Jump to content
Titan

[FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

En zo heb je toch gelijk gekregen om in Papoea Nieuw-Guinea te blijven. Nieuw-Caledonië moet ook een makkie worden. Hoe zit het trouwens met je reputatie als trainer. Over een paar landen moet je naar Argentinië. Gaan die clubs je wel aannemen?

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@Handzeep

Bedankt weer iedereen! :) De afgelopen week iets minder speeltijd gehad, maar wel genoeg om een nieuwe baan te vinden! Als antwoord op de vraag van @Tim': dat wordt nog een spannende. De reputatie is ondertussen weer gedaald naar 35% na meerdere nietszeggende voetballanden achtereen. Met nu N-C en daarna nog Niger zie ik het zo op 20 à 25% uitkomen. Dat lijkt me wel voldoende trouwens voor het tweede niveau in Argentinië, dus zal ik daar iets langer vertoeven. Een oplossing zou nog het bondscoachschap van een land kunnen zijn, maar dat is nu niet aan de orde. ik ga alleen naar landen waar ik al eens geweest ben.

Je wordt oud! Een stadion dat je deelt met negen andere clubs is vrij uniek op het hoogste niveau van een land.

Benieuwd hoe het speelschema er uit ziet, als er zoveel clubs spelen daar...?! Succes!

58 minuten geleden zei RubenS2:

Je wordt oud! Een stadion dat je deelt met negen andere clubs is vrij uniek op het hoogste niveau van een land.

Nee hoor, kijk maar in Gibraltar. Iedereen speelt in het nationale stadion als ik het goed heb :classic_ninja:

Succes in Nieuw-Caledonië!

Twee maand wachten op het antwoord voor een sollicitatie? Ook lang genoeg als je het mij vraagt. Ze mogen blij zijn dat je nog beschikbaar was.

Haha, tien clubs in hetzelfde stadion, dat moet een mooi gekkenhuis zijn. Veel succes!

Update-2.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie@Handzeep

Iedereen bedankt! Tien clubs in een stadion is veel ,maar we speelden niet allemaal op hetzelfde niveau, dus qua planning viel het nog wel mee. Het enige nadeel was dat het veld na anderhalve maand al flinke kritiek te verduren kreeg :D Ik sluit dit land af met een paar screens van spelers, te beginnen met Léo Baron, de rechtsbuiten die ons het kampioenschap schonk. Misschien niet de beste speler, maar wat was hij stabiel!

Spoiler

Baron.PNG.b190ea9ca32a184f12f1c1cc87f882df.PNG

Verder met Engel Chavarria, de spits uit Nicaragua die via zijn zaakwaarnemer bij ons werd aangeboden. Met vijftien doelpunten heeft hij het naar behoren gedaan.

Spoiler

Chavarria.PNG.2f00cfc9d5a06604ee6440537b0ff99e.PNG

Ik sluit de update af met de sterspeler: Nolan Flament. Als beginnend international zat hij aan het begin van het seizoen zonder club en dan ben ik de kwaadste niet wat betreft het bieden van onderdak. Als aanvallende middenvelder kwam hij tot maar liefst veertien doelpunten.

Spoiler

Flament.PNG.e9c915ecc190cbd3abbf23475dcb6aaa.PNG

Dat leek niet zonder moeite te gaan. Maar uiteindelijk toch weer twee prijzen bij op je conto. Op naar de volgende opdracht!

Dat ging niet zonder slag of stoot, maar op naar het volgende land. Succes in Niger!

Zo op het nippertje. Maar de titel is binnen en dat is het belangrijkste! Op naar Niger

Zo'n seizoen is niet goed voor je (inmiddels oude) hart lijkt me! Maar goed, die zware koffer met prijzen zal evenmin goed zijn voor je (al even oude) rug ;c 

Een veel spannendere ontknoping kon niet in de competitie , maar gewoon weer 2 prijzen binnen. Succes in Niger !