Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Gepost (edited)

Espanyol.png.a91e0ea9e2d128c5e0d9333d7ac0195c.png

Seizoen 2027-2028

De allerlaatste update van de game en novelle gaat nu gepresenteerd worden. Ik ben zeer trots op wat ik bereikt heb met Espanyol. Ik heb er in negen seizoenen de allerbeste club van Europa gemaakt. Ik heb letterlijk bijna alles gewonnen. Het enige wat nog miste was de wereldbeker voor clubs. Maar door een belachelijk schema kwam ik niet ver in deze competitie. Verder was het een heel mooi avontuur en ik ga verder met mijn game Brora Rangers. Ik wil iedereen bedanken die mij volgde en reageerden en ook de stille lezers wil ik bedanken. Tot in Schotland. Deze novelle duurde in totaal 56 pagina's en misschien nu door reacties zelfs 57 pagina's.

Ranglijst clubs en competities

competiteranglijst.png

ranglijstclubs.png

Terugblik

terugblik.png

Commercieel overzicht/b]

commercieeloverzicht.png

Statistieken

statistieken.png

Individuele prijzen

teamhetjaar.png

talentvanhethaar.png

spelervanhetjaar.png

managervanhetjaar.png

Eregalerij

eregalerij.png

Ontslag

ontslag.png

Antwoorden op posts van users

@Marius Dit einde had ik niet gewild, maar helaas is het niet anders.

@RubenS2 Dat is het zeker.

@Nummerke10 Dit had ik ook niet gewild, maar het leek er haast wel op dat de game het aanvoelde.

@mattihamstra @Isco22 @FMNOOB @komodo25 @Tim' 

@ElPrincipito 

@Mordurette @Titan @ElMarcos @Isco22 @Karlo @Zorsky @r4vje @Vis @Cicchio

@DGremlin @StanleyW @FlyD @Swelley @Fantasy

Edited by delichris

Gepost (edited)

Een einde dat je zo niet voor ogen had, maar ergens past het ook mooi als afsluiter van deze game. Je hebt flink moeten strijden met Espanyol (en ook het bestuur) in het begin, maar na verloop van tijd heb je het een gelijkwaardige club gemaakt aan elftallen als Barça en Real Madrid. Dat Madrid met veel moeite de finale haalt, zegt genoeg over de sterkte.

Edit: ah, tijdens het lezen van en reageren op je vorige updates is er nog een update bijgekomen :D Je hebt jezelf als manager sterk op de kaart gezet!

Edited by Titan

Zonde dat je geen afscheid kon nemen  met de CL. Toch een hele mooie carrière gehad. 

Mooie statistieken om deze novelle af te sluiten. Het was weer één in traditionele delichris stijl maar ik heb er zoals altijd weer van genoten!

Nogmaals jammer dat dit verhaal stopt. Echt met veel plezier gevolgd. Knap wat je allemaal bereikt hebt!

Jammer dat je deze toffe game niet hebt kunnen afsluiten met het winnen van de Champions League, maar het was een genot om te volgen! 

Even bijgelezen alweer.

Wat een prachtig parcours heb je afgelegd met Espanyol!

Zonde dat je niet kon afsluiten met winst in de CL; maar je kan zonder meer een prachtig palmares voorleggen.