Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Joejoe tactiek Barcelona,

Ik vroeg me af of iemand nog een goede tactiek weet voor Barcelona , kom er niet helemaal uit namelijk (graag met screens als je die hebt xD )

Trouwens ik ben Louise en ja ben een meisje klopt ja maar dat maakt de liefde voor voetbal niet minder [emoji16]!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Een 4-1-2-3 met naar binnenkomende vleugelspelers werkt volgens mij altijd goed bij Barça. Stel je backs aanvallend in en laat ze over de vleugelspelers heenkomen. Verder kan je met de punt naar achter spelen (Busquets, de Jong) en heb je daarvoor 2 creatieve middenvelders. Je kan hier gebruik maken van Mezzala's (dan laat je ze wat meer zwerven) of je gebruikt dynamische middenvelders dit hangt een beetje af van wie je opstelt. Laat je spits als diepe spits spelen en zorg dat voorzetten vanaf de backs vanaf de achterlijn gegeven worden. Dit is een beetje mijn ervaring met dit soort ploegen en werkt bij mij altijd redelijk goed maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn.

Geplaatst

Vanuit de Steam-Workshop kun je wel veel bewezen Barca-tactieken importeren. Dan hoef je ook niet alle instellingen en instructies over te nemen van screenshots.

Geplaatst
3 uur geleden zei Titan:

Vanuit de Steam-Workshop kun je wel veel bewezen Barca-tactieken importeren. Dan hoef je ook niet alle instellingen en instructies over te nemen van screenshots.

ik vind altijd leuker om zelf een tactiek te creëren dan van steam  

Geplaatst
1 minuut geleden zei Titan:

@eagles2005: same here, maar soms wordt er door anderen wel gevraagd naar een tactiek. Spelplezier kan ook ergens anders uit bestaan :) 

klopt geen probleem

maar het is wel moeilijk met deze fm om een werkende tactiek te maken

Geplaatst

Ik zou er denk ik ongeveer zoiets van maken, maar dat is voor iedereen verschillend: 

Suarez/Griezmann

Griezmann/Fati                                             Messi

Arthur/Vidal - De Jong/Rakitic

Busquets/De Jong

Alba/Firpo           Umtiti/Lenglet   Pique         Semedo/Roberto

bewerkt door Krabby