Geplaatst 26 februari 20205 jr. Ik zit in mijn 1e seizoen bij Barcelona en het gaat niet fantastisch goed maar sinds 2 matchen kan ik tijdens match niks meer beslissen. Al mijn aanpassingen worden direct terug gezet door mijn assistent. Is dit een bug of gewoon omdat ik niet goed bezig ben?
Geplaatst 26 februari 20205 jr. Kijk eens naar de instellingen van de stafverantwoordelijkheden. FM heeft soms de neiging om je instellingen te veranderen/terug te zetten.
Geplaatst 26 februari 20205 jr. Auteur Heb ik gedaan maar ik weet welke dan moeten terug gezet worden ?
Geplaatst 26 februari 20205 jr. Auteur 7 uur geleden zei FMNOOB: Kijk eens naar de instellingen van de stafverantwoordelijkheden. FM heeft soms de neiging om je instellingen te veranderen/terug te zetten. Ik heb nog eens gekeken en zie niets dat verandert is in mijn instellingen dus ik weet niet waar hiermee aan moet
Geplaatst 26 februari 20205 jr. Probeer dan eens om alle taken tot je te nemen. Misschien dat het dan wel werkt.
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Auteur Oplossing Op 26-2-2020 om 18:49 zei FMNOOB: Probeer dan eens om alle taken tot je te nemen. Misschien dat het dan wel werkt. Eens een match op vakantie gegaan en toen was het ineens gedaan. Toch een bug denk ik. Bedankt voor je antwoord!