Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2025-2026

Toch is het jammer wat we een aantal dagen rust hebben. Want we zijn in vorm en dat kan nu wel eens weg vloeien. Maar dat merken wij wel als we gaan spelen. Jullie krijgen ook nog de loting van de Champions League. En ik kan zeggen dat het een pittige is. We spelen in La Liga tegen Athletic Bilbao, Real Madrid, Rayo Vallecano, Mallorca en Betis. In Copa del Rey spelen wij tegen Granada en Elche. En in de Supercopa is Barcelona onze tegenstander. 

We gaan zes spelers verhuren waaronder Vallejo de belangrijkste is. Hij kreeg niet zoveel speeltijd als hij wilde en daarom kwam hij bij me en vroeg om een verhuurperiode. Ik ben hier mee akkoord gegaan. Jesus maakt het seizoen af bij PSG. En als enige inkomende transfer kwam Camavinga van Rennes. Hij kost ons 71 miljoen, maar dan heb ik meteen een geweldige speler. Hij gaat samen met Moriba het middenveld bestieren.

Transfers uit

5ece9666de014-transfersuit.png

Transfers in

5ece9673c864a-transfersin.png

Spoiler

5ece9690590fc-camavinga.png

Halve finale Supercopa

5ece96b9b8cd6-supercoppahalvefinale1.png

5ece96e34554c-supercoppahalvefinale2.png

Finale Supercopa

5ece96fe3f9c3-finalesupercopa.png

5ece97542b18f-winstsupercopa.png

Real Madrid - Espanyol La Liga

5ece976598e73-realespanyol.png

Januari

5ece97765b5dc-januari.png

Stand La Liga

5ece978a6eae5-stand.png

Loting Champions League

5ece979a4b63d-lotingcl.png

Loting Copa del Rey

5ece97abd337d-lotingcopadelrey.png

Manager van de maand

5ece97bd1d292-managervandemaand.png

Overzicht manager

5ece97cee4715-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Ik blijf mijn bestuur belachelijk vinden. Ze houden veel van mijn verzoeken tegen. Maar verder doen we het erg goed.

@FMNOOB Ik mag niet klagen.

@RubenS2 We blijven goed spelen. Hopelijk kunnen wij dit volhouden.

@Fantasy Dat was een heerlijke wedstrijd van ons.

@Tim' Ik ben wel klaar met het bestuur en als er niet snel wat veranderd dan ga ik overwegen om weg te gaan.

@ElPrincipito Ze klagen veel te snel. Maar doen verder totaal niets.

@ElMarcos Alles winnen dat willen wij heel graag.

@Marius We spelen heel goed en nu moeten wij dit zien vol te houden.

@komodo25 We mogen niet klagen.

@Isco22 Ik focus me niet alleen op Real, maar ook op Barcelona.

@DGremlin Ik mag niet klagen en hopelijk blijft dit nog lang zo gaan.

@mattihamstra @r4vje @Vis @Jeroen. @Mordurette @spaansetukker @Cicchio @Karlo

Netjes hoor. Al twee prijzen, ruime voorsprong in de competitie en in de race voor twee andere prijzen (y).

Camavinga gehaald, Barça verslagen en de Supercopa gepakt :< Heerlijke periode!

Wat een geweldige maand januari heb je achter de rug zeg! Zelfs de Super Cup ging mee naar je prijzenkast.

Met Camavinga heb je een ongekende held binnengehaald. 

Heerlijke periode met heerlijke resultaten en met Camavinga een fantastische speler gehaald! 

Er is weinig te merken dat de rustperiode slecht zou uitpakken, want de resultaten zijn weer uitstekend. Daarnaast een topper aan weten te trekken. Kost wat, maar dan heb je ook iets.

Schitterende speler weten aan te trekken. Ook een enorm knappe maand met een prijs. Pittige loting, maar je kan City wel de baas.

Heb je nu zo net de Supercopa gewonnen?! Feit dat je dit tornooi anders links laat liggen zegt genoeg over je sterkte. Met tien punten heb je ondertussen al een wel heel comfortabele voorsprong. Daardoor kan je misschien zelfs iets meer focussen op de CL, want daar zit de loting toch niet echt mee.

Met City een pittige tegenstander getroffen. Maar gezien de prestaties tegen Barça en Real liggen er zeker kansen. Goede speler gehaald. Kunnen die 3 die naar Groningen zijn vertrokken een beetje ballen?

Blijf fantastisch lopen; nog steeds ongeslagen.

Met Man City loot je wel een klepper, hopelijk kan je hen kloppen.

Het is inmiddels niet meer een vraag maar gewoon een feit. Je bent de beste van spanje en hebt dat opnieuw bewezen. Mrt camavinga  weer een topper er bij

Alleen maar goed nieuws: prima resultaten, een mooie aankoop en weer een prijs erbij. Lekker bezig!

Seizoen 2025-2026

We gaan weer verder met de Champions League. We spelen de heenwedstrijd tegen Manchester City. En in La Liga spelen wij tegen Athletic Bilbao, Girona, Levante en Sevilla. In de Copa del Rey spelen wij tegen Real Valladolid en daarna tegen Real Madrid voor de eerste wedstrijd in de halve finale. Wat ik ook nog kwijt wil is iets over de Supercopa. Ik laat hem niet links liggen, maar als wij hier in verliezen dan vindt ik het niet erg, want het scheelt weer een wedstrijd. Nu we wonnen van Barcelona wilde ik toch wel graag die titel pakken en dat wij daarin wonnen van Real was het helemaal mooi. 

Espanyol - Real Madrid halve finale heenwedstrijd Copa del Rey

5ecfe4a429a19-espanyolrealmadrishalvefin

Manchester City - Espanyol achtste finale Champions League

5ecfe4b00542f-cityespanyol.png

Februai

5ecfe4c0ab53e-februari.png

Stand La Liga

5ecfe4d492563-stand.png

Speler van de maand

5ecfe4e43c6b5-spelervandemaand.png

Overzicht manager

5ecfe4f8bf063-overzichtmanager.png

@FMNOOB We spelen erg lekker en we kunnen ons totaal op vijf zetten dit seizoen qua prijzen.

@Fantasy Ik ben erg blij met Camavinga. Nu krijgen wij een sterk blok op het middenveld. En verder was het een hele goede maand voor ons.

@ElMarcos Het was voor ons een hele goede maand met veel winstpunten zowel prijs als voorsprong en met Camavinga heb ik een heerlijke speler erbij.

@Isco22 Het was voor ons een hele goede maand en ik hoop dat er meer gaan volgen.

@Titan  Camavinga is nog maar 22 jaar en zeker zijn geld waard en mijn middenveld is nu erg sterk geworden.

@RubenS2 We hebben een geweldige speler aangetrokken en met City heb ik een hele zware tegenstander getroffen.

@Marius De kans deed zich nu voor en dan pak ik hem ook direct. Ik ga ook zeker rouleren nu de CL er weer aan komt. 

@komodo25 Ik had liever een andere loting gezien, maar het is niet anders. Ze kunnen wel voetballen en bij Groningen krijgen ze wat meer speeltijd dan bij mij.

@DGremlin Ik heb niets te klagen op dit moment. City is een zware tegenstander voor ons.

@Karlo Het is echt een geweldige speler.

@mattihamstra We zijn inderdaad de beste van Spanje. En met Camavinga erbij is mijn middenveld compleet op dit moment.

@Tim' Het gaat heel goed met ons en dit moet de rest van het seizoen zo blijven.

@Nummerke10 @r4vje @Vis @Jeroen. @Mordurette @spaansetukker @Cicchio @Karlo

Opnieuw een sterke maand, in eigen huis kun je de klus tegen City klaren!

In de competitie ga je sterk, voor de CL heb je een prima uitgangspositie en je doet ook nog mee in de beker. Kortom, je hebt echt een fantastisch seizoen! 

Sterke maand opnieuw. Tegen City zal het nog spannend worden. Verrassend wel dat je in de beker verlengingen nodig had. Speelde je met spelers van de tweede keus?

Erg sterk. Nog ongeslagen in de competitie en je kan het thuis in de CL afmaken tegen City!

Tien punten voorsprong en mooi stand gehouden in City. Al met al een meer dan prima maand. Nu het karwei tegen City thuis afmaken.

Prima op dreef nog altijd. 0-0 in een uitwedstrijd is een prima uitgangspositie, al moet je wel oppassen voor een nare uitgoal van City. 

Ongeslagen en tien punten voorsprong op Barcelona, wanneer ga je eindelijk die topictitel veranderen? ;c

Prima periode weer. Tricky uitslag wel tegen City. Als zij een doelpunt maken moet je natuurlijk zelf al twee keer gaan scoren.

Seizoen 2025-2026

Ik loop aardig voor in de game en daarom ram ik er vandaag nog maar een update uit. We spelen goed en bouwen aan onze voorsprong. Hierdoor kan ik rustig rouleren in de competitie. In de Champions League spelen wij de return tegen Manchester City en in de Copa del Rey is Real onze tegenstander. In La Liga spelen wij tegen Valencia, Real Sociedad en Almeria.

Real Madrid- Espanyol halve finale returnwedstrijd Copa del Rey

5ed090104dbce-realespanyolreturnhalvefin

Espanyol - Manchester City achtste finale Champions League

5ed0901b095c6-espanyolcity.png

Maart

5ed0902a9ccde-maart.png

Stand La Liga

5ed0903f55731-stand.png

Loting Champions League kwart finale

5ed0904e1a3d0-lotingcl.png

Overzicht manager

5ed0905e90d27-overzichtmanager.png

@Fantasy Daar ga ik mijn best voor doen, maar City is een sterke club.

@DGremlin We spelen erg goed op dit moment en ik hoop dat wij het thuis afmaken.

@ElMarcos We kunnen nog mooie prijzen pakken, maar dan moeten de returns goed uitpakken.

@RubenS2 Tegen City moeten wij oppassen en ik speel in de beker vaak met mijn reserves.

@Nummerke10 We hebben kans tegen City, maar alles moet mee gaan zitten.

@Titan We hebben een mooie voorsprong en City is te verslaan, maar we moeten waakzaam zijn.

@Cicchio We moeten zeker oppassen, maar onze verdediging is wel erg sterk hoor.

@Tim' Ik pas de titel aan na dit seizoen.

@Marius We moeten oppassen op de aanval van City.

@mattihamstra @FMNOOB @komodo25 @Isco22 @Karlo @r4vje @Vis @Jeroen. @Mordurette