delichris 1,264 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Wat een WK afgewerkt. En weer wereldkampioen geworden, maar nu met een ander land. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 999 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Knap weer, bizar de resultaten die je neerzet! Balen van Photoshop, meen wel dat die deden aan herstelbestanden trouwens. Quote Link to post Share on other sites
Tim' 693 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Zo komt mijn voorspelling dan toch uit. Wat een wereldprestatie! Quote Link to post Share on other sites
Marius 692 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Wat een heerlijke prestatie alweer. Verbluffend eigenlijk. Dat je op clubniveau altijd zo snel presteert is bewonderenswaardig, maar met een land is dat misschien nog wel verrassender. Heel erg knap! Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 370 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Geweldige prestatie met Zweden! Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 202 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Wederom een geweldige prestatie. Wereld Kampioen met Zweden! Quote Link to post Share on other sites
Michaelinho* 224 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Weer een titel Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Jammer dat photoshop je werk teniet heeft gedaan. 29% balbezit, zo zien we het graag Zonder gekkigheid: enorm schitterend gedaan, petje af! Quote Link to post Share on other sites
KayDeManaager 38 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Ook zonder Photoshop is dit natuurlijk een prachtige update. Ook geweldige resultaten uiteraard door het WK te winnen met de Zweden. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,336 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Gefeliciteerd met het WK. Portugal haha 71% balbezit en dan 1 schot op doel Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,086 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 WK-winst Wow, dat hadden er maar weinigen voorspeld gok ik zomaar hehe! Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Wat een heerlijk WK heb je afgewerkt. Ik ben benieuwd wat je nu gaat doen op land-niveau! Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,924 Gepost November 16, 2020 Author Share Gepost November 16, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*@Neel2210 @JordiW. Tot zover Colo Colo, de club die bij FM-spelers natuurlijk altijd verbonden zal blijven aan de naam Nicolas Millan. Ik zag dat hij nog steeds speelde, ergens in de tweede divisie. Ik heb direct na afloop van het seizoen ontslag genomen en bereid me nu met Australië voor op de AFC Cup die in januari 2079 van start gaat. Bij Zweden was de uitdaging weg, en eigenlijk wil ik op elk continent wel een landenprijs pakken. Iedereen bedankt weer voor alle reacties en likes, ontzettend gaaf om te zien dat jullie telkens weer de moeite nemen om mijn updates door te nemen en een reactie achter te laten. Hieronder nog de screens van mijn twee uitblinkers. Eerst Daniel Guzman, in de zomer gehuurd van Porto en in een half seizoen goed voor vijftien goals als linksbuiten. De tweede spelers is Matías Righi, de centrale middenvelder die er ook vijftien in wist te leggen. Citaat Citaat Quote Link to post Share on other sites
Tim' 693 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Heerlijk om eindelijk weer eens de dubbel te pakken. Ik was al bang dat je magie een beetje weg was. Nu maar opmaken voor de wereldtitel met Australië, want ook die ga je natuurlijk eenvoudig binnenhengelen. Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 999 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Resultaten weer geleverd, nu met Australie kijken of je nog prijzen kunt pakken. Iconische game dit! Quote Link to post Share on other sites
Marius 692 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Dat je een prijs ging pakken met zo'n topclub stond in de sterren geschreven, dus heb je er maar in eens twee van gemaakt. Had de Copa Libertadores nog gespeeld geweest had je die zonder twijfel ook gepakt. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,336 Gepost November 16, 2020 Share Gepost November 16, 2020 Heerlijk om deze club te bovenaan te zien staan. Millan speelde in het echt nog neem ik aan en niet in jouw save.... Want dan moet hij toch ook stok en stok oud zijn. Blijft een mooie naam en als ik dit zie dan moet ik ook echt mijn oude main save weer eens aanslingeren. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,264 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Mooi om twee prijzen te pakken en met Australië heb je een mooie uitdaging gevonden. Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,086 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Australië, weer eens wat anders dan Scandinavië. Vanuit het succes met Colo Colo kan het niet anders dat je ook Down Under successen gaat behalen! Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 716 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Schitterend de dubbel gepakt, erg knap! Die spelers zien er al capabele voetballers uit, we hebben al wat anders zien passeren hier. Ben benieuwd wat je met Australië kan! Quote Link to post Share on other sites
FM_Lesly 93 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Australië, heerlijk land om bondscoach van te zijn. Ook heerlijke resultaten met Colo Colo! Quote Link to post Share on other sites
JordiW. 386 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Geweldige prestatie natuurlijk om met Zweden het WK te winnen! Kijken of je deze prestatie ook met Australië kan evenaren. Hoeveel prijzen heb je inmiddels gewonnen als coach? Quote Link to post Share on other sites
KayDeManaager 38 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Heel veel succes Down Under! Ga je verder met Colo Colo? Volgens mij ben je weer op weg naar een volgend land, toch? Quote Link to post Share on other sites
Michaelinho* 224 Gepost November 17, 2020 Share Gepost November 17, 2020 Lekker hoor, weer een titeltje rijker! Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,924 Gepost November 17, 2020 Author Share Gepost November 17, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*@Neel2210 @JordiW. Bedankt iedereen! Om in te gaan op een aantal vragen: ik ben inderdaad opgestapt als manager bij Colo-Colo, direct nadat de competitie afgelopen was. Zo kon ik me volledig richten op het eerste toernooi met Australië en rustig zoeken naar een volgende werkgever (op een prachtige locatie, maar dat ontdekken jullie nog wel). De AFC Asian Cup betekende de negentigste prijs in deze carrière. Nog tien te gaan voor een klein feestje. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts