boydjoman 29 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 Wordt een flinke klus met een dunne selectie zoals deze. Echter heb jij mij al meerdere keren verbaasd, dus ben benieuwd wat je dit keer klaar kan spelen. Succes! Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 7, 2020 Share Gepost June 7, 2020 Succes! Ik wilde zeggen dat het een flinke uitdaging wordt maar bij jou verbaas ik me nergens meer over. Quote Link to post Share on other sites
jonaz91 12 Gepost June 8, 2020 Share Gepost June 8, 2020 als ik goed heb geteld, zie ik maar 4 middenvelders. hoe ga je dat aanpakken qua tacktiek? Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,917 Gepost June 9, 2020 Author Share Gepost June 9, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie Iedereen bedankt voor de reacties! Twee vragen waar ik graag een antwoord op geef. Allereerst @komodo25: dat die jonge Italiaan hier nu zit, daar ben in schuldig aan. Hij stond op de lijst uit het scoutingsoverleg en zijn contract bij Juventus was afgelopen (daar altijd U21 gespeeld). Dan het dilemma rondom de middenvelders (@jonaz91): in de update staat hier iets over, maar ik ben wanneer nodig dus in een andere formatie gaan spelen. Nu heb ik er een middenvelder bijgehaald, en een spits die ook AMC kan spelen. In de volgende update zal ik een paar screentjes toevoegen van spelers! Quote Link to post Share on other sites
StanleyW 442 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Zo, Al-Hilal schiet er lustig op los. Zal het nu een keertje niet lukken? Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,336 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 De twee versterkingen zorgen dat de titel er komt. Wel benieuwd naar screens van de aanwinsten en die Italiaan. Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 713 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Leon Bailey als coach in Saoedi-Arabië, dat we dat nog mogen meemaken. Heb je een screentje van hem als coach? Je draait mooi mee bovenin en hebt je goed weten te versterken. Dat je een 0-3 achterstand tegen de leider nog kan ombuigen naar een 3-3 zegt veel over de mentale weerbaarheid van je spelers. Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Jeetje, wat een seizoen. Pittige uitdaging, eindelijk weer wat echte spanning in je voetbalreis. Mooi man, succes Quote Link to post Share on other sites
Marius 690 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Gezien de kracht van de grote concurrent denk ik dat die twee aanwinsten met open armen zullen verwelkomd worden. Je zal weinig punten mogen laten liggen om hen voor te blijven. Spannend in ieder geval! Quote Link to post Share on other sites
Isco22 310 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Een aankoop van 10 miljoen, dat is even wennen bij jou. Verder doe je het goed alleen Al Hilal doet het nog net iets beter. Quote Link to post Share on other sites
Tim' 693 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Kijk, zulke bedragen heb je natuurlijk niet tot je beschikking in Bolivia en de Centraal Afrikaanse Republiek Hopelijk trek je de titelstrijd naar je toe! Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,263 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Lekker uitgegeven en ik zie je in de tweede helft van seizoen de titel pakken. Quote Link to post Share on other sites
ElMarcos 202 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Een zeer verdienstelijk seizoen tot nu toe. Je houdt de schade met Al-Hilal, dat het net makkelijk vindt, zeer beperkt. Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 370 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Knap bezig in Saudi-Arabië. @Titan welke database gebruik je eigenlijk? Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,917 Gepost June 9, 2020 Author Share Gepost June 9, 2020 3 uur geleden zei FMNOOB: Knap bezig in Saudi-Arabië. @Titan welke database gebruik je eigenlijk? Ik heb van Steam het db-pack van Timo gedownload. Tot nu toe alleen een klein foutje in Bolivia gehad (laagste competitie wilde niet laden, dus hele land niet speelbaar). Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 370 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Zojuist zei Titan: Ik heb van Steam het db-pack van Timo gedownload. Tot nu toe alleen een klein foutje in Bolivia gehad (laagste competitie wilde niet laden, dus hele land niet speelbaar). Bedankt! Die ga ik even checken. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 987 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Titelstrijd is lekker spannend. Quote Link to post Share on other sites
jonaz91 12 Gepost June 9, 2020 Share Gepost June 9, 2020 Dat word een spannende ontknoping! Succes de 2e seizoenshelft Quote Link to post Share on other sites
ElPrincipito 999 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Dat ziet er spannend uit, hopelijk kunnen de versterkingen het verschil maken! Quote Link to post Share on other sites
Handzeep 10 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Wat een heerlijke novelle is dit, erg tof om te zien waar je allemaal terecht komt. Hopelijk pak je die titel nog de 2e seizoenshelft! Quote Link to post Share on other sites
Titan 1,917 Gepost June 10, 2020 Author Share Gepost June 10, 2020 Spoiler @Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@Handzeep Iedereen bedankt voor de leuke reacties en het trouwe volgen! Mochten jullie screens van een bepaald team of land of iets anders willen zien, roep vooral, evenals andere vragen. In de spoilers hieronder een paar spelers van Etti en een managersprofiel van Leon Bailey Fabio Carrozza, de jonge Italiaan wiens contract bij Juve U21 was afgelopen Spoiler Khalid Al-Muri, 'de man van 10,5 miljoen' Spoiler Lazario Vinicius, de ervaren Braziliaan Spoiler Leon Baily, manager van Al-Hilal Spoiler Quote Link to post Share on other sites
Marius 690 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Een verdiende kampioen; dat kan je inderdaad niet anders dan toegeven. Dat je op gelijke punten eindigt is knap, maar je verloor wel een onderling duel en dat doelpuntensaldo van Al Hilal is fenomenaal. Je hebt echter wel lessen getrokken en toch maar knap de beker gewonnen. Wat mij betreft: opdracht volbracht. Je kan blijven voor de eer maar er nog een heel avontuur te wachten en dat bleef uiteindelijk de uitgangspositie van deze challenge. Quote Link to post Share on other sites
neva 865 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Eens met Marius. Je moet nog 100 jaar. Je bent een keer geklopt, so be it.. Prima seizoen verder, maar nu door. Quote Link to post Share on other sites
Satyr 760 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Op naar Mali. Quote Link to post Share on other sites
spaansetukker 237 Gepost June 10, 2020 Share Gepost June 10, 2020 Lekker bezig weer ouwe!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts