Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Titan
 Share

Recommended Posts

• Marius pinned this topic

Update.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme

Allemaal bedankt voor jullie reacties, de likes en voor het telkens weer blijven volgen van de updates! Daarnaast uiteraard een grote dank voor jullie IDS-stemmen. Dit seizoen al de derde novelle die jullie die eer toebedelen, al vond ik die vorige eerlijk gezegd niet volledig terecht, daar die al gestopt was. Een soort post-mortum ;c Ik zou die graag weer op willen te pakken vanuit het vervolg dat ik begonnen ben. Het verhaal zit nog redelijk in mijn hoofd, alleen de tijd en mijn werk hebben er andere plannen mee... 

• Marius unpinned this topic