Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Heerlijke maand! Nationaal alleen maar overwinningen. Helaas is Real Madrid ook weer geweldig bezig dit seizoen.

De kwaliteit kan je laten zien na een nederlaag. Het team lijkt weer scherp te zijn en dat vertaald zich terug in de resultaten

In La Liga ben je weer foutloos. Gelukkig was de nederlaag tegen Barcelona een incident. Je staat ook weer gewoon bovenaan! 

En met deze maand bewijs je weer dat je kan herstellen van je fout. En het kleine broertje staat toch maar mooi op acht punten achterstand.

Espanyol.png.a91e0ea9e2d128c5e0d9333d7ac0195c.png

Seizoen 2027-2028

We spelen alweer in de maand November. En de belangrijkste wedstrijden zijn in de Champions League. Hierin spelen wij tegen Internationale en Braga. In La Liga spelen wij tegen Rayo Vallecano, Osasuna en Mallorca. Ik blijf veel rouleren zodat ik de beste spelers in de Champions League ga laten spelen.

Espanyol - Internationale Champions League

espanyolinter.png

Braga - Espanyol Champions League

bragaespanyol.png

November

november.png

Stand La Liga

stand.png

Manager van de maand

managervandemaand.png

Stand Champions League

standcl.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Nummerke10 We hebben ons aardig hersteld al zeg ik het zelf.

@RubenS2 Dit is het betere werk van ons.

@DGremlin Real jaagt op ons en nu moeten wij gewoon blijven winnen en hopen dat zijn weer punten laten liggen.

@Karlo We mogen niet klagen over onze uitslagen.

@Marius Ik hoop het niet zodat wij het rustig aan kunnen gaan de rest van het seizoen.

@komodo25 We hebben het weer goed voor elkaar.

@Titan Ik moet een compliment geven aan die jongens. Ze hebben zich goed hersteld.

@Isco22 We moeten hopen dat Real punten gaat liggen en dan cruisen wij zo naar een titel vermoed ik.

@mattihamstra We doen het erg goed na die nederlaag en nu moeten wij het vol zien te gaan houden.

@ElMarcos Ze hebben laten zien dat die nederlaag een incident was.

@Tim' Ze mogen ons verslagen hebben, maar wij staan ver voor ze.

@Cicchio @Fantasy @FlyD @StanleyW @Mordurette @FMNOOB @ElPrincipito @Zorsky @r4vje @Vis

Aardig dat je Braga een puntje gunt en hen daarmee op de tweede plek van de ranglijst laat staan ;c Het rouleren in de competitie legt je voorlopig geen windeieren, want de prestaties blijven heerlijk. Real blijft wel erg kort achter je volgen zeg, pfoe. Elke misstap kan je fataal worden zo.

Real piept maar kraakt nog steeds niet onder de druk die je maar blijft zetten. 

Espanyol blijft door timmeren in de competitie! Europees worden de punten vooralsnog ook weer bij elkaar geschraapt en ga je toch veilig door naar de volgende ronde.

Nog altijd eerste maar de hete adem van Real blijf je nog wel even voelen. Hopen dat ze in december of later nog kraken. In de CL doet Braga het erg goed zeg! Hopen dat ze Inter achter zich houden.

Een prima maand weer. Door je puntverlies tegen Braga mogen die hopen op een stuntje door Inter te wippen!

In beide competities een eerste plaats, een betere situatie had je je nu niet kunnen wensen!

Inderdaad, het is hopen dat Real binnenkort een keer bezwijkt onder de druk. Wanneer staat er weer een onderling duel op het programma?

Espanyol.png.a91e0ea9e2d128c5e0d9333d7ac0195c.png

Seizoen 2027-2028

Dit is mijn laatste update die ik nu heb. Morgen maar even knallen met Espanyol voor nieuwe updates. Maar goed de maand December. Normaal staat die in het teken van de Kerst. Maar bij mij staat hij in het teken van Real Madrid. We spelen namelijk de eerste wedstrijd van de maand al meteen tegen ze. De vraag zal eigenlijk zijn. Haakt Real aan of is de titelstrijd al beslist? Verder spelen wij in de Champions League nog tegen Trabzonspor. En in La Liga zijn Valencia en Celta onze tegenstanders. Ik oefen ook nog tegen Nastic en Tenerife.

Espanyol - Real Madrid La Liga

espanyolreal.png

espanyolreal2.png

Espanyol - Trabzonspor Champions League

espanyoltrabzonspor.png

December

december.png

Stand La Liga

stand.png

Stand Champions League

standcl.png

Loting Champions League

lotingcl.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Fantasy Stiekem hoop ik dat Braga zo door kan gaan en dan ten koste van Inter. Ik blijf wel vasthouden aan mijn roulatiesysteem en het blijft te werken.

@Marius Real blijft lang achter me en ik ben nog steeds benieuwd hoe lang ze het gaan volhouden.

@Titan We zijn nog steeds goed bezig en vanaf januari gaat het seizoen echt beginnen voor ons.

@Nummerke10 Ik hoop dat ze snel afhaken, want dan heb ik iets meer rust. Ik hoop ook dat Braga voor Inter blijft.

@RubenS2 Daar horen wij ook te staan.

@ElMarcos Ik hoop dat Braga voor Inter blijft, want dan is er toch een belangrijke kandidaat er uit.

@Tim' We doen het weer goed deze periode.

@komodo25 Ik heb niets te klagen op dit moment.

@ElPrincipito Die spelen zo wie zo de laatste seizoen niet al te best merkte ik.

@Isco22 Het zal de eerste wedstrijd zijn deze maand. 

@DGremlin @Karlo @mattihamstra @Zorsky @r4vje @Vis @Cicchio @Mordurette @StanleyW @FlyD @FMNOOB

5-5 tegen Real.... kan ik het duel ergens terugkijken? :classic_ohmy:

Verder weer een perfecte maand. Helaas is Inter door in de CL en niet Braga ;) 

Wat een spektakel. De supporters krijgen flink waar voor hun geld!

De loting in de CL lijkt ook wel haalbaar.

Pfoe dat is een uitslag zeg! Gezien het weinige aantal tegengoals vóór deze wedstrijd was 1-1 of 0-0 logischer geweest.

Knap om 5x langszij te komen qua mentaliteit zit het dus wel snor. Gunstige loting in de cl

Vijf keer terugkomen van een achterstand tegen Real! Wat een veerkracht!

Lang geleden dat topwedstrijden in La Liga zoveel spektakel op hebben geleverd. Slecht voor de zenuwen maar prachtig voor het neutrale publiek!