Jump to content
Titan

[IDS] [FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Posted (edited)

r0mq1b.png

Spoiler

Geen paniek, de novelle met De Graafschap eindigt hiermee niet. Waarschijnlijk blijf ik die gedurende de hele versie van FM20 wel doorspelen. Met tweede FM-hobby is echter de wereld rondreizen. Deze keer wil ik er eens op een andere manier mee omgaan. Verwacht dus, zoals gemeld, geen razendsnel updatetempo of uitgebreide wedstrijdanalyses. 

Edited by Marius

Schitterende invalshoek ! Heel origineel, maar ben er zeker van dat dit wordt een toptopic wordt ! Succes 

Dat is nog eens een innovatie challenge! Benieuwd in welke windstreken dit avontuur je zoal zal brengen. De novelle met Palermo was op dat vlak al erg interessant om volgen, maar dit gaat natuurlijk nog een stapje verder.

Geweldig . Dit gaat weer een heerlijk topic worden . Dit soort saves maken fm zo heerlijk 

Martín Palermo :< Was dat FM08? Succes met dit mooie avontuur!

Veel succes. Leuk dat je naast de Graafschap nog een novelle oppakt. Ik ga je zeker weer volgen. 

Grafisch een hele mooie update. Top hoor! Uiteraard ken ik de club niet, maar laat me graag verrassen.

Heel erg mooie update inderdaad. Dat kan ik alleen beamen. Leuk dat de zoektocht naar een eerste werkgever meteen een club op het hoogste niveau opbracht. Succes alvast!

Gelukkig heb ik deze novelle begonnen, begint alvast erg leuk op grafisch en textueel gebied. Ik hoop dat de resultaten in dezelfde lijn komen te liggen.

Mooie update weer! En wat een heerlijke alter ego heb je gekozen, hopelijk verrast Walter White hier ook positief uiteraard. 
Veel succes

vm5g1i9koo16.png

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2

Bedankt allemaal voor het lezen, reageren en liken! Ik ben blij dat de update is bevallen. Ik wilde hier eens iets grafisch proberen, waar ik normaliter vooral voor tekst ga. Zoals jullie zien zit het Mongoolse avontuur er vlotjes op. De afspraak met mijzelf voor deze uitdaging was dat ik het land mocht verlaten na één hoofdprijs (beker of competitie). Missie geslaagd!

Ziet er heerlijk uit én natuurlijk gewoon weer prestaties zoals we van je gewend zijn. Direct de eerste twee prijzen binnen weten te slepen, lekker bezig!