Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Jammer van de nederlaag in de beker!

In de competitie kan de titel je bijna niet meer ontsnappen, dus misschien een beetje focussen op de CL?
Met Napoli lijk je daar een haalbare kaart te treffen.

Verliezen van Real is geen schande. In de competitie gaat het heerlijk, kampioenschap lijkt er weer te komen! Knap dat je dit weer elkaar krijgt. 

Vergeet je mij niet te taggen aub, liep er al 3 achter ;) 

't Was nipt tegen City, ook als je naar schoten en balbezit kijkt. Maar hé, who cares? Je bent door en in Napoli een tegenstander die ogenschijnlijk wat eenvoudiger lijkt. 

Oef, die nederlaag tegen Real komt wel even hard aan! Verder wel hele mooie resultaten natuurlijk (y) 

Verrassend zware nederlaag tegen Real, maar eigenlijk zonder veel erg. De competitie en zeker de CL zijn immers belangrijker. Knap om City opnieuw op de 0 te houden. Met Napoli nu heb je echt een grote opportuniteit om de halve finale te bereiken.

Jammer van de beker, maar de CL is toch een mooiere prijs om nog voor in de race te zijn. Op papier lijk je het getroffen te hebben met Napoli.

De beker is geen schande. Knap door in de CL en in de competitie lijkt de titel stilaan een zekerheid.

Zonde van de nederlaag in de beker. Wel knap City verslagen. Met Napoli een haalbare kaart 

Jammer van de copa, maar na de geweldige reeks in de competitie en het bereiken van de volgende ronde in de Champions League denk ik dat je daar wel overheen komt ;)

Geen beker helaas, maar in Europa zijn de kaarten nog lang niet geschud. Alle kans dus om nog twee prijzen te pakken dit seizoen. Dan is het gewoon weer een uitermate geslaagde jaargang!

Met overmacht bovenaan zeg. Zonde dat je de beker niet pakt dit jaar maar hey niet alles kan altijd maar perfect gaan. Met napoli heb je gezien de ploegen die er nog in zitten ook een gunstige loting

Op afstand bovenaan in de competitie en ook nog eens door in de Champions League! Met Napoli een tegenstander die te doen is. 

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2025-2026

Deze maand kan het gaan gebeuren. We kunnen kampioen worden en dat gebeurd ook, want Real verspeeld in een weekend punten en daardoor spelen wij tegen Rayo Valladolid onze kampioenswedstrijd maar dan niet met de beste spelers. Zij spelen namelijk drie dagen later een Champions League wedstrijd. Ook krijgen wij een nieuwe lichting talenten erbij. In La Liga spelen wij tegen Real Sporting, Deportivo la Coruna, Real Valladolid, Getafe en Barcelona. En in de Champions League de dubbele confrontatie met Napoli. Mochten wij doorgaan dan is er ook nog een halve finale wedstrijd van de Champions League. Uiteraard vindt ik het ook jammer dat wij de finale van de Copa del Rey niet hebben gehaald, maar achteraf scheelt het weer een wedstrijd. 

Nieuwe lichting talenten

5ed2285118546-talenten.png

Napoli - Espanyol Champions League

5ed22845f12dd-napoliespanyol.png

Espanyol - Napoli Champions League

5ed2286bedfad-espanyolnapoli1.png

5ed22881097a3-espanyolnapoli2.png

Loting halve finale Champions League

5ed22893b77a3-lotingclhalvefinale.png

Inter Milan - Espanyol Champions League

5ed228a5533d8-interespanyol.png

Espanyol - Real Valladolid La Liga

5ed228f9b65f8-espanyolrealvalladolidkamp

5ed2290eeec5d-winst1.png

5ed2291aeacef-winst2.png

5ed2292761ebe-winst3.png

Barcelona - Espanyol La Liga

5ed2293615c43-barcelonaespanyol.png

April

5ed22948d5e08-april.png

Stand La Liga

5ed22956e8507-stand.png

Manager van de maand

5ed2297a8bb0e-managervandemaand.png

Antwoorden op posts van users

@DGremlin Het is zeker jammer van de beker, maar het scheelt nu ook weer een wedstrijd minder op de volle kalender. Ik ga meer rouleren zodat de beste 11 in de CL in actie kunnen komen.

@ElPrincipito Ik zal er aan denken, maar als je me volgt krijg je automatisch een bericht als ik of iemand anders reageer. Dan mis je zeker niets. Die titel gaat er wel weer komen. Dat wordt dan onze vierde titel op rij en de vierde titel in de geschiedenis.

@Cicchio We waren door en dat is het enige dat telt. Napoli lijkt op papier een betere tegenstander te zijn voor ons.

@Fantasy Ik was er zelf kapot van vooral omdat wij ze eerder twee keer versloegen en een gelijkspel pakte. Daardoor dacht ik gewoon van ze te kunnen winnen.

@Marius Die nederlaag kwam bij mij even binnen, maar ik moest de knop snel omzetten omdat wij belangrijke wedstrijden moesten spelen. En de focus ligt nu helemaal op de CL. Die titel komt er wel.

@Titan Ik zelf baalde het meest van de beker, want we hebben ze onlangs twee keer verslagen en één keer gelijk gespeeld. Alle focus gaat nu naar de CL. De titel komt er wel omdat de voorsprong groot is.

@Nummerke10 De focus gaat nu naar de CL, want de titel is een kwestie van tijd.

@FMNOOB Alle focus is ook nu op de CL en die titel is een kwestie van tijd.

@RubenS2 De beker is voor mij gewoon jammer, want ik wilde graag die treble weer pakken. Maar goed nu alles op de CL.

@komodo25 Alles gaat nu op de CL, want we maken gewoon kans hier op.

@ElMarcos We gaan nu vol voor de CL, want die titel komt er wel.

@Tim' De beker is voor mij heel erg jammer want ik kon een treble pakken. Ik ga ook vol voor de CL, want die titel komt er wel.

@mattihamstra De beker is zonde, maar die titel komt er aan en nu vol voor de CL gaan we.

@Isco22 Die titel is voor ons een kwestie van tijd en daarom ga ik nu vol voor de CL en dat is ook nog een realistisch.

@Karlo @r4vje @Vis @Jeroen. @Mordurette 

Met een B-team de kampioenswedstrijd spelen, wat een luxe. Het is wel een slimme keuze geweest, want kampioen zou je sowieso wel worden en nu heb je in Europa een redelijke uitgangspositie om te finale te gaan halen. 

De titel lekker binnen en je hebt een goede uitgangspositie voor de finale.

Inderdaad, de titel is binnen dus nu vol voor de Champions League! Met een 1-1 gelijkspel in de uitwedstrijd heb je een prima uitgangspositie. 

Gefeliciteerd met de landstitel. je hebt je in de CL knap langs Napoli gevochten en ook tegen Inter liggen er kansen thuis. De nieuwe lading jeugdspelers oogt niet top.

Gefeliciteerd met de titel! Tegen Inter moet het je ook wel lukken.

Lekker dat je al zo vroeg met zo’n overmacht kampioen bent geworden. Het vizier kan hierdoor vol op die andere grote prijs

Op pole position om door te gaan naar de finale van de CL, de titel is met grote overmacht binnen!

Wat een lekker maand! Titel al binnen, Barcelona verslagen en nog een uitstekende kans om de finale van de CL te halen.