Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Starten met het maximum van de punten en een prijs erbij. Dan kan je alleen maar tevreden zijn.

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2025-2026

We gaan ook eindelijk aan de Champions League beginnen. Hierin verdedigen wij deze prijs en ik hoop toch zeker minimaal de halve finale te behalen.  Hem nog een keer winnen zou wel heel mooi zijn, maar we hebben wel te maken met hele sterke teams. Maar eerst moeten wij die poule maar eens doorkomen. In de Champions League spelen wij tegen Club Brugge en Arsenal. En in La Liga spelen wij tegen Osasuna, FC Barcelona, Atletico Madrid, Rayo Vallecano.

Espanyol - Club Brugge Champions League

5ec915c531d86-espanyolclubbrugge.png

Arsenal - Espanyol Champions League

5ec915e5a51e6-arsenalespanyol.png

Espanyol - FC Barcelona La Liga

5ec915fc48fad-espanyolbarcelona.png

September

5ec9160e0d2a6-september.png

Stand La Liga

5ec9162013ceb-standlaliga.png

Stand Champions League

5ec9162d75b8e-standcl.png

Overzicht manager

5ec9163e496c4-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan Dit is een prijs die nog nooit is gewonnen door Espanyol. Dus ben ik hier wel erg trots op. Verder zijn we goed gestart en dat mag onderhand ook wel als Spaanse topclub.

@RubenS2 We zijn onderhand langzaam een topclub aan het worden in Europa en dan is het mooi als je zulke prijzen ook pakt. In de competitie zijn we goed gestart en hopelijk blijven we dit even volhouden.

@mattihamstra We hebben niets te klagen op dit moment.

@Nummerke10 Zirkzee laat gewoon zien dat Leonardo totaal niet gemist wordt en dat hij terecht in de basis staat. En de voorbereiding was nog niet eens zo groot als ik hem vaker heb. Dit kwam ook door het WK voor clubs. Ik gunde de jongens een paar weken extra rust.

@Fantasy En een prijs die nog nooit was gewonnen door de club. We zijn heel goed gestart in de competitie.

@ElMarcos Ik ben erg tevreden hoe we zijn gestart. Hopelijk belooft dit vele goeds.

@Marius Ik ben zeer tevreden over hoe het nu gaat op dit moment. Vooral doordat wij een prijs pakken die wij nog nooit eerder wonnen.

@komodo25 Het was maar een oefenwedstrijd die Orlando Trustful leidde. Ik hecht er geen waarde aan.

@DGremlin @Karlo @Tim' @FMNOOB @Vis @Jeroen. @Mordurette @spaansetukker @Cicchio

Nu ook al uitstekend begonnen in de CL en het publiek samen met FC Barcelona getrakteerd op een heel vermakelijke wedstrijd.

Wederom een zeer goede periode achter de rug. Lijkt een heel mooi seizoen te gaan worden!

Het gaat weer uitstekend hoor! Valt me op dat je nog weleens minder schoten hebt tegen goede tegenstanders, maar wel vaak aan het langste eind trekt. Krijg je veel uitgespeelde kansen?

Mn eerste keer dat ik deze novelle bezoek, heerlijke prestaties al neergezet zeg! Ook dit seizoen lijkt het weer voor de wind te gaan.

Heerlijk zeg! Ongeslagen koploper en in de CL ook gewoon twee prima overwinningen.

Gaat nog steeds voortreffelijk. Handig ook om al snel een voorsprong te hebben op Real en de stadsgenoot.

Heerlijke maand weer. Champions league poule doorkomen dat lijkt wel te gaan lukken al. Verder is het lekker dat je in een maand met barca , atleti en arsenal ongeslagen blijft. Dat geeft al wel aan hoe sterk de selectie is

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2025-2026

We zijn als team erg in vorm en dat resulteert in goede uitslagen. We spelen ook erg gemakkelijk en scoren er ook lekker op los. Arezo en Zirkzee vormen een goed koppel en als zij niet spelen dan zijn Srsen en van Aken het aanvalsduo en dat loopt ook aardig. Maar ik merk dat ik toch iets op het middenveld mis. Een echte topper en gelukkig is die er gekomen, maar ik moet helaas wachten tot de winterstop. Want er gaat een hele grote talent vanuit Frankrijk naar Barcelona komen. Deze jongen is nog maar 22 jaar en kan bij ons gewoon een legende worden als hij tevreden blijft en goed blijft spelen. Maar daar later meer over. Eerst maar eens deze maand doorkomen. In de Champions League spelen wij tegen Dinamo Kiev en La Liga moeten wij tegen Betis, Real Madrid, Mallorca en Deportivo. Deze maand is het niet zo zwaar als de vorige.

Espanyol - Real Madrid La Liga

5eca5084dd74e-espanyolreal.png

Espanyol - Dinamo Kiev Champions League

5eca50b27b470-espanyoldinamokiev1.png

5eca50c243aeb-espanyoldinamokiev2.png

Oktober

5eca50cdb5f32-oktober.png

Stand La Liga

5eca50e1e380a-standlaliga.png

Stand Champions League

5eca50ed7da19-standcl.png

Manager van de maand

5eca50fe06ff2-managervandemaand.png

Overzicht manager

5eca51112d9f5-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@Titan We zijn erg sterk begonnen in de CL en dat bewijst maar eens hoe sterk mijn selectie is. Ik hoopte wel dat wij nog Barcelona een nederlaag konden toe dienen, maar helaas.

@ElMarcos Ik heb niets te klagen, maar het seizoen is nog wel lang.

@Nummerke10 Ik zie dat ik vaak met 1 aanvaller op 1 verdediger kom te staan en dan scoren wij wel. Ik speel namelijk met twee diepe spitsen en dat werkt bij mij erg goed op dit moment.

@ElPrincipito Ik zag dat je niet gereageerd had, maar ik tag je normaal gesproken wel. 

@ArVinna Altijd leuk om een nieuwe volger te hebben.

@komodo25 Het was een mooi wedstrijd tegen Barcelona. Ik hoopte meer op een overwinning van ons.

@RubenS2 Ik hoop zo lang mogelijk ongeslagen te blijven.

@Isco22 We zijn op dit moment erg in vorm en dat mag van mij wel zo lang mogelijk zo blijven.

@Marius Ik ben erg blij dat wij nu een voorsprong op ze hebben. Dit moeten hun maar zien te dichten.

@DGremlin Ik heb niets te klagen.

@mattihamstra Deze poule moeten wij zeker doorkomen. En het was een hele goede maand voor ons.

@Fantasy @Karlo @Tim' @FMNOOB @Vis @Jeroen. @Mordurette @spaansetukker @Cicchio

Real op afstand gewoon, dat is zeker het belangrijkste wapenfeit afgelopen maand. In de CL kan je al bijna achterover leunen.

Dat het bestuur bezorgd raakt van een gelijkspel tegen Real Madrid zegt genoeg over hoe sterk de club is gegroeid onder jou. Ik ben benieuwd naar de Franse topper die eraan komt.

De aanval van Real afgeslagen, de belangrijkste uitslag deze maand. Een 22-jarige Franse middenvelder die uit kan groeien tot een legende, ik ga voor Camavinga.

Mooie uitslagen en de directe aanval van Madrid af weten te slaan. Ook dit jaar gaat het weer net iets beter dan het voorgaande jaar.

Wederom een sterke maand. Een gelijkspel tegen Real Madrid is ook prima! Europees is er zelfs geen houden aan.

Ik heb een vermoeden wie je nieuwe speler wordt, iemand die in de media al zeer vaak is gelinkt aan je grote concurrent uit Madrid ;)

Het belangrijkste was niet verliezen van Real Madrid, dat heb je gedaan waardoor je gewoon nog fier aan kop staat.