Jump to content
delichris

[FM20] Som els millors d'Espanya

Recommended Posts

Kishna heeft het ook niet echt mee zitten in zijn carriere, wel prima resultaten vooral in Europa!

Heb je AEK niet een beetje overschat ? Het was met de nodige moeite maar je bent door en dat is het enige wat telt ...

Gelukkig door in Europa dat is fijn. Kan altijd gebeuren met zo'n Kishna gevalletje. Misschien weet hij nog te overtuigen wanneer hij terugkeert. 

Espanyol.png.7438c794d56f9b3c5a8233a43d852c60.png

Seizoen 2019 - 2020

Ik zag dat ik een screen was vergeten omtrent de loting van de Europa League. We zijn geloot in een poule met Manchester United, Feyenoord en Poligraftechnika. We zouden dus vol voor de tweede plek moeten gaan. Ik ben op dit moment erg tevreden over hoe het gaat. We winnen de wedstrijden die wij moeten winnen en dat is belangrijk voor ons. We spelen deze maand in LaLiga tegen Valencia, Getafe, Alaves, Eibar en Betis. In de Europa League spelen wij tegen Feyenoord.

Valencia - Espanyol LaLiga

5e6136a51192e-valenciaespanyol.png

September

5e6136b6d0a28-september.png

Stand LaLiga

5e6136e9e7f10-standlaliga.png

Stand Europa League poule

5e61370a6aa2b-standEL.png

Overzicht manager

5e61372687360-overzichtmanager.png

Antwoorden op posts van users

@spaansetukker We hebben de groepsfase bereikt en dat is voor ons een groot doel.

@Marius De competitie begint in Spanje altijd wat later dus ik wilde iedereen fit krijgen en dus toch rouleren.

@ElPrincipito We worden niet gezien las een grote club. Dus wij moeten altijd op onze best zijn.

@Titan We doen het heel goed in Europa en ik ben blij met de eerste punten.

@Koenbres Ik hoop dat Kishna nog kan spelen bij ons. Ik ben zeer tevreden over hoe het gaat in Europa.

@Mordurette Ik mag niet klagen.

@True_Legend Ik heb AEK zeker niet onderschat. Zij zijn best wel goed hoor.

@komodo25 Espanyol is nog niet de grote club die het moet zijn op den duur.

@Krabby We zijn inderdaad gelukkig door en ik hoop dat Kishna nog kansen krijgt.

@Nummerke10 @Jotew @John Terry @TheRedOne @mattihamstra @Vlonkie @RubenS2 @Fantasy

Tegen eibar hoop je op iets meer . Net als thuis tegen Feyenoord eigenlijk . Verder prima maand 

Geen slechte maand, maar het had beter gekund. Tegen Feyenoord waren drie punten eigenlijk wel nodig in eigen huis.

Lijken me zeker behoorlijke resultaten. Real, en vooral Barcelona, hebben wel al veel punten laten liggen zeg. Om echt te strijden voor de tweede plaats in de EL had je misschien wel thuis moeten winnen van Feyenoord.

Niemand perfect begonnen in de competitie, dus het ligt nog behoorlijk bij elkaar. Hopelijk kun je blijven aanhaken met Espanyol, het begin is er in ieder geval.

Dit is nog eens een leuke club! Een lekkere voorbereiding gedraaid hoewel dat niets zegt natuurlijk. Je selectie ziet er goed uit, dat beloofd wat. Jammer dat Kishna meteen zo'n blessure oploopt, daar ga je voorlopig niets aan hebben. Je bent het seizoen prima begonnen zie ik, nu afwachten hoe zich dat ontwikkeld met de komende wedstrijden.

Espanyol altijd een club waarvan ik denk zit daar niet meer in. Dus na een korte afwezigheid ga ik deze ook zeker volgen

Seizoen 2019 - 2020

Ik had onze start in de Europa League anders voorgesteld. Nu moeten wij alles winnen op de wedstrijden tegen United na dan. Ik ga er namelijk van uit dat wij geen punten gaan pakken tegen United. En als wij de andere drie wedstrijden winnen dan zijn wij gewoon door. Het wordt zo wie zo een zware taak. Deze maand spelen wij in LaLiga tegen Real Sociedad, Atletico Madrid, Villarreal en Granada. In de Europa League spelen wij tegen Poligraftechnika en Manchester United.

Poligraftechnika - Espanyol Europa League

5e6292b64113a-poligraftechnikaespanyol.p

Manchester United - Espanyol Europa League

5e6292c25e79e-unitedespanyol.png

Atletico Madrid - Espanyol LaLiga

5e6292ee16735-atleticoespanyol.png

Oktober

5e6292ff9676f-oktober.png

Stand LaLiga

5e629314ab107-standlaliga.png

5e62932f6ddf0-standEL.png

Overzicht manager

5e62935b51b17-overzichtmanager.png

@ElPrincipito Het gaat een zwaar seizoen worden denk ik. We krijgen nog wat grote tegenstanders.

@komodo25 Van Eibar had ik gewoon moeten winnen. Feyenoord moeten wij nu in de Kuip zien te verslaan.

@Mordurette Het gaat wel zwaar worden, maar ik heb er vertrouwen in. Tegen Feyenoord hadden wij inderdaad moeten winnen.

@Marius Ik weet niet wat ik moet verwachten in de competitie. Tegen Feyenoord hadden wij moeten winnen.

@Titan Het gaat zwaar worden bij ons. Er zijn gewoon grote teams.

@Cyberize7x We zijn goed gestart en hopen deze lijn door te trekken. Ik ben wel van plan om te kijken wij ons in de winter kunnen gaan versterken.

@mattihamstra Ik ga ook kijken hoever ik met deze club kan komen.

@spaansetukker @Krabby @Koenbres @True_Legend @Nummerke10 @Jotew @John Terry @TheRedOne @Vlonkie @RubenS2 @Fantasy

Overtuigend tegen Poligraftechnika, maar tegen United weer diep door het ijs gezakt. In de competitie doe je het nog steeds keurig.

De echte topclubs zijn nog een maatje te groot maar verder een heel goede maand, zeker gezien al die uitwedstrijden. De tussenstand in La Liga is gewoon schitterend na 11 speeldagen.

Gezien de stand best een forse nederlaag tegen Atletico , aan de andere kant Atletico die een goede dag heeft is voor veel teams een zware dobber . Verder een goede maand op de nederlaag tegen United na . Weiger je je elftal aan te passen in dat soort wedstrijden ?

Bijna alles tegen de kleinere teams, de subtop en de middenmoot weet je in punten om te zetten. Als je dit tot het einde van het seizoen vasthoudt, dan kunnen er richting een nieuw seizoen flinke stappen worden gemaakt. 

Best goede resultaten hoor, het is lastig om je te meten met de grote clubs en dat is geen schande. Je doet het toch erg knap met een 3e plek in de competitie. Hopelijk weet je dit vast te houden. 

Gewoon prima hoor in de competitie. Wel een drama tegen United zeg, dat zou ook Espanyol niet mogen overkomen :P

Seizoen 2019 - 2020

Espanyol is niet zo goed als men denkt. Ik speel op dit moment veel met dezelfde spelers omdat de rest niet goed genoeg is. Af en toe wissel ik wel wat spelers om de basisspelers rust te geven, maar ik kan niet een heel elftal wisselen omdat het niveau dan drastisch naar beneden gaat. Ik moest dus echt gaan bouwen aan een nieuw en sterk Espanyol. Deze maand wordt voor ons een hele zware maand. In LaLiga spelen wij tegen Mallorca, Barcelona en Osasuna en in de Europa League spelen wij tegen Manchester United en Feyenoord.

Espanyol - Manchester United Europa League

5e63a48fc9b77-espanyolunited.png

Feyenoord - Espanyol Europa League

5e63a49ca4a6f-feyenoordespanyol.png

Barcelona - Espanyol LaLiga

5e63a4aee01e2-barcelonaespanyol.png

November

5e63a4cb3d820-november.png

Stand LaLiga

5e63a4deaddf7-laligastand.png

5e63a51c0e626-standel.png

Loting Copa del Rey

5e63a504cf9dd-lotingcopadelrey.png

Overzicht manager

5e63a53979804-overzicht_manager.png

@ElPrincipito We hebben wat redelijk makkelijke teams gehad en zo kregen wij mooie punten erbij. Ik ben alleen bang dat wij tegen de grote ploegen te kort gaan komen.

@Mordurette De wedstrijd tegen United kwam hard aan en vooral doordat Lingard erg in vorm was.

@Marius De topclubs zijn inderdaad te hoog gegrepen, maar ik werk aan een opbouw van deze club.

@komodo25 Atletico is een echte topclub en ik weiger ook ons aan te passen. Het moet er een keer uit gaan komen.

@Titan Het gaat een zwaar seizoen worden, want de reserves zijn niet heel erg sterk. Ik zal moeten gaan bouwen aan het team. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.

@Krabby We doen het goed, maar ik verwacht niet dat wij die derde plaats gaan vasthouden hoor.

@Jotew United speelde gewoon erg goed tegen ons en wij konden niets inbrengen tegen hun.

@Cyberize7x @mattihamstra @Koenbres @spaansetukker @True_Legend @Nummerke10 @John Terry @TheRedOne @Vlonkie @RubenS2 @Fantasy

Dat was een pittige maand waar het Europese dubbeltje helaas net de verkeerde kant uit is gevallen. Dat pak ervaring kan nu echter mee worden genomen naar het vervolg van de competitie!

Logisch dat je stilaan op je plaats terecht komt. Met een kleinere kern is het nu eenmaal behelpen, zeker in zo'n zware competitie met nog eens Europees voetbal er bovenop. De wedstrijd in Rotterdam eindigde zuur maar als de verhoudingen gerespecteerd worden op de slotspeeldag en United gewoon haar plicht vervult kan je alsnog doorstoten in de EL. Of dat dan een goede zaak zou zijn gezien de extra krachten die je daarbij weer nodig hebt, is een andere zaak.

Zelf winnen en hopelijk dat united dat ook doet . Was een zware maand met logische uitslagen.  Alleen Osasuna had misschien 2 punten meer mogen zijn