Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2025-2026

Ik moet zeggen dat ik nu al een tevreden coach ben op dit moment. We staan redelijk voor op ons buurmannetje en op Real. In de Champions League kunnen wij ons al heel vroeg plaatsen voor de volgende ronde. Winst op Dinamo Kiev en wij zijn al zeker en dan moeten wij nog tegen Club Brugge. In La Liga spelen wij tegen Real Sporting, Real Valladolid, Getafe en Almeria. Ik wordt wel moe van onze voorzitter. De man wil niet hebben dat wij een satellietclub kiezen om onze merknaam elders te laten vertegenwoordigen. Ik denk aan geld, maar deze man tja waar die aan denkt weet ik niet. Zo kunnen wij ook totaal niet groeien. Ons stadion kan ik ook niet uitbreiden of een nieuw stadion aanvragen. Waar Barcelona en Real veel geld binnen halen moeten wij het doen met prijzengeld en met transfers. Zo blijven wij achter lopen.

Dinamo Kiev - Espanyol Champions League

5ecbe13c2d05d-dinamokievespanyol.png

Club Brugge - Espanyol Champions League

5ecbe14a534a6-burggeespanyol.png

November

5ecbe15b7a659-november.png

Stand La Liga

5ecbe179e1198-standlaliga.png

Stand Champions League

5ecbe18299ddc-standcl.png

Manager van de maand

5ecbe194be3a3-managervandemaand.png

Overzicht manager

5ecbe1a3e4efb-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@ElPrincipito Ik ben daar erg tevreden over en mijn duo's zijn echt goede spitsen.

@Marius Real is echt een maatje te klein aan het worden voor ons. In de CL nog even knallen met wat reserves denk ik.

@RubenS2 Het bestuur heeft ook door dat wij een grote club aan het worden zijn. En die transfer blijft nog even geheim.

@Nummerke10 Ik had graag van ze gewonnen, maar met een gelijkspel ben ik ook zeer tevreden. Of die speler die jij noemde ook komt blijft nog een geheim, maar ik ben wel zeer in mijn nopjes met deze speler die gaat komen.

@Titan We zijn nu al een stuk verder dan vorig jaar en uiteraard ook beter.

@komodo25 Ik heb niets te klagen. En dan moeten de mooie maanden nog komen.

@ElMarcos We zijn heel sterk bezig op dit moment. Ik ben wel benieuwd naar de naam die jij denkt dat het gaat worden. 

@Vis Die trein stopt voorlopig nog niet.

@Isco22 Ik ben tevreden met het gelijke spel al had ik liever gewonnen.

@DGremlin Ik heb niets te klagen op dit moment.

@mattihamstra @Fantasy @Karlo @Tim' @FMNOOB @Vis @Jeroen. @Mordurette @spaansetukker @Cicchio

Vijf punten op Real, acht op Barcelona, en in de CL al geplaatst. Het leven lacht je toe bij Espanyol momenteel na deze perfecte maand.

Gepost (edited)

Een perfecte maand, alles gewonnen. Je score in de Champions League is sowieso nog perfect. 

Ik vermoed dat je aankoop Camavinga is..... die zou in 2025 ongeveer 22 jaar moeten zijn ;)

Edited by ElMarcos

Foutloze maand, dat zijn de mooiste. Mooi gaatje geslagen al met Real en Barça.

Alles lijkt zo eenvoudig te gaan dit jaar, echt mooi om te zien als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de eerste twee seizoenen. 

Heerlijke maand. Met dit soort resultaten laat je zien dat je tot de top van in ieder geval spanje behoort

Zirkzee was fantastisch begonnen aan het seizoen, maar valt nu een beetje stil. Toch blijft je team uitstekend draaien!

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2025-2026

Wat een seizoen tot op heden spelen wij. Ongeslagen in de Champions League en ongeslagen in La Liga. Dit is zeer uniek voor een club als Espanyol. En het seizoen is nog niet eens voorbij. In de Champions League spelen wij de laatste groepswedstrijd tegen Arsenal. En in La Liga spelen wij tegen Valencia, Sevilla en Real Sociedad. We sluiten de maand af tegen Celta en Cadiz voor twee oefenwedstrijden.

Valencia - Espanyol La Liga

5ecd3f83689e4-valenciaespanyol.png

Espanyol - Arsenal Champions League

5ecd3f92cd8eb-espanyolarsenal.png

December

5ecd3fa5c920d-december.png

Stand La Liga

5ecd3fd533b15-standlaliga.png

Stand Champions League

5ecd3fe8279e5-standcl.png

Individuele prijzen

5ecd400780164-kopatrophy.png

5ecd401a8d8da-managervandemaand.png

Overzicht manager

5ecd402c50fff-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Ik mag niet klagen. Nu moeten wij het gat groter zien te maken.

@Marius Het was voor ons een hele goede maand. We gaan heel goed en dit moeten we vol zien te houden.

@ElMarcos Het was een hele perfecte maand en of het die speler is ga ik nu niet zeggen uiteraard. 

@Fantasy Ze moeten dit maar zien dicht te maken tegen ons. Wij zijn erg in vorm op dit moment.

@ElPrincipito We hebben niets te klagen en ik hoop het zo lang mogelijk vol te houden.

@FMNOOB Het was een hele mooie maand voor ons.

@r4vje Ik heb niets te klagen op dit moment.

@Titan In het eerste seizoen stond zelfs mijn baan op de toch en als je nu ziet hoe het gaat dan is het compleet een andere wereld geworden.

@DGremlin Ik hoop dat wij een nog groter gat gaan krijgen.

@komodo25 Ik ook anders ben ik snel werkeloos.

@mattihamstra We zijn in ieder geval al top van Spanje. Nu Europa nog.

@Isco22 Het was heel erg lekker.

@Tim' Hij valt even stil, maar ik heb nog drie geweldige aanvallers.

@Vis @Jeroen. @Mordurette @spaansetukker @Cicchio @Karlo

Teleurgesteld over een gelijkspel bij Arsenal, mafketels. Vier uitwedstrijden in de competitie die je allemaal gewonnen hebt. Dat is een prachtige prestatie van je team.

Het zegt genoeg dat je bestuur als enige kritiekpuntje heeft dat je gelijk hebt gespeeld tegen Arsenal. Het gaat nog steeds uitstekend!

Een geweldig einde van het jaar. Door in de CL, uitgelopen op de concurrentie. Wat wil je nog meer? 

Je voorsprong breidt alleen maar uit. De champagne mag al ontkurkt worden, en niet alleen omdat het de eindejaarsperiode is!

Heel erg lekker het jaar afgesloten. De voorsprong op Real Madrid is weer vergroot.