Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Update-3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil

We buffelen weer vrolijk verder over de aardkloot. Ondertussen opnieuw een dankwoord voor iedereen die dit verhaal blijft volgen en er via allerlei manieren op reageert! Aangezien er weer een land afgestreept kan worden, zal ik natuurlijk de uitblinkende spelers van afgelopen seizoen in de volgende spoiler plaatsen. De eerste is Andrés Silva, mijn dynamische middenvelder die zich tot topscoorder van de competitie kroonde met 18 treffers in 37 duels. De andere is kwalitatief de sterkste: Andrés Bregonis. Deze jonge Uruguayaan (er mogen maar 3 buitenlanders in de opstelling staan trouwens) kon ik huren van Porto, waar hij nog niet klaar was voor het eerste. Een stevig aanslag op het salarishuis en het transferbudget, maar zoiets kon ik niet laten lopen. In te zetten op VL, VM, MC, AML en AMC.

Spoiler

image.png.8f2261d688327292bbe89d43802d3e02.png

image.png.e9ce3048f75c09131964fa23e0f63c93.png

Mooi dat je Uruguay op deze manier kon doorstrepen. Misschien voetballend niet de sterkste, maar in de tussenstand wel, en dat is wat telt.

Voor het interview ben ik vooral benieuwd wat je zelf als strafste prestatie tot nu toe ziet. En welk land je met stip hebt aangeduid op je af te werken lijstje.

Mooi, weer eentje om weg te strepen!

Ik vraag me vooral af wanneer je aan een echt top-voetballand gaat toekomen. Daarnaast vraag ik me af welke speler je is bijgebleven en waarom. Ten slotte zou ik graag weten welk onbekend voetballand je het leukste vond om je capaciteiten in tentoon te spreiden.

• Marius unpinned this topic