Jump to content
Titan

[FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Goed begonnen bij Prestatyn! Zelf in Wales geweest en het is een prachtig land. Dat is even wat anders dan Afrika :classic_biggrin:

Lekkere start in ieder geval daar! Sluit niet uit dat je snel weg bent/kan zijn, omdat je de League Cup wint. Benieuwd wat je met je dubbelfunctie kan bereiken!

Een zeer mooi begin in Wales. Benieuwd naar het vervolg.

Wil je mij ook taggen/ blijven taggen?

Mooi avontuur en dik geslaagd 'spijbeljaartje' zo in Wales. Op naar een mooie club in Bolivia!

Mooi dat je ook tijdens zo een zijstapje zo succesvol kan zijn! Europa in is een mooie beloning maar dat zal waarschijnlijk geen lang leven beschoren zijn dus logisch om meteen naar Bolivia door te vliegen wanneer zich daar een opportuniteit voor doet.

Alles gewonnen wat er te winnen valt: klasse! Maar hier valt niet veel meer te rapen, Europees voetbal is inderdaad te hoog gegrepen (meer dan waarschijnlijk). Op naar Bolivia inderdaad! Heb je een screentje van je sterspeler om de kwaliteit van de competitie wat te kunnen inschatten?

Keurig jaartje gedraaid in Wales. Heerlijk, je brengt overal alleen maar succes.

Weer een goed seizoen op naar Bolivia om verder te gaan met je challenge!

23 minuten geleden zei RubenS2:

Alles gewonnen wat er te winnen valt: klasse! Maar hier valt niet veel meer te rapen, Europees voetbal is inderdaad te hoog gegrepen (meer dan waarschijnlijk). Op naar Bolivia inderdaad! Heb je een screentje van je sterspeler om de kwaliteit van de competitie wat te kunnen inschatten?

Sure. Dan moet ik er eigenlijk drie laten zien. Salisbury heeft zijn opleiding genoten bij Liverpool, kreeg daar geen contract en was na lang onderhandelen bereid om voor de coach van Jong-Wales te komen spelen. Hij vertrekt transfervrij (semi-profs) naar de League One volgend seizoen.

Spoiler

image.png.41f3346a0bdee6becb1d9b8eda3b93ca.png

Pheelan in de winterstop over kunnen nemen van PL-club Newon, waar hij niet aan spelen toekwam. Ontzettend blij met die aankoop.

Spoiler

image.png.b36bed0983deaa612ae3a66cee66b599.png

Dan nog Bates. Houd je vast, de beste verdediger van het elftal. Wel zeven goals bij vrije trappen/hoekschoppen dit seizoen. Pheelan en Salisbury waren de twee positieve uitzonderingen in de selectie.

Spoiler

image.png.547c960a8cac4bf4bc0af1022e85e233.png

Dat zegt uiteindelijk wel voldoende over het niveau van de competitie. Vermoed dat het Europees niet echt zou gelukt zijn ;c 

Jij kiest toch elke keer weer prachtige landen he, Bolivia lijkt mij een pareltje! 

Wales heb je ook weer op de lijst gezet en afgestreept. Voor mij ben je langzamerhand wel een fenomeen aan het worden. 

En weer prijzen toegevoegd en Bolivia tja hoogte dat is wat ik er van weet.

Je hebt er een nieuwe volger bij! Zag m veel genoemd worden in IDS en al vaker aangetrokken tot de naam, maar tot nu nog niet de moeite genomen om vanaf het begin bij te lezen. 

Heel tof verhaal zeg, met prachtige grafische updates en een vrij bizarre challenge die je aan het vervolmaken bent. Even bizar zijn sommige competities lol. Met je prestaties ga je daar dan weer als een trein doorheen, nu weer door Wales. Heel indrukwekkend. 

Heb je een beetje een beeld van wat je favoriete competities zijn (geworden)? Gabon is in ieder geval geen aanrader zo te lezen ;c

Een heerlijk jaar gehad in Wales. Benieuwd of je de voorrondes in gaat of dat Bolivia je komt redden van de hel en verdoemenis die je voorspelt in die voorrondes ;)

En ook hier weer snel weg. Op naar Bolivia!

Heerlijk jaar achter de rug. Proberen te stunten in de Conference League is wel gaaf, maar die kans ga je waarschijnlijk nog veel vaker krijgen in de toekomst. Bolivia lijkt mij persoonlijk een mooiere stap nu!

Gepost (edited)

Prachtige resultaten geboekt het afgelopen seizoen zeg! Veel succes in Bolivia!

Edited by boydjoman

Het jaartje Wales tussendoor is ook zeer geslaagd zeg. Zou gaaf zijn als je nu eindelijk in Bolivia aan de slag kan!

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio@ElMarcos@ArVinna

Opnieuw een grote dank naar iedereen voor de reacties en het volgen, niet alleen van deze novelle, maar van heel veel verhalen op dit forum. Het is echt een levendig gedeelte geworden en doet denken aan de tijd van 2010/2011! Erg tof om te zien en bovendien zeer motiverend.

Om in te gaan op de vraag van @ArVinna over mijn favoriete competities. Tot nu toe zijn vooral Kazachstan en Rusland me zeer goed bevallen. Veel clubs zitten daar dicht bij elkaar qua kwaliteit, wat het vaak spannend maakt. Daarnaast is de kwaliteit ook nog behoorlijk goed en zitten er niet idioot veel teams in de hoogste divisie. Zo'n Bolivia is ook leuk hoor, maar die 39 wedstrijden zijn er best veel. Ik hoop nog vele competities te ontdekken, maar op dit moment denk ik eraan om ooit eens een LLM in Rusland te beginnen.