Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Leuk dat het beproefDe concept (geen beproefT concept ;c ) werkte! Toch voor zijn honderdste in de VS: mooi! Heeft Walter (bij zijn weten) afstammelingen? Indien ja hoop ik voor zijn kinderen dat hij niet in Las Vegas aan de slag gaat om zijn toekomstige nalatenschap te vergokken.

Mooi dat het plan een succesverhaal werd! Ik had eerlijk gezegd ook niets anders verwacht gezien al het knappe werk dat Walter reeds heeft verwezenlijkt in de voetballerij. Op naar de States!

Een update gemist blijkbaar ... en dus ook het heugelijke nieuws dat je naar de States mocht. Mooi om zien dat je daar nu ook nog eens een "droomclub" gevonden hebt. Mijn kleine teen zegt me nu al dat je ditmaal je bekerreputatie misschien wel eens in de prullenbak mag gooien en de MLS clubs naar de kroon gaat steken.

Moeizaam scoren en de meest schlemielige doelpunten tegen krijgen ... exact hoe ik me het herrinner toen ik me ooit eens een uitdaging in de VS waagde in FM ettelijke jaren geleden :D Hopelijk draait het snel iets vlotter en word je op het einde van het seizoen beloond met een plaatsje bij een club uit de MLS.

Hopelijk kan je snel naar de MLS. De koppositie na 17 speelrondes moet toch clubs kunnen overtuigen voor jouw te kiezen? En anders zijn er genoeg andere prestaties waardoor ze zeker weten dat ze een toptrainer in dienst halen

Het bekertoernooi was van korte duur, maar om die te winnen is een zeer, zeer lastige opgave. De competitie is winbaar, maar zoals je zelf al schetst. De verschillen zijn klein.