Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Update.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts

En we knallen weer door! Het niveau in dit land verraste me; had het slechter verwacht. Maar wat blijven play-offs toch een akelig fenomeen; hopelijk iets wat in Europa nooit in deze vorm geaccepteerd zal gaan worden. Uiteraard even twee screentjes van de spelers die ik in de update al benoemde. De Duitse Pool (of Poolse Duitser) Marek Kaczmarek en de Argentijn Santiago Balcini. Eerstgenoemde was goed voor zestien doelpunten, de tweede goed voor 16 goals en 15 assists. Veel te goed voor dit niveau natuurlijk, maar dat is het voordeel van het bondscoachschap:classic_ninja: 

Spoiler

633143468_MarekKaczmarek-Reutlingen16g.PNG.33cea2f2fb6e2783e9ba72b3437c26b3.PNG

25151187_SantiagoBalcini-Sarandi16g15a.PNG.31c05608c770f5833ec5d3a8feb72e11.PNG

Dat was me toch nog wel een avontuur daar in Nieuw-Zeeland. Gelukkig toch een trofee kunnen pakken en de frustratie achter je kunnen laten. Belize klinkt goed, al betwijfel ik of ze daar ook (goed) kunnen voetballen.

Update.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@FM_Lesly@Badmuts

Bedankt iedereen! De vraag van @ElMarcos is verwerkt in de update :) Helaas konden @Reinoud en @komodo25 de update niet lezen. Ik heb nu een andere site gebruikt; hopelijk werkt het nu wel weer voor iedereen! In de volgende spoiler screens van mijn twee beste spelers. De eerste, een Zuid-Soedanese linksbuiten, heb ik gevonden na een blik op de nationale selecties van wat 'mindere' voetballanden. Die middenvelder was er al en deed het best aardig.

Spoiler

1322502661_Aywok10g11a.PNG.0e94a7de2214555e6c1e770f11771753.PNG

Pascario.PNG.2340c9c6dc2d5ac4852cefa42c124920.PNG

Edited by Titan
  • Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic