Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

De treble weten te realiseren zowaar, schitterend! Ik denk dat je intussen al niet meer de tweede, maar de eerste club van Barcelona bent ;) 

Wauw! Wat een prestatie! Ongelooflijk knap om de CL te pakken (y) 

Gefeliciteerd met de CL, gezien de historie werd het weer eens tijd dat die prijs richting Barcelona ging. Dit moet de club en je doelen een enorme boost geven, knap gedaan hoor!

Heerlijk om deze trofee te pakken! Wat een blitsstart ook: 0-2 na amper een kwartier. Dan wordt het heel moeilijk voor de tegenstander.

Geweldige start natuurlijk en een prachtige prijs. Zo'n beetje alles nu wel gewonnen met Espanyol!

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2024-2025

Eigenlijk zit het seizoen erop, maar ik heb besloten om ook het WK voor clubs hier nog te plaatsen. Dit toernooi zit eigenlijk tussen het oude seizoen in en het nieuwe seizoen. We hadden ons geplaatst toen wij de eerste keer in de finale van de Champions League kwamen. Ik kan wel zeggen dat het een toernooi is die gewoon slecht op de kalender staat. Je hebt nooit een goede fitte selectie. 

Loting WK voor Clubs

5ec41a7155a45-lotingwk.png

Poulewedstrijd 1

5ec41a866e91b-wk1.png

Poulewedstrijd 2

5ec41a8edc71b-wk2.png

Eindstand poule

5ec41aa4cd29a-eindstandpoule.png

Liverpool had het geluk dat zij een week rust hadden tussen de wedstrijd tegen LAFC en ons. Dat heeft ons uiteindelijk de kop gekost en uiteraard ook wel de loting. Normaal krijg je wat makkelijkere tegenstanders in de poule.

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Dat denk ik ook wel hoor.

@ElPrincipito Eindelijk de beker met de grote oren kunnen pakken. 

@Tim' De mooiste overwinning tot op heden.

@Titan Dit is een hele mooie prijs, maar ik kan nog niets eens een normale satellietclub in het buitenland vragen of het stadion uitbreiden of een nieuw stadion. Dat bestuur is gewoon nog mij aan het tegenwerken zo lijkt het.

@ElMarcos Dit is een hele mooie prijs voor ons.

@DGremlin Dit was genieten voor ons.

@Marius We starten heel sterk en ik hoopte op een grote voorsprong.

@Nummerke10 De honger is nog niet gestild hoor.

@komodo25 Ik ben heel erg tevreden met het winnen van de CL.

@mattihamstra Het was genieten deze finale en ik wil wel meer winnen van zulke finales.

@Isco22 Dit was genieten voor ons.

@Fantasy @Mordurette 

Zonde van het WK voor clubs, maar die opeenvolging van wedstrijden in combinatie met deze tegenstand maakte het enorm lastig.

Wat je zegt, zo'n loting is ook erg pech hebben. Aan de andere kant: je hebt toch mooi mee mogen doen aan dit grote toernooi.

Zonde, maar zo'n kut toernooi is ook bijna niet te winnen. Niet te lang bij stilstaan

Met zo'n poule begin je al haast met een achterstand. Op zich maakt deze prestatie ook niets uit.

Wat een lastig en eigenlijk vervelend toernooi. Misschien maar goed ook dat je er zo vroeg uitvliegt.

Dat toernooi gaat echt nergens over in de nieuwe opzet. Mag hopen dat ze dat in het echt nog wel gaan veranderen. Opvallend wel dat je bij Liverpool terecht kwam, ik dacht dat je niet in de groep tegen een ploeg uit hetzelfde continent kon uitkomen in de groepsfase!

Espanyol.png.b3833d0849eba29ec54009d2064ab2de.png

Seizoen 2024-2025

Zo rust daar waren de spelers aan toe en ik moet zeggen ik zelf ook. Wat een seizoen hebben wij gehad. Alle belangrijke prijzen naar Espanyol gegaan. We waren op het WK totaal uitgeblust, maar als je de beker wint, de titel wint en de Champions League wint dan ben je meer dan terecht de club van Europa en van Spanje. Volgend seizoen wordt de aanval op ons geopend, maar nu eerst vakantie. Geniet van de laatste update van dit seizoen.

Ranglijst competitie en clubs

5ec54200e80d2-ranglijstcompetitie.png

5ec5420ba8f2b-ranglijstclubs.png

Terugblik team 2019

5ec5423aac98b-terugblikteam2019.png

Terugblik

5ec542203e4a9-terugblik.png

Commercieel overzicht

5ec542507cf7f-commercieeloverzicht.png

Statistieken

5ec5426872f19-statistieken.png

Individuele prijzen

5ec542864591b-ereprijzen.png

5ec5429e246d4-elftalvanhetjaar.png

5ec542c695b42-talentvanhetjaar.png

5ec542d6ca064-spelervanhetjaar.png

5ec542e636749-managervanhetjaar.png

Financiën

5ec542f7904d9-financien.png

5ec5430c9bce9-uitdeschulden.png

Antwoorden op posts van users

@RubenS2 Ik vindt het jammer dat wij gewoon niet ver kwamen en dan ook vooral door de loting.

@Titan We gaan het over vier jaar weer proberen.

@Isco22 We hadden in ieder geval wat eerder vakantie.

@Nummerke10 Dat is het zeker. Maar kijken of we over vier jaar beter voor de dag gaan komen.

@ElMarcos Als wij als eerste speelden had ik wel een kans gehad nu was het gewoon uithuilen en opnieuw beginnen.

@Marius Ik had niet verwacht dat wij tegen Liverpool moesten in de poulefase.

@komodo25 Het was gewoon zonde, maar geen ramp.

@Tim' We konden nu tenminste eerder op vakantie.

@mattihamstra Dat niet, maar wel een mooie prijs om te pakken.

@Fantasy Ik hoop echt dat ze het nog ooit gaan veranderen en of je qua loting zoiets kan krijgen weet ik niet. Het was wel balen.

@Mordurette 

Een hele berg individuele prijzen weer, prachtig. Negen van de elf basisspelers in het elftal van het jaar, dat is ook wel vrij ongekend en tekenend voor jouw heerschappij in Spanje!

Uitstekende statistieken en een fijne prijzenregen voor Espanyol. De club heb je daadwerkelijk groot weten te maken.