Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

@[email protected]@[email protected][email protected]@[email protected]@[email protected]@GAE [email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]

Posted Images

Update-4.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil

Ik had het in een ander topic al door laten schemeren: de afgelopen week heb ik welgeteld één keer FM op kunnen starten, vandaar mijn wat late update en vertraagde reacties op jullie novelles! Tof om te zien hoe er toch gereageerd en gelezen blijft worden :)

Zuid-Soedan is ongeveer klaar. De belangrijkste spelers zijn niet veranderd ten opzichte van het eerste seizoen. Al met al flink wat brandhout op een grasveld.

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme@TeamWesil

Ik merk dat het op het forum iets rustiger begint te worden zo na de zomer (en richting FM21), maar het doet me goed om toch al jullie reacties/likes weer te lezen! Grote dank dus daarvoor! Mocht je niet meer in bovenstaande taglist willen staan, laat het me dan via je een pb'tje even weten.

Update-2.png

Spoiler

Wederom een grote dank voor al jullie reacties, en voor het 'stilletjes' volgen van deze novelle! Afgelopen weekend heb ik weer even iets langer speelkwartier gehad, dus weer een stevig aantal wedstrijden kunnen spelen. Ondertussen tactisch maar weer eens wat aan het prutsen geweest (ook in een andere game trouwens in Oostenrijk).

• Marius unpinned this topic