Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*

Tof om te zien dat deze competitie voor sommigen een feest der herkenning is :D Ik moet eerlijk zeggen dat dit ook wel de leukere landen zijn om in te coachen. Niet extreem groot of bekend, maar wel allemaal 'aha-erlebnissen'. Bedankt allemaal voor jullie reacties! Een weekje na die verloren finale tegen Malmö viel FM trouwens uit zonder dat het was opgeslagen. De 'herkansing' leverde een 2-1 nederlaag op in de laatste seconden. Het zal nog een zwaar vervolg worden met een zo ontzettend sterk Malmö.

Een meer dan geslaagde start en de juiste keuze als je naar de prestaties van je ex-club kijkt. Een eerste prijs werd maar op een haar na gemist, maar de tussenstand laat in ieder geval vermoeden dat die andere hoofdprijs zeker tot de mogelijkheden behoort.

4.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil@Michaelinho*

Iedereen bedankt voor de reacties, likes en het volgen van dit verhaal! Ik bedenk me net dat ik de afloop van het WK niet heb vermeld in deze update. Duitsland verloor van Argentinië, dat later ook wereldkampioen werd door in de finale met 2-1 van Brazilië te winnen. Spanje werd derde na in de verlenging met 1-0 van Ierland (onze groepsgenoot in de kwalificatiereeks) te hebben gewonnen.

Niet helemaal het afscheid waar je waarschijnlijk op gehoopt had, maar het stond natuurlijk al een beetje in de sterren geschreven dat dit tot de mogelijkheden behoorde. Jammer natuurlijk, omdat het ook zeker anders had kunnen lopen tegen die Duitsers.

Die header :-D Je kan wel zien waarom je het daar zo lang uithoudt.. :D 

Altijd weer die verrekte Duitsers.. Heel zuur om er na strafschoppen uit te vliegen, maar ongetwijfeld dat je bij Zweden (ik gok dat je wel ingaat op het aanbod) weer successen kunt gaan behalen!