Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*@Neel2210 @JordiW.

Tot zover Colo Colo, de club die bij FM-spelers natuurlijk altijd verbonden zal blijven aan de naam Nicolas Millan. Ik zag dat hij nog steeds speelde, ergens in de tweede divisie. Ik heb direct na afloop van het seizoen ontslag genomen en bereid me nu met Australië voor op de AFC Cup die in januari 2079 van start gaat. Bij Zweden was de uitdaging weg, en eigenlijk wil ik op elk continent wel een landenprijs pakken. 

Iedereen bedankt weer voor alle reacties en likes, ontzettend gaaf om te zien dat jullie telkens weer de moeite nemen om mijn updates door te nemen en een reactie achter te laten. Hieronder nog de screens van mijn twee uitblinkers. Eerst Daniel Guzman, in de zomer gehuurd van Porto en in een half seizoen goed voor vijftien goals als linksbuiten. De tweede spelers is Matías Righi, de centrale middenvelder die er ook vijftien in wist te leggen.

Citaat

480527631_DanielGuzman.PNG.4022dd971b7e23edb417356203101883.PNG

Citaat

1757825885_MatasRighi.PNG.4c6fe9931555c7a323571b4a1e47d2b5.PNG

Heerlijk om eindelijk weer eens de dubbel te pakken. Ik was al bang dat je magie een beetje weg was. Nu maar opmaken voor de wereldtitel met Australië, want ook die ga je natuurlijk eenvoudig binnenhengelen.

Heerlijk om deze club te bovenaan te zien staan. Millan speelde in het echt nog neem ik aan en niet in jouw save.... Want dan moet hij toch ook stok en stok oud zijn. Blijft een mooie naam en als ik dit zie dan moet ik ook echt mijn oude main save weer eens aanslingeren. 

4.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*@Neel2210 @JordiW.

Bedankt iedereen! :) Om in te gaan op een aantal vragen: ik ben inderdaad opgestapt als manager bij Colo-Colo, direct nadat de competitie afgelopen was. Zo kon ik me volledig richten op het eerste toernooi met Australië en rustig zoeken naar een volgende werkgever (op een prachtige locatie, maar dat ontdekken jullie nog wel). De AFC Asian Cup betekende de negentigste prijs in deze carrière. Nog tien te gaan voor een klein feestje.