Geplaatst 3 maart 20205 jr. Joejoe tactiek Barcelona, Ik vroeg me af of iemand nog een goede tactiek weet voor Barcelona , kom er niet helemaal uit namelijk (graag met screens als je die hebt xD ) Trouwens ik ben Louise en ja ben een meisje klopt ja maar dat maakt de liefde voor voetbal niet minder [emoji16]! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst 3 maart 20205 jr. Met Barcelona kun je eigenlijk niet echt de mist in gaan qua tactiek. Waar loop je precies op vast?
Geplaatst 3 maart 20205 jr. Een 4-1-2-3 met naar binnenkomende vleugelspelers werkt volgens mij altijd goed bij Barça. Stel je backs aanvallend in en laat ze over de vleugelspelers heenkomen. Verder kan je met de punt naar achter spelen (Busquets, de Jong) en heb je daarvoor 2 creatieve middenvelders. Je kan hier gebruik maken van Mezzala's (dan laat je ze wat meer zwerven) of je gebruikt dynamische middenvelders dit hangt een beetje af van wie je opstelt. Laat je spits als diepe spits spelen en zorg dat voorzetten vanaf de backs vanaf de achterlijn gegeven worden. Dit is een beetje mijn ervaring met dit soort ploegen en werkt bij mij altijd redelijk goed maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn.
Geplaatst 3 maart 20205 jr. Vanuit de Steam-Workshop kun je wel veel bewezen Barca-tactieken importeren. Dan hoef je ook niet alle instellingen en instructies over te nemen van screenshots.
Geplaatst 3 maart 20205 jr. 3 uur geleden zei Titan: Vanuit de Steam-Workshop kun je wel veel bewezen Barca-tactieken importeren. Dan hoef je ook niet alle instellingen en instructies over te nemen van screenshots. ik vind altijd leuker om zelf een tactiek te creëren dan van steam
Geplaatst 3 maart 20205 jr. @eagles2005: same here, maar soms wordt er door anderen wel gevraagd naar een tactiek. Spelplezier kan ook ergens anders uit bestaan
Geplaatst 3 maart 20205 jr. 1 minuut geleden zei Titan: @eagles2005: same here, maar soms wordt er door anderen wel gevraagd naar een tactiek. Spelplezier kan ook ergens anders uit bestaan klopt geen probleem maar het is wel moeilijk met deze fm om een werkende tactiek te maken
Geplaatst 3 maart 20205 jr. Dit topic ga ik volgen. HOe zouden jullie het met de namen doen dan? Altijd BUsquets & de jong?
Geplaatst 4 maart 20205 jr. Ik zou er denk ik ongeveer zoiets van maken, maar dat is voor iedereen verschillend: Suarez/Griezmann Griezmann/Fati Messi Arthur/Vidal - De Jong/Rakitic Busquets/De Jong Alba/Firpo Umtiti/Lenglet Pique Semedo/Roberto 4 maart 20205 jr. bewerkt door Krabby