Jump to content
Titan

[FM20] Van Mongolië naar Macau

Recommended Posts

Heerlijke prestaties weer en daarmee een nieuw kampioenschap toegevoegd aan de prijzenkast! 

Update-3.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.

Allemaal gigantisch bedankt voor alle mooie woorden, de feedback, de likes en de leuke reacties die me in deze wereldreis nog gemotiveerder maken dan ik al ben! In deze update zien jullie hoe de Conference League is verlopen - veel beter dan verwacht, maar helaas zonder prijs. De competitie ligt na zeventien speelrondes even stil i.v.m. interlandvoetbal en ik zal daarna niet terugkeren als coach bij Taldykorgan. In de spoiler dus een laatste tussenstand.

Spoiler

Stand.PNG.3ca928c299f71655a33fe9d8f6eb3876.PNG

Schitterend, gewoon de halve finale bereikt. Als de clubs in Rusland je niet willen, dan weet ik het ook niet meer. Ben benieuwd waar je aan de slag mag met de nieuwe tactiek ook!

Fantastische prestaties zeg. Vooral die stand in de spoiler :<

Zonde dat je net aan de finale niet kon bereiken. Is nu weer afwachten waar je terecht komt.

Hele nette prestatie en helaas tegen Rangers net te kort gekomen. Benieuwd hoe het je in Rusland vergaat.

Geweldige prestatie in Europa zeg. Niveau van de KKD? Zo'n ploeg zie ik niet de halve finale van ee Europees toernooi halen

Gepost (edited)

Toch goed gespeeld in Europa en waar ga je nu heen?

Laat maar was niet wakker.

Edited by delichris

Jammer dat je tegen Rangers net aan te kort kwam. Benieuwd wat je in Rusland voor elkaar kan boksen!

Schitterende prestatie met dergelijke club in Europa! Ik ben benieuwd welke van de Russische clubs die je hebt aangeschreven zullen ingaan op je vraag.

Wat een geweldig vervolg van je avontuur in Kazachstan daar! Dat Europese parcours is werkelijk verbluffend, zeker als je ziet hoeveel voorrondes je door moest en het niveau van de poule eerder iets voor de Europa League was. Met de volgende bestemming kom je voor het eerst in echt bekendere oorden. Benieuwd of het ook een bekendere club wordt, of een toch wat obscuurdere als Orenburg.

Wat een prestaties in Kazachstan! De halve finale van de Conference League opent de deuren voor een mooie nieuwe uitdagingg. 

Die Kazachen zullen nog lang terugdenken aan de tijd waarin jij coach was in hun land. Nu Rusland veroveren!

Update-1.png

Spoiler

@Fantasy@Krabby@Mordurette@True_Legend@delichris@Marius@komodo25@Fantasy@ElPrincipito@GAE EAGLES@petervoetbal@boydjoman@RubenS2@ErikEagles@germandutch@FlyD@Lazy@Makalakalane@Satyr@Cyberize7x@spaansetukker@Koenbres@Chiemel@Isco22@neva@Cicchio@Justin@Reinoud@StanleyW@FMNOOB@KayDeManaager @KeZZaaaa@Zorsky@Vis@Tim'@Milton@jonaz91@Jeroen.

Dank allen! Uiteindelijk hadden we in Kazachstan een team dat denk ik qua sterkte gelijkwaardig zou zijn aan een Eredivisie-middenmoter. De competitie zelf wordt volgens de ranglijst gelijkgesteld aan de KKD. Nu dus Rusland. Helaas geen topclub die met me in zee wilde, dat was wellicht anders geweest als de Conference League was gewonnen. Orenburg it is, een behoorlijk matig team, dus ik mag lekker gaan bouwen de komende tijd! 

Onbekende club, maar wel een gaaf stadion!

Succes in Rusland!

Wie weet wat dit seizoen je brengt. Het kan ook een opstap zijn voor een Russische topclub. Veel succes!

Nog nooit van deze club gehoord en je hebt nu aardig wat werk te doen voordat je weg kan.

Jammer dat je repuatie nog niet goed genoeg was voor een wat bekendere club. Dat had ik misschien toch wel verwacht, zeker na de sterke prestaties in Europa vorig jaar. Maar kom, je zit op het hoogste niveau. Dat is ook al wat. Succes in ieder geval!