Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

5.png

Spoiler

En zoals enigszins te verwachten was heb je de koppositie niet meer afgestaan! In Europa ben je ondertussen ook aan een erg sterk parcours bezig. Met de zeges tegen Leverkusen in het achterhoofd ligt een sprookje misschien wel in het verschiet. Leuk dat je ondertussen even kan bijklussen in een momenteel bekende omgeving.

6219ee6a2749872ab.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*@Neel2210

Ik bleef dus nog even in Zweden. Eigenlijk nog steeds, want met de nationale ploeg zit ik volop in de race voor een EK-ticket. Veel jonge spelers doen daar mee; of er een nieuwe Berg tussen zit, durf ik nog niet te zeggen. Het zal er dan wel eentje moeten worden die ook iets anders kan dan spitsen, want die rol heb ik niet nodig. Iedereen opnieuw bedankt voor de reacties! In de onderstaande spoiler screens van de twee beste spelers (en smaakmakers): Ricardo Olivieri en Issa Sidibé. Ik denk dat jullie zelf wel zien wie wie is ;c 

Spoiler

1010201766_RicardoOliveiri.PNG.0672eaf7fd323afb703f46fab7df7886.PNG

1592139796_IssaSidib.PNG.9e01df128b4cff84a9113c2ff8dc3c61.PNG

Geweldig dat je dit verblijf nog even hebt kunnen verlengen. Die Conference League moest natuurlijk een keertje op je palmares komen! En met wat een prestaties heb je die veroverd zegt; met Wolves, Villareal en Lazio toch enkele clubs van formaat aan de kant moeten schuiven. Verrassend dat het dan net NAC was dat nog voor problemen zorgde. Al is er natuurlijk het één en ander gebeurd sinds 2020. Maar laat ons niet te veel afdwalen, hoedje af, knappe prestaties wederom!