Jump to content
Titan

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Haha, vreselijk zo’n selectie. Goed dat je snel weg bent. Benieuwd wat je nog meer gaat aantreffen in die regio. Oman was de volgende toch?

De titel is binnen en nu zo snel mogelijk naar het volgende land! 

Lekker gedaan in Turkmenistan ondanks een protesterende selectie! Afgevinkt en door naar de volgende exotische bestemming

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie

De frustratie moest er inderdaad even af in de vorige update, maar ik kan nu weer vol goede moed verder. :D Het niveau in Oman is niet werelds, maar wel een tikkie beter dan in Turkmenistan. Iets minder onkunde en hopelijk iets meer motivatie vanuit de spelers. Dank voor jullie reacties!

Ik ben benieuwd hoe je het er in Oman gaat vanaf brengen en of je met een beker of een titel (of allebei) vertrekt. Ik veronderstel dat de spelerslonen riant zijn in de oliestaat?

Die beker binnenhalen en snel vertrekken naar het volgende land.

Oman wat een plek op de wereld. Benieuwd of je snel je doelstelling haalt.

Misschien maar gewoon iedereen rust geven in de competitie, dan kun je in elk geval vlammen in die drie bekerpotten!

Volle bak op die beker en snel door naar de volgende. Oman lijkt me nou niet een droomcompetitie om in actief te zijn.

Straffe uitspraken om nog over de titel te spreken met een achterstand van twaalf punten! Maar je kent natuurlijk jezelf en je weet wat je al in het verleden neergezet hebt.

In dertien wedstrijden kan er nog genoeg gebeuren, succes in Oman!

Update-2.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie

Een snel half jaar, maar wat voor een half jaar! Het niveau is niet bijzonder hoog in Oman. Veel teams zijn gelijkwaardig, dus als je met een redelijke tactiek op de proppen komt, maak je al snel een kans tegen veel teams. Bedankt voor ieders reactie! 

Onze held _O_. Hopelijk kan je bij een goede ploeg in Saudi-Arabië beginnen en dan meteen ook internationaal een prijs meepikken :<.

Voor het gemak het kampioenschap nog even meegepakt ook :D Weer op naar de volgende uitdaging Saoedi-Arabië, nog zo'n land waar je liever niet te lang vertoefd gok ik.