Jump to content
Titan

[FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Vooral het resultaat in de Copa Sudamericana springt erboven uit! Dat competitieformat in Bolivia is wel om te janken zeg.

je doet het op alle fronten zeer goed in Bolivia. Het lijkt erop dat je al je doelen kunt gaan realiseren! 

Knap bezig hoor. De competitie en beker gaan lekker, maar ook in continentaal verband stel je zeker niet teleur. Zet het op tijdens de laatste loodjes!

Niet alleen erg goed bezig in de competitie (met een uitermate kromme formule, lijkt België wel :D) maar vooral ook de prestaties in de Copa Sudamericana springen er uit.

Jeetje , lekker bezig weer. En succes continentaal zou je reputatie ook nog goed doen !

Update-3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna@Tourie

Grote dank allemaal! Het avontuur in Bolivia zit er op, dus door naar het volgende land op de Wiki-lijst van dunbevolkte landen. Het was nog even billenknijpen in de finale tegen Bolívar. Als het niet gelukt was, dat was ik overigens niet gebleven. Het waren echt idioot veel wedstrijden: in totaal 57. Mijn doelman en MEZ hebben alles gespeeld en kunnen opgeveegd worden.

Mocht je niet meer in de taglijst opgenomen willen worden, pm me even en ik haal je eruit. No hard feelings at all! :)

Wat een resultaat door die Copa Sudamericana te winnen _O_ 

Ook gewoon even de Sudamericana winnen, dat is erg knap! Er staat geen maat op jou als coach, dit zal ook wel goed zijn voor de reputatie

Een thriller in eigen land maar als kers op de taart wel "gewoon" even de Copa Sudamericana grijpen na een onwaarschijnlijk knap parcours. Deze carrière wordt mooier met elke update. Hulde.

Gefeliciteerd met de landstitel, maar de Copa Südamericana winnen is écht een absolute stunt! 

Geweldig dat je de Copa Südamericana hebt gewonnen. Die kun je ook van je lijst afstrepen.

Na de Aziatische CL de tweede continentale prijs die je pakt als ik mij niet vergis. Deze schaal ik een stuk hoger in! Ben benieuwd waar je ons nu naar toe meeneemt.

Jahoor, pakt even de Sudamericana. Heerlijk bezig!

Bizar trouwens dat je na zo'n overmacht in de reguliere competitie nog een finale moet spelen...

Het is ook niet snel goed he :D te weinig wedstrijden,  nu weer te veel. Maar wat een seizoen weer. Kampioen en de copa sudamericana heerlijk hoor

57 wedstrijden, pff! Dat is even wat anders dan die competities in Afrika. Gelukkig viel het dubbeltje tegen Bolivar de goede kant op. Ook nog de Copa Sudamericana pakken is een bekroning op jouw werk.

Wat een ongelooflijke stunt om met een ploeg uit de kleinste competitie van het continent zowaar een continentale prijs te behalen! Ook knap kampioen gespeeld, al was het een enorm zenuwslopende finale. Heb je een screentje van je uitblinkers?

Wat een heerlijk seizoen gespeeld. Zonde van de beker, maar je hebt het helemaal goed gemaakt met de titel en de kers op de taart de SudAmericana. Zeer verrassend deze gewonnen.

Gepost (edited)
2 uur geleden zei RubenS2:

Wat een ongelooflijke stunt om met een ploeg uit de kleinste competitie van het continent zowaar een continentale prijs te behalen! Ook knap kampioen gespeeld, al was het een enorm zenuwslopende finale. Heb je een screentje van je uitblinkers?

Oja, weer vergeten. Drie spelers die de aandacht verdienen, waarvan ik eentje als screen moet tonen van toen ik 'm net aankocht. Zojuist Bolivia weer uit de game verwijderd en daarmee ook een aantal spelers.

1. Chrystian Allef. Onvoorspelbare flankspeler, aangedragen door m'n scouts en transfervrij na een Braziliaans Serie D- en C-avontuur. Soms de hele wedstrijd onzichtbaar, op een paar beslissende momenten na. Kan ik echt van genieten :D 

Spoiler

image.png.c3ff6658b666722c8637116b4b284673.png

2. Ibrahima Gueye. Aangeboden door zijn zaakwaarnemer en gratis opgepikt uit Senegal. Dit is die gast die in zijn hart nog een rechtsbuiten is, maar op rechtsback moet spelen. Verdedigend een drama, maar zijn aanvallende waarde, man! Zie dat de club hem voor vier ton heeft verkocht richting Qatar.

Spoiler

image.thumb.png.469c016c0309d332a0fe37387c0320a8.png

3. Javier Caroca. De uit Chili gehuurde spits die als 'tien' speelt. Niet de beste spits van de competitie, maar een redelijke constante en dat was waar ik naar op zoek was. 

Spoiler

image.png.f2e114b5916270cde885d676af144370.png

Edited by Titan

De Copa Sudamericana winnen, ongekende prestatie. Erg knap! Gefeliciteerd

Wat een prestatie zeg, je beste tot nu toe. En dat met al zo'n enorme erelijst

Gepost (edited)

Je prestaties worden alleen maar beter: wat knap dat je die Copa hebt gepakt!

Edited by Tim'