boydjoman 29 Gepost September 8, 2020 Share Gepost September 8, 2020 Ik hoop dat je Zuid-Soedan gauw kan verlaten, want dit zijn niet de situaties waar je als trainer in wilt belanden. Überhaupt als mens niet..... Quote Link to post Share on other sites
Makalakalane 17 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 Tjonge Quote Link to post Share on other sites
TeamWesil 116 Gepost September 12, 2020 Share Gepost September 12, 2020 De afgelopen dagen alles bijgelezen, wat een fantastisch avontuur heb je al meegemaakt! Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,094 Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 De beker maar eventjes winnen dan en dan snel weer door. Weg uit dat gekke Zuid-Soedan.. Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,943 Gepost September 14, 2020 Author Share Gepost September 14, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil Ik had het in een ander topic al door laten schemeren: de afgelopen week heb ik welgeteld één keer FM op kunnen starten, vandaar mijn wat late update en vertraagde reacties op jullie novelles! Tof om te zien hoe er toch gereageerd en gelezen blijft worden Zuid-Soedan is ongeveer klaar. De belangrijkste spelers zijn niet veranderd ten opzichte van het eerste seizoen. Al met al flink wat brandhout op een grasveld. Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 376 Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 Weer een land minder en je blijft goed presteren met Noorwegen! Quote Link to post Share on other sites
Marius 704 Gepost September 14, 2020 Share Gepost September 14, 2020 Deze klus zit er ook weer op. Mooi dat je weer eens naar wat bekendere oorden trekt. Niet meteen bij een club met een gevuld palmares, maar dus kan jij de leegte daar wat gaan opvullen. Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,280 Gepost September 15, 2020 Share Gepost September 15, 2020 Mooi dat je dit land ook kan afstrepen. En nu op naar een nieuw avontuur. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 728 Gepost September 15, 2020 Share Gepost September 15, 2020 Weg uit dit niet-voetballand, op naar Uruguay! Quote Link to post Share on other sites
Riquelme 23 Gepost September 15, 2020 Share Gepost September 15, 2020 Redelijk eenvoudig kampioen geworden. Leuke stap naar Uruguay! Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost September 15, 2020 Share Gepost September 15, 2020 Uruguay, dat klinkt als een leuker/mooier land. Wel een wat grotere uitdaging meteen. Benieuwd wat je daar kan uitrichten! Quote Link to post Share on other sites
petervoetbal 55 Gepost September 16, 2020 Share Gepost September 16, 2020 Succes in Uruguay Quote Link to post Share on other sites
TeamWesil 116 Gepost September 16, 2020 Share Gepost September 16, 2020 Wat een heerlijke resultaten alweer! Quote Link to post Share on other sites
jonaz91 12 Gepost September 19, 2020 Share Gepost September 19, 2020 Een paar updates gemist , maar je gaat er echt in sneltreinvaart doorheen! Echt een heel mooi avontuur zo ! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,943 Gepost September 19, 2020 Author Share Gepost September 19, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil Ik merk dat het op het forum iets rustiger begint te worden zo na de zomer (en richting FM21), maar het doet me goed om toch al jullie reacties/likes weer te lezen! Grote dank dus daarvoor! Mocht je niet meer in bovenstaande taglist willen staan, laat het me dan via je een pb'tje even weten. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 206 Gepost September 19, 2020 Share Gepost September 19, 2020 Je bent weg uit Afrika en terug in Zuid-Amerika. Benieuwd hoe lang het duurt voor je de koning wordt in Uruguay! Ik blijf ook zeker reageren en liken nu mijn vakantie er weer op zit! Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 376 Gepost September 19, 2020 Share Gepost September 19, 2020 In ieder geval een goede start. Succes in Uruguay Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 728 Gepost September 19, 2020 Share Gepost September 19, 2020 Goede start, een eerste prijs zal je snel hebben Leuke introductie over het land ook steeds! Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,094 Gepost September 19, 2020 Share Gepost September 19, 2020 Weer zo’n gekke competitie opzet met al die fases. Snel door weer hopelijk, het begin en de basis is in ieder geval prima! Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,280 Gepost September 20, 2020 Share Gepost September 20, 2020 Succes in Uruguay. Er kunnen leuke talenten uit dit land komen. Quote Link to post Share on other sites
Marius 704 Gepost September 20, 2020 Share Gepost September 20, 2020 Leuk om op deze manier te mogen overnemen van je voorganger. Snel succes ligt al in het verschiet! Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,356 Gepost September 20, 2020 Share Gepost September 20, 2020 Zuid Amerika blijft toch heerlijk om in te werken. Succes Quote Link to post Share on other sites
TeamWesil 116 Gepost September 21, 2020 Share Gepost September 21, 2020 Alvast een eerste klein succes bij je nieuwe club, veel geluk! Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,943 Gepost September 21, 2020 Author Share Gepost September 21, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil Wederom een grote dank voor al jullie reacties, en voor het 'stilletjes' volgen van deze novelle! Afgelopen weekend heb ik weer even iets langer speelkwartier gehad, dus weer een stevig aantal wedstrijden kunnen spelen. Ondertussen tactisch maar weer eens wat aan het prutsen geweest (ook in een andere game trouwens in Oostenrijk). Quote Link to post Share on other sites
Fantasy 3,094 Gepost September 21, 2020 Share Gepost September 21, 2020 Brasillll jalalala. Heerlijke prestatie door met Noorwegen het WK te winnen zeg, petje af voor je anti-voetbal haha Over Uruguay, breek me de bek niet open. Wat een competitieopzet, net als in de rest van Zuid-Amerika daar Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts