Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Titan
 Share

Recommended Posts

Wat een succesverhaal is dit weer geworden! Het kampioenschap moet je dan wel aan je laten voorbijgaan, met de beker mag je toch een prijs afvinken en is de opdracht eigenlijk al volbracht. Maar dat avontuur in de Conference League is te mooi voor woorden eigenlijk. St Etienne zou normalerwijs altijd je eindstation moeten geweest zijn zou je denken maar je stuurt hen gewoon met een vernedering weer van huis. Om over het gemak van de groepsronde nog maar te zwijgen ... Waar zou dit eindigen mocht je blijven?! 

Ik mis de Heinekenster :D 

Mooie update, prachtig seizoen gedraaid in Finland. Wat wel weer frappant is, is dat HJK 30 jaar op rij kampioen wordt en zodra je de competitie laadt en daar ook gaat managen, wordt direct een andere ploeg kampioen.

Ik snap dat je graag door wil in de Europese competitie, maar het is maar de vraag hoeveel eer er te behalen valt voor een Finse club (zelfs met jou aan het roer). Ik zou dus verder kijken naar het volgende land, want je moet er nog wel een paar ;) 

Update-3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry

Bedankt voor de vele reacties! :)  Het is een lijvige update geworden en ik heb me zelfs nog ingehouden, hehe. Met Lahti ging ik in de kwartfinale van de beker onderuit tegen Turku en in de competitie gingen we gelijk op met HJK en SJK. Begin juli verkocht het bestuur drie van de vier sterkhouders voor behoorlijk wat centen, maar er kwam niets voor terug. UIt frustratie heb ik in mijn laatste wedstrijd als coach van Lahti (HJK-thuis) een mix van jeugdspelers en reserves opgesteld. Het werd een fenomenale overwinning voor HJK.

Wat een avonturen toch weer! Ongezien om met een ploeg als Lahti even een Europese finale te halen. Dat ganse parcours is ongeëvenaard op dat niveau zeg. En voor hetzelfde geld had je die finale gewoon gewoon. Bij de Argentijnen kon je jezelf natuurlijk geen beter afscheid gunnen.

• Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic