Jump to content

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De sterspeler van het afgelopen seizen was Alexis Alarcón, een Australiër die ook over de Chileense nationaliteit beschikt. Inmiddels heeft hij zijn debuut voor Australië mogen maken.     

Posted Images

Update-2.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie

Iedereen bedankt voor de reacties! Twee vragen waar ik graag een antwoord op geef. Allereerst @komodo25: dat die jonge Italiaan hier nu zit, daar ben in schuldig aan. Hij stond op de lijst uit het scoutingsoverleg en zijn contract bij Juventus was afgelopen (daar altijd U21 gespeeld). Dan het dilemma rondom de middenvelders (@jonaz91): in de update staat hier iets over, maar ik ben wanneer nodig dus in een andere formatie gaan spelen. Nu heb ik er een middenvelder bijgehaald, en een spits die ook AMC kan spelen. 

In de volgende update zal ik een paar screentjes toevoegen van spelers!

Leon Bailey als coach in Saoedi-Arabië, dat we dat nog mogen meemaken. Heb je een screentje van hem als coach?

Je draait mooi mee bovenin en hebt je goed weten te versterken. Dat je een 0-3 achterstand tegen de leider nog kan ombuigen naar een 3-3 zegt veel over de mentale weerbaarheid van je spelers.

Gezien de kracht van de grote concurrent denk ik dat die twee aanwinsten met open armen zullen verwelkomd worden. Je zal weinig punten mogen laten liggen om hen voor te blijven. Spannend in ieder geval!

3 uur geleden zei FMNOOB:

Knap bezig in Saudi-Arabië. @Titan welke database gebruik je eigenlijk?  

Ik heb van Steam het db-pack van Timo gedownload. Tot nu toe alleen een klein foutje in Bolivia gehad (laagste competitie wilde niet laden, dus hele land niet speelbaar). 

Zojuist zei Titan:

Ik heb van Steam het db-pack van Timo gedownload. Tot nu toe alleen een klein foutje in Bolivia gehad (laagste competitie wilde niet laden, dus hele land niet speelbaar). 

Bedankt! Die ga ik even checken. 

Update-3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@Handzeep

Iedereen bedankt voor de leuke reacties en het trouwe volgen! Mochten jullie screens van een bepaald team of land of iets anders willen zien, roep vooral, evenals andere vragen. In de spoilers hieronder een paar spelers van Etti en een managersprofiel van Leon Bailey

Fabio Carrozza, de jonge Italiaan wiens contract bij Juve U21 was afgelopen

Spoiler

image.png.6dd3a498817ddf17bd39f3642f8bcb4d.png

Khalid Al-Muri, 'de man van 10,5 miljoen'

Spoiler

image.png.c150e3197250e7088d048dcd43f6e04f.png

Lazario Vinicius, de ervaren Braziliaan

Spoiler

image.png.6fe8b36011530ea5efb2168640e5e95e.png

Leon Baily, manager van Al-Hilal

Spoiler

image.png.e2c6fb0768a94e7a1a9684bbcdbe9a96.png

image.png.335117a5edaab8f82853229293b9505c.png

Een verdiende kampioen; dat kan je inderdaad niet anders dan toegeven. Dat je op gelijke punten eindigt is knap, maar je verloor wel een onderling duel en dat doelpuntensaldo van Al Hilal is fenomenaal. Je hebt echter wel lessen getrokken en toch maar knap de beker gewonnen. Wat mij betreft: opdracht volbracht. Je kan blijven voor de eer maar er nog een heel avontuur te wachten en dat bleef uiteindelijk de uitgangspositie van deze challenge.

• Marius pinned this topic
  • Marius unpinned this topic