Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Dat is een uitspraak van ene N. Viergever toch? :D Met Levadia moet het geen probleem zijn minimaal één prijs te pakken.

Edit; ho maar wacht eens. Je bent helemaal niet aangenomen daar. Lekker wakker was ik.. Dan maar met Tulevik hun ongelijk bewijzen!

Edited by Fantasy

Jammer van het missen van de Conference League. Ik had je graag nog eens zien stunten in een continentaal tornooi, want dat zou je zonder twijfel gedaan hebben. De concurrentie mag haar borst in ieder geval ook al nat maken. Die afwijzing zou hen nog wel eens duur kunnen te komen staan.

Leidzaam, ben je serieus? Hier ook al? :-D;c

Jammer maar helaas, maar met een degradatiekandidaat toch een goed seizoen gedraaid hoor. De afwijzing is zuur, maar gelukkig gooit je huidige werkgever je niet buiten vanwege deze flirt met een ander ;) 

Gepost (edited)
3 minuten geleden zei RubenS2:

Leidzaam, ben je serieus? Hier ook al? :-D;c

Jammer maar helaas, maar met een degradatiekandidaat toch een goed seizoen gedraaid hoor. De afwijzing is zuur, maar gelukkig gooit je huidige werkgever je niet buiten vanwege deze flirt met een ander ;) 

Haha, maar deze was dan weer wel bewust. Soms kan ik het niet laten :D;c

Edited by Titan

Handig trucje om een speler te verleiden in ieder geval! Een oude vos moet je de streken niet meer leren :D Sowieso knap werk natuurlijk als je ziet op welke korte tijd de club stappen heeft gezet. Nu hopelijk snel naar Letland, en anders drink je nog maar een paar wodka'tjes. Of geniet wat van de natuur daar in het Oostblok, daar valt ook wel wat af te zien (althans dat heb ik toch van horen zeggen ... :D)

Prachtige prestatie natuurlijk weer, om van een middenmoter een kampioenen ploeg te maken! En een prachtige naam heeft die Australiër zeg, hopelijk wil die mee naar de volgende club.

Interessant foefje om een speler te verleiden. Daarmee toch een uitstekend seizoen weten te bekronen. Blijf het wel apart vinden dat sommige sollicitaties op niets uitlopen. Een manager met zo'n palmares wil je toch koste wat het kost binnenhalen? 

Ik heb even je novelle vluchtig bekeken en het is tot nu toe een zeer mooie en zeer rijk gevulde carrière. Vooral jouw historie op het wereldkampioenschap, zijnde vijf wereldtitels met vier landen, is indrukwekkend. Naast de prestaties zijn ook de presentaties keer op keer van een hoog niveau.

Nuttig tijdverdrijf in ieder geval, al was de tegenstand daar wel erg stevig ditmaal in Estland. De plotse overstap naar Letland kan nog wel eens voor een leuke ontknoping zorgen. Het gat lijkt gemaakt, maar je weet maar nooit natuurlijk.