Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Prachtig land zo te zien, maar begrijpelijk dat je niet langer wil blijven dan nodig. En zoals je zelf al voelde aankomen was er ook wel wat geluk nodig om dat te kunnen realiseren. Maar uiteindelijk zijn het de cijfers die tellen, en die spreken weeral in je voordeel: 70 prijzen ... op naar de 100!

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts

De trein blijft voort denderen! Nu eens een club die de meesten van ons wel iets zal zeggen, voornamelijk vanwege de geschiedenis aldaar van de beste Finse voetballer ooit. Iedereen opnieuw bedankt voor de reacties; mocht je niet meer in de taglist genoemd willen worden, laat het me dan even weten via een pb'tje!

Een relatief bekende naam inderdaad, maar best een pittige uitdaging! En het zal er niet makkelijker op worden gezien de financiële toestand van de club. Gezien je resultaten uit het verleden denk ik dat we er echter op kunnen vertrouwen dat het wel goed komt. Verder best ook wel benieuwd naar de Europese avonturen. De vorige keer ligt al even achter ons maar was wel gedenkwaardig!

Update-2.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts@ELHenry

Fantastisch, al die reacties in deze warme zomerperiode! Heel erg bedankt! Om een paar vragen te beantwoorden:

@Isco22Lahti is inderdaad de club waar Litmanen heeft gevoetbald.

@delichris: Ik vermoed dat hij net vertrokken is, want HJK heeft voor het eerst in 31 jaar de competitie niet gewonnen ;) 

@FMNOOB: zie de update! Ik blijf nog t/m het volgende WK, dan hopen op een ander land dat binnen mijn eigen regels past.

@neva: Haha nee, volgens mij kan dat ook niet. Stadions in aanbouw kun je niet 'openen' in FM, dus lijkt me sterk dat een editor er iets mee kan. Correct me if I'm wrong :D 

Tot slot even de screens van die drie Finse talenten waar ik over sprak. Met name onze spits heeft zich aardig ontwikkeld en is al international.

Spoiler

image.png.bc3c9cf8cc3a902eec6ad0420da55fdc.png

image.png.b38698defd848a2b0f9e5b3b254281bb.png

image.png.dc0f37c1a8d54a4251861841ec745a5c.png

Jammer op 3 punten na geen kampioen :( maar wel de beker.

Europees fantastisch natuurlijk en snap de keuze stress, je hebt hier iets moois opgebouwd. Je kunt europees misschien een prijs pakken. Geniet van het nachtje nadenken onder het mooie noorderlicht! Stiekum hoop ik dat je het europees afmaakt :) 

• Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic