Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Update.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme

Iedereen bedankt voor de likes en reacties, en voor het blijven volgen van deze game! Algerije ging inderdaad lekker vlot; zo'n ervaren rot al Duru was daarvoor erg prettig. Zonder hem was het denk ik niet gelukt in de beker. Nu door in Somalië, waar ik een maand of drie op de eerste wedstrijd heb moeten wachten.

Een land dat eerder om andere reden de afgelopen jaren in het nieuws kwam dan zijn voetbalcompetitie ... De start is in ieder geval veelbelovend, dus ik vermoed dat je dat contract zonder al te veel voorwaarden pas zal opzeggen wanneer die eerste prijs snel binnen is.

Update.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry@Riquelme

Dank allen! Bij Somalië denk je uiteraard sneller aan hongernoden en piraterij dan aan voetbal... Blij dat ik hier weer weg ben! In de spoiler screens van mijn twee 'beste' spelers (Hussein en Nuh), wat denk ik voldoende zegt over het niveau van de Premier League.

Spoiler

image.png.82217836a3de192958986806a67bb524.png

image.png.f106f33f3040a40a712ce4f26a35a897.png

En makkelijk door met twee prijzen in een land met een bedenkelijk niveau! Met Nieuw-Zeeland weer een prijs van je lijstje kunnen afstrepen. Noorwegen zou een logische volgende stap zijn, maar wel een enorme uitdaging.

• Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic