog geschroefd. Volgend seizoen ben je nu al topfavoriet zo lijkt en zal ook het verblijf in dit ongetwijfeld prachtige land tot een minimum beperkt blijven neem ik aan.

• Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic