Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Die return had ik inderdaad even gemist. Maar nu is de finale wel echt binnen ;c

De instroom van de jeugd had beter gekund. Verder lig je weer op koers voor de titel en ook in de CL en Copa del Rey ga je nog altijd lekker.

Je geeft het zelf al aan. In de competitie zie ik het ook niet meer fout gaan. In de cl ook een hele mooie loting

Kijk eens de onderlinge wedstrijd met Real Madrid gewonnen! Nu tien punten voor en de titel is wel binnen.

Espanyol.png.a91e0ea9e2d128c5e0d9333d7ac0195c.png

Seizoen 2027-2028

We mogen weer spelen om een beker. We staan in de finale van de Copa del Rey. Onze tegenstander zal Real Sociedad zijn en die staan niet vaak in de finale dus hun genieten er ook van. Voor mij is deze finale ook best wel speciaal. Ik ga mijn 500ste wedstrijd in. Wie weet wordt het wel mijn laatste finale.

500 wedstrijden

500wedstrijden.png

Road to the final Real Sociedad

roadtothefinalsociedad.png

Road to the final Espanyol

roadtothefinalespanyol.png

Opstellingen Real Sociedad - Espanyol

opstellingensociedadespanyol.png

Finale Copa del Rey

finale.png

winst1.png

winst2.png

winst3.png

Antwoorden op posts van users

@Marius De focus kan nu ook op de CL gelegd gaan worden en dan eens zien hoever we gaan komen.

@Mordurette De titel lijkt binnen, maar we moeten er nog wel voor spelen.

@Titan Ik kan helaas geen grote talenten door laten stromen en dat is wel jammer. Het gebeurd al tijden dat het de titel in deze periode wordt gepakt en dat is wel het mooie aan deze competitie.

@Tim' Kan gebeuren, maar de finale is inderdaad binnen.

@RubenS2 Nog even de beslissende wedstrijd pakken en dan is die titel wel binnen.

@ElMarcos Die instroom had inderdaad beter gekund. We liggen op koers voor een treble.

@komodo25 We hadden een hele goede maand, maar die jeugdinstroom is gewoon niet goed genoeg voor het eerste.

@mattihamstra De titel komt heel dichtbij en in de CL doen we nog steeds goed mee.

@Isco22 Die overwinning lijkt de beslissing te zijn in de titelrace. 

@DGremlin @StanleyW @FlyD @FMNOOB @Swelley  @Nummerke10 @Fantasy @ElPrincipito @Karlo @Zorsky @r4vje @Vis @Cicchio

Je bent nu echt een topclub in eigen land en Europa. Ben je nog wel gemotiveerd om door te gaan met deze save? Je hebt hiernaast nog een keigaaf avontuur in Schotland.

Matige tegenstander maar dat maakt niet uit want alweer een trofee erbij voor in de prijzenkast!

500e wedstrijd alweer! En het kan ook niet anders of je wint die natuurlijk ook gewoon! Hoe sta je inmiddels in het managersklassement?

Seizoen 2027-2028

Ik ben bezig aan mijn twee laatste maanden als manager van Espanyol. Ik ben definitief het plezier kwijt in de game. We spelen deze maand tegen Manchester United voor de kwartfinale van de Champions League. En in La Liga spelen wij tegen Rayo Vallecano, Osasuna, Almeria, Real Sociedad en Real Zaragoza.

Mancehster United - Espanyol Champions League

unitedespanyol.png

Espanyol - Manchester United Champions League

espanyolunited.png

Loting Champions League halve finale

lotingclhalvefinale.png

Real Madrid - Espanyol Champions League

realespanyol.png

Espanyol - Real Zaragoza La Liga

espanyolrealzaragozakampioenswedstrijd.p

winst1.png

winst2.png

winst3.png

April

april.png

Stand La Liga

stand.png

Manager van de maand

managervandemaand.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

@FMNOOB We zijn al een tijdje de topclub van Spanje. Ik ben totaal niet meer gemotiveerd in de game. Ik heb de club het aller hoogste gegeven.

@RubenS2 We doen het heel goed.

@komodo25 Dat was het zeker.

@ElMarcos Dankje.

@Marius We moesten wel even die finale nog winnen.

@ElPrincipito Het gaat heel hard qua prijzen.

@Tim' Om de 500ste wedstrijd zo te winnen is wel erg mooi. Ik sta wel in de top 10.

@Mordurette @Titan @ElMarcos @mattihamstra @Isco22 @Karlo @Zorsky @r4vje @Vis @Cicchio

@DGremlin @StanleyW @FlyD @Swelley @Nummerke10

De dubbel is binnen en nu dus volle focus op de Champions League! Zal nog lastig gaan worden na die nederlaag in Madrid.

Jammer dat je ermee stopt, maar begrijpelijk. De return tegen Real zal je nog alles uit de kast moeten halen.

Het zat er natuurlijk een beetje aan te komen. Hopelijk kan je de CL toch ook nog aan je palmares voegen dit seizoen!

Altijd jammer wanneer je je plezier verliest in zo'n mooie en lange game. Hopelijk sluit je dit seizoen nog wel in stijl af!

Seizoen 2027-2028

Ik zeg alvast sorry van de kort update, maar het seizoen gaat als een nachtkaars voor ons uit. We spelen de return tegen Real Madrid en in La Liga spelen wij tegen Getafe, Villarreal en Sevilla. Ik kan nog wel zeggen dat het tweede heel keurig in de Liga Smartbank is gebleven.

Real Madrid - Espanyol Champions League

espanyolreal.png

Mei

mei.png

Stand La Liga

stand.png

@mattihamstra Dat zou voor de game zelf wel heel mooi zijn. 

@Isco22 De dubbel is in ieder geval binnen. De CL finale bereiken wordt nog een strijd.

@RubenS2 Ik ben alles gewoon zat. Bestuur, de game. Ik heb nu een hele toffe game in Schotland.

@FMNOOB Met deze update komt er nog één en dan is het klaar.

@Marius Ik gaf vorig seizoen al aan dat de motivatie weg was en toen probeerde ik met het team opnieuw op te bouwen. Dit lukte wel aardig maar de motivatie was gewoon weg. Ik ga er wel alles proberen te doen om die CL als nog te winnen.

@komodo25 Ik ga mijn best doen.

@Tim' Ik heb nog nooit het zo lang volgehouden, maar in Schotland heb ik een mooie game lopen. De CL pakken zou voor ons heel mooi zijn. 

@ElPrincipito 

@Mordurette @Titan @ElMarcos @mattihamstra @Isco22 @Karlo @Zorsky @r4vje @Vis @Cicchio

@DGremlin @StanleyW @FlyD @Swelley @Nummerke10

Een beetje een einde in mineur toch wel. Jammer dat je geen afscheid kon nemen met de CL.