Jump to content
Titan

[FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Dominantie, meer valt hier niet over te zeggen. Schitterende prestatie weer! Dat Bolivia voorlopig niet speelbaar is, is wel zonde. Al ben ik enorm benieuwd naar de bonusronde, want ik vraag me af hoe de competities er daar zullen uitzien.

Wat een prestaties, het niveau van de tegenstand viel vies tegen dus :D Op naar de bonusronde!

Nou, verrassend hoor, je wint weer een prijs ;). Blijft ongekend knap hoe je met elk materiaal resultaat weet te behalen. Ik ben ook benieuwd naar de bonusronde, mooie update ook!

Dit was toch écht één van de meeste idiote competitie-opzetten die je kan bedenken. Al benieuwd wat de volgende bestemming wel mag worden dan.

Het is iedere keer weer genieten. Zowel van jouw prestaties als vooral van al die bizarre competitie opzetten, haha

Weer een titel die je op jouw conto mag schrijven. Op naar het volgende nog onbekende land!

Vind het landschap er erg Brits uitzien. Ben benieuwd waar je beland! Zou leuk zijn als Bolivia nog mogelijk is, Zuid Amerikaanse voetbal continent nog niet ontdekt. Suriname reken ik niet tot het voetbal continent ;)

Ik hoop ook dat je naar Bolivia kan en wederom een succesvol seizoen :checkit:.

Wat een lijst zeg! Ik neem aan dat dit verhaal nog wel een jaartje blijft doorgaan?

Gepost (edited)

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio

De suggesties die gedaan werden op basis van de vorige update lokten jullie inderdaad al naar de Britse eilanden! Groot-Brittannië wordt op de Wikipedia-lijst als één land gezien. Wanneer ik daar (ooit) aanbeland, ga ik in Engeland aan de slag. Dat betekent dat ik Schotland, Noord-Ierland en Wales eventueel op andere manieren aan kan doen. Het wordt dus Wales: voetballend helemaal ruk, maar who cares :D Bedankt allemaal! In realistische jaartallen kan ik deze novelle nog wel minstens een jaartje volhouden. Ik zie wel waar het schip strandt! Voorlopig is er nog geen haven of land in zicht en vermaak ik me er steeds meer mee.

Bijna vergeten! De erelijst. Wel even naampje zwart gemaakt, geen bestaande manager zegmaar ;)

René Bot vertoeft er ook nog op, mijn alter-ego bij m'n Graafschap-game.

Spoiler

image.thumb.png.83cdfc7529bcb9c228d411c144b83ff7.pngimage.thumb.png.ca44d0a08e8c65258e1f7bfe3b375fe2.pngimage.thumb.png.daee68f684bc1a971bdcc214b0d6cb1d.png

Edited by Titan

Lijkt me inderdaad wel een heerlijk land om te vertoeven! Mooi om te zien dat ook hier de prestaties uiteindelijk weer top zijn, zelfs nadat de motor even sputterde bij de start. Het lijkt er ook op dat je hier wat langer zal blijven dan soms in het verleden het geval was, of je moest al snel een beker winnen.

Mooie uitdaging weer, dat wordt een pittige :D Succes in Wales.

Tof land en een idem uitdaging. Met Australie weer een prijs gepakt, hoe gaat het met de reputatie? Succes in Wales! Blijft mooi om dit te volgen. 

Wales, leuk land! Je bent weer enorm sterk gestart. Ook goed dat je het land zelf kan coachen nu.

Een verrassende keuze. En je zal wel promoveren lijkt mij zo en mooi dat je met Australië ook nog een prijs pakt.

34 minuten geleden zei ElPrincipito:

Tof land en een idem uitdaging. Met Australie weer een prijs gepakt, hoe gaat het met de reputatie? Succes in Wales! Blijft mooi om dit te volgen. 

Die zit op 60%. Het stond even op 55, maar het AK-U19 tilde het vijf procent omhoog. Hieronder alle statistieken. Let niet op actief betrokken: ik laat anderen de trainingen, stafmutaties- en contracten, aankopen jeugd en tweede elftal doen :D 

Spoiler

image.png.4de56762d7739dd4383393ae2f47ab27.png

Zou je niet van de Britse landen kunnen kijken wat de bevolkingsdichtheid is? Misschien horen ze wel op een bepaalde plek op die lijst. Succes in Wales!