Jump to content
Titan

[FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Ik blijf het knap vinden hoe je steeds succesvol blijft met allerlei teams. Europees als nationaal doe je het gewoon weer goed!

De Supercup winnen is fijn, ook dat is een prijs die je kan toevoegen aan je prijzenkast.

Nationaal sta je er wederom keurig voor, Europees doe je het nog beter! :classic_smile:

Zo dan, dat gaat ongelooflijk lekker. 'Even' de titel binnenhalen en de EL-halve finale halen en dan kan je wel weer even een jaartje Afrika veroorloven ;) 

Knap werk, zelfs Europees in een moeilijke groep. Gelukkig is het bestuur wat bijgedraaid.

Door de resultaten in de competitie en zeker in Europa moet je reputatie toch wel wat stijgen. Al is het licht.. 

Wat ga je nu lekker zeg. Tweede in de stand en door in Europa. Wat wil je nog meer op dit moment.

Je bent er hier wel een heel mooi verlengstuk aan het breien in Rusland. Niet onbegrijpelijk gezien het verhaaltje van de reputatie. Hopelijk kan je het seizoen afmaken in stijl!

Wederom weer heerlijke prestaties! Zowel nationaal als Europees draai je heerlijk. Erg knap dat je boven AS Roma eindigt in de poule.

Goede prestaties in Europa en in eigen land ook weer uitstekend.

In deze vorm een kwestie van tijd tot je de koppositie hebt en ook vast houdt

Goede keuze om nog een jaartje in Rusland te blijven. Zeker gezien de goede resultaten!

Update-4.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.@spaansetukker@Cicchio

Iedereen bedankt voor de reacties en welkom aan de nieuwe volgers! Ik baal wel van de snelle uitschakelen in Europa na de winter, maar Sevilla is gewoon een hele sterke ploeg. Verder is het doel behoorlijk geslaagd: een stevig pak reputatiepuntjes scoren. Rusland is trouwens een erg gave competitie in FM. De kwaliteit ligt hoog en er zijn veel teams aan elkaar gewaagd. Het is niet de eerste keer dat ik mijn contract inlever, maar wel de eerste keer dat een bestuur me probeert overhalen te blijven. Ze bekijken het maar ;c 

Zo, dat heb je heel knap gedaan! De clubs uit Moskou hebben even een tussenjaartje genomen? Gefeliciteerd met de dubbel, jammer van het Europese avontuur.

Welk Afrikaans land ga je nu bezoeken?

Persoonlijk vind ik de Russische competitie maar niets. Heb het een tijdje in FM 16 of 17 geprobeerd bij Spartak maar vond het niet leuk. Kan zijn dat de regels inmiddels zijn aangepast natuurlijk. On Heel goed gedaan en die titel is wel erg knap. Een bestuur dat smeekt om te blijven dat heb ik niet eerder gezien. Nu de winterjas weer inruilen voor een korte broek en dus rokjesdagen

Knap gedaan weer. Ook grafisch wederom een zeer fraaie update. Heel benieuwd waar we nu heen gaan.. :D

Enige minpuntje is dat je Krylya Sovetov in de finale Moskovieten noemt, scheelt een "stukkie" ;c

Zo zeg een verrassende kampioen in Rusland en weer de beker gepakt. In Europa helaas uitgeschakeld, maar al met al toch een mooi jaar voor je geweest. 

Gefeliciteerd met het kampioenschap! Benieuwd in welk bijzonder land je nu terecht gaat komen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De titel is een zeer mooie prestatie en ondanks het verlies tegen Sevilla mag je toch trots zijn op de prestatie ! Benieuwd naar de volgende bestemming !

1 uur geleden zei neva:

Knap gedaan weer. Ook grafisch wederom een zeer fraaie update. Heel benieuwd waar we nu heen gaan.. :D

Enige minpuntje is dat je Krylya Sovetov in de finale Moskovieten noemt, scheelt een "stukkie" ;c

Klopt, was in de war met een ander team. Samara is wel een blokje verder om ;c

Gefeliciteerd, geen verassing meer dat je resultaten haalt, knap hoe je het steeds blijft waarmaken. Waar gaat de reis nu heen? 

Proficiat met de titel en de beker. Dat je verliest van Sevilla is geen schande, maar wel eeuwig zonde natuurlijk. Hopelijk kom je in een groter Afrikaans land terecht.