Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Dit zijn de mooiste uitdagingen

Het zal ongetwijfeld nooit gaan gebeuren gezien de prijzenregen die je maar blijft binnen halen, maar wat als je in een bepaald land helemaal geen prijs weet te pakken voor een paar seizoenen?

Update-2.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@Handzeep

Ontzettend bedankt voor al jullie reacties en likes, en voor het simpelweg volgen van het verhaal! De voorzitter lijkt me inderdaad een grote kindervriend, @Reinoud. Nog een mooie vraag van @KeZZaaaa: dat is iets wat kan gebeuren. In dat geval zal ik het wat langer vol moeten houden in het lang. Ik heb gelukkig geen regel opgesteld dat ik per se bij één club moet blijven in een land. Mocht het hier dus niet zo goed lukken, dan hoop ik voldoende indruk achter te hebben gelaten om eventueel naar een betere club te gaan (of eentje die ook 18+'ers aanneemt, hehe).

Zag in het United subforum inderdaad je wedstrijdschema al. Je moet wel een goede bijbaan hebben, om het daar een beetje naar de zin te maken. De start van de competitie is in ieder geval veelbelovend, vooral gezien je beperkte selectieopbouw.

Gaaf. Smalle selectie wel, maar dat is logisch. Gelukkig volgen de wedstrijden elkaar niet in een te rap tempo op. Zou wel even kijken hoe dat straks in de kampioensgroep zit als ik jou was, want als je daar ineens wel twee wedstrijden in de week speelt heb je een uitdaging..

Een heuse kleuse was het om een selectie samen te stellen maar de eerste resultaten zijn toch meer dan hoopgevend. Nu nog hopen dat de blessures en schorsingen wat meevallen en dan kan je hopelijk verder bouwen op deze fundering.

Update-3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@Handzeep

Het was gezien de weinige wedstrijden per maand af en toe met de elleboog op de spatiebalk hangen, maar ik ben weer een seizoen verder! Eigenlijk was het nog best leuk hier. De jonge spelers zijn al behoorlijk op niveau, en doen niet heel veel onder voor oudere spelers van andere teams. Iets wat je trouwens vaak ziet bij Afrikaanse spelers, niet alleen in FM, maar ook in het echt. Wat @Isco22 opperde of ik niet onbewust een U19-team was gaan leiden, kwam in het begin wel bij me op, maar dat is niet het geval. Geen partnerclubs en geen andere selecties. Uiteraard, onder andere op verzoek van @jonaz91 screentjes van een aantal spelers die er bovenuit staken dit seizoen.

Traoré, de maker van de 1-1 in de kampioenswedstrijd

Spoiler

image.png.32258550da90754c4b605248fe9b646f.png

Diarra, mijn fysiek onvergelijkbare verdediger

Spoiler

image.png.f55a2199ee92f835586aef585d7b0b30.png

Bado, een redelijke evenwichtige spits (10 goals uit 20 wedstrijden)

Spoiler

image.png.47454941e7368c43cbd92d853d3aab92.png

Nog een reden om te vertrekken: ongeveer de helft van de selectie wil of zijn contract niet verlengen of heeft een paar maanden geleden al getekend bij de grote clubs. Het nadeel van hoge ogen gooien met jonge spelers, terwijl je niet tot de grootste clubs van het land behoort.

• Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic